Sadda Haq Season 2

India-Forums

   
Sadda Haq Season 2
Sadda Haq Season 2

Guys..Hope all r fine ..!! (Page 2)

manuzz IF-Rockerz
manuzz
manuzz

Joined: 31 January 2015
Posts: 5205

Posted: 12 May 2015 at 2:19am | IP Logged
Originally posted by .Sandhir

Originally posted by manuzz

Originally posted by .Sandhir

haa shivu yaha bhi hua
sir gum raha tha samaj nhi aa raha tha kya hua phir mom se puchke conform kiya
oh God
plz strength them


yes dii...

par aapne yaha ??


yeah
manu 12.30 koCry mom se pucha
tumko nhi hua kya?

nahi...
vadodara toh ekdum shant hai...
kuch nahi hua yaha toh...

varna gujarati news channels par aajata...

The following 1 member(s) liked the above post:

.Sandhir

a2zahid IF-Stunnerz
a2zahid
a2zahid

Joined: 25 May 2007
Posts: 33652

Posted: 12 May 2015 at 2:37am | IP Logged
omg!! another one ?? guys i hope u all r safe. guys whnever it happens stand whr the wall is ok.

The following 1 member(s) liked the above post:

.Sandhir

Heavenly_Dreams IF-Stunnerz
Heavenly_Dreams
Heavenly_Dreams

Joined: 28 August 2014
Posts: 28086

Posted: 12 May 2015 at 2:52am | IP Logged
yeah dear, pray for the affected areas _/\_
Mahi2012 IF-Sizzlerz
Mahi2012
Mahi2012

Joined: 18 April 2014
Posts: 16355

Posted: 12 May 2015 at 2:59am | IP Logged
Haye mere ko to nai feel hua. Ermm
Pata nai mere ko to har baar pata nai chalta.
Btw god plz give every 1 strength. 
Stay safe every 1.


Edited by Mahi2012 - 12 May 2015 at 2:59am

The following 1 member(s) liked the above post:

shivika838

CrazyKupKakes IF-Sizzlerz
CrazyKupKakes
CrazyKupKakes

Joined: 14 July 2014
Posts: 12532

Posted: 12 May 2015 at 3:02am | IP Logged
I was in scul
Suddenly we saw everyone running in the corridor 
We realised it was an earthquake, and then we rushed to the ground !!
#Safe#Sound

The following 1 member(s) liked the above post:

shivika838

.Sandhir IF-Sizzlerz
.Sandhir
.Sandhir

Joined: 22 September 2012
Posts: 16022

Posted: 12 May 2015 at 3:03am | IP Logged
Originally posted by Sagl

I was in scul
Suddenly we saw everyone running in the corridor 
We realised it was an earthquake, and then we rushed to the ground !!
#Safe#Sound
r u fine na smileyShocked

The following 1 member(s) liked the above post:

shivika838

Mahi2012 IF-Sizzlerz
Mahi2012
Mahi2012

Joined: 18 April 2014
Posts: 16355

Posted: 12 May 2015 at 3:06am | IP Logged
Originally posted by manuzz

Originally posted by .Sandhir

Originally posted by manuzz

Originally posted by .Sandhir

haa shivu yaha bhi hua
sir gum raha tha samaj nhi aa raha tha kya hua phir mom se puchke conform kiya
oh God
plz strength them


yes dii...

par aapne yaha ??


yeah
manu 12.30 koCry mom se pucha
tumko nhi hua kya?

nahi...
vadodara toh ekdum shant hai...
kuch nahi hua yaha toh...

varna gujarati news channels par aajata...



Hmm manu surat bhi.
manuzz IF-Rockerz
manuzz
manuzz

Joined: 31 January 2015
Posts: 5205

Posted: 12 May 2015 at 3:10am | IP Logged
Originally posted by Mahi2012

Originally posted by manuzz

Originally posted by .Sandhir

Originally posted by manuzz

Originally posted by .Sandhir

haa shivu yaha bhi hua
sir gum raha tha samaj nhi aa raha tha kya hua phir mom se puchke conform kiya
oh God
plz strength them


yes dii...

par aapne yaha ??


yeah
manu 12.30 koCry mom se pucha
tumko nhi hua kya?

nahi...
vadodara toh ekdum shant hai...
kuch nahi hua yaha toh...

varna gujarati news channels par aajata...



Hmm manu surat bhi.

i think sirf north guj mein hua thoda...
middle and south mein toh kuch nahi hua...
BHAI AATO NAMO NI KRIPA...
ROFL
just kidding...

The following 2 member(s) liked the above post:

.SandhirMahi2012

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
HOPE ...(.POPAT KAR DIYA....

Author: manuzz   Replies: 7   Views: 566

manuzz 7 566 09 May 2015 at 9:27am by scarlet1210
Harshita is fine now :)

Author: shivika838   Replies: 4   Views: 630

shivika838 4 630 07 March 2015 at 5:49am by Anamika2692001
Something better or perfectly fine ?

Author: CrazyKupKakes   Replies: 4   Views: 474

CrazyKupKakes 4 474 14 January 2015 at 4:46am by shivika838
Everything is fine,but what about Randhir?

Author: Little_Muffin   Replies: 5   Views: 1376

Little_Muffin 5 1376 26 September 2014 at 9:29am by -PurplePeach-
Guys! Bad news -- Guys plz see page 4 :)

2 3 4 5 6 7 8

Author: BornAries   Replies: 56   Views: 7624

BornAries 56 7624 15 September 2014 at 2:56am by sandhir.candy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sadda Haq Season 2 Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index