Reporters

India-Forums

   
Reporters
Reporters

Kabir's masterplan! (Page 2)

AeDilHaiMushkil IF-Rockerz
AeDilHaiMushkil
AeDilHaiMushkil

Joined: 08 March 2011
Posts: 7523

Posted: 13 May 2015 at 12:54am | IP Logged
Sigh! If only it was Ronnie in place of Sunny, we would've got a live recording of 'The Slap..'
Imagining Kabir's reaction to it makes me smirk.. Wink

Hussh.. I'm gonna stop speculating.. I really wanna be surprised by tonight's episode now.. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

akyabiggestfan IF-Dazzler
akyabiggestfan
akyabiggestfan

Joined: 17 January 2015
Posts: 2808

Posted: 13 May 2015 at 1:17am | IP Logged
Oh yes!!!!
Good observation!Clap
I guess that laxman must have recorded all the drama and the man's disgusting talk...uhhh!!!Ouch
Well...that's why I recollect kabir telling ananya that he'll run this news with or without her...
Hmmm...

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

...FRF... Goldie
...FRF...
...FRF...

Joined: 16 December 2014
Posts: 1699

Posted: 13 May 2015 at 1:28am | IP Logged
If your observation is correct, then I hope, Laxman records that slap...I am wondering about Mr. Editor- in chief's reaction...LOLEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

akyabiggestfansonyjknum

akyabiggestfan IF-Dazzler
akyabiggestfan
akyabiggestfan

Joined: 17 January 2015
Posts: 2808

Posted: 13 May 2015 at 1:32am | IP Logged
Wouldn't it be nice if is mahi ko milne Ya uske bare mein discuss karne kabir ananya ke ghar jaayeEmbarrassed?
Aur Vo saath mein khaaye Aur...EmbarrassedBlushing


Edited by akyabiggestfan - 13 May 2015 at 1:32am

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 May 2015 at 1:39am | IP Logged
Originally posted by DiscoDhokla

Originally posted by .Rinnie.

Originally posted by DiscoDhokla

Yes!! I couldn't see the 2nd half but from what I saw I thought the same!! Kabir Sharma knows how to deal with things then any body else!


The second half is a MUST watch! It is already up on YT in good HD quality, Do check it out. KaYa is just <3
Yes I doubt he would let such a huge story go so easily out of his hands, he has promised to deliver this breaking news and deliver he shall.

Just saw!!! It was power packed! His monologue said it all! It's going to be indirect story due to its sensibility he must be knowing through Laxman that Mahi is not in senses and is in trauma so he will handle it brilliantly!! Waiting for 9pm news!! He knows Ananya well by now so that's why he sent Laxman sent him. Ananya doesn't know Kabir Sharma yet but Kabir Sharma knows Ananya Kashyap well!!!


Yup! I agree with your last statement 100%. He definitely knows how Ananya thinks in certain situations.

Me too. Can't wait for tonights episode and so excited that Reporters is going to air on firdays as well <3

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 May 2015 at 1:40am | IP Logged
Originally posted by rajanigandha26

I seriously wish that Laxman has recorded that Thappad. Would love to see it that way.


I sure hope so! Kabir would have a good laugh and be even more impressed by his stupid reporter, Miss.Kashyap LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 May 2015 at 1:46am | IP Logged
Originally posted by Fantasia_junkie

Sigh! If only it was Ronnie in place of Sunny, we would've got a live recording of 'The Slap..'
</div>
<div>Imagining Kabir's reaction to it makes me smirk..Wink

Hussh.. I'm gonna stop speculating.. I really wanna be surprised by tonight's episode now..LOL



Hahahaha... Ronnie hota toh he would have taken a video in all proper angles to get the best shot. LOL
In a way its funny because Sunny is supposed to be the cameraman but Ronnie is the one who is doing more of his job so far by capturing news whenever and wherever.

Sorry LOL I can't help but speculate, I guess the reporters bug has bitten me quite hard that I'm so interested in speculating every little detail of this show.

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 May 2015 at 1:51am | IP Logged
Originally posted by ...FRF...

If your observation is correct, then I hope, Laxman records that slap...I am wondering about Mr. Editor- in chief's reaction...LOLEmbarrassed


So is everyone dear Wink One of the top scenes in my wish list for Ananya to showcase that fiercy jhansi ki rani temper of her when Kabir is around. LOL
I would love to see how he reacts if he saw her slapping someone live.

The following 1 member(s) liked the above post:

sonyjknum

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ananya's nightmare and kabirs friends birthday

2

Author: JeeLeZaraa   Replies: 11   Views: 2533

JeeLeZaraa 11 2533 01 May 2015 at 10:21am by JeeLeZaraa

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Reporters Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index