Writers Corner: Books, Stories & Poems

India-Forums

   
Writers Corner: Books, Stories & Poems
Writers Corner: Books, Stories & Poems

Norvell and Associates: Maaritellaan asiakaspalvelu

liztyler894 Newbie
liztyler894
liztyler894

Joined: 10 April 2015
Posts: 1

Posted: 11 May 2015 at 7:21pm | IP Logged

Miten mrittelemme asiakaspalveluun, jotta voimme tiet mit se on ja mit se tekee toimittamaan sille tasolle, ett johdonmukainen kuin taloudellisesti kannattavaa? Tm voi tuntua kova kysymys kaikille kysy, varsinkin jos ei ole kirjattua nytt. Mutta Norvell and Associates on kokemusta ja uskottavuutta tarjoaa vinkkej parantaa liiketoimintaa.

Seuraavassa on vinkkej siit, miten kehitt tarvittavat tyntekijiden osaamisalueista erinomaisesta asiakaspalvelusta:

1. hyv, jos ei Impeccable, viestinttaidot

Asiakaspalvelu on pasiassa yhteydess asiakas, ei tai suullisesti. Hymy on usein paras ensimmisen lausekkeen ojensi asiakkaalle ennen 100 tai niin sanoja sanot. Toisaalta paheksua on tappaja-sana kaikenlaisia ihmisi.

Ottaa kyttn asiakkaille helposti, voit sitten vakuuttaa heille, sinulla on etu mieless muutaman sanan, kuten "Miten voin auttaa teit, rouva/herra?" Tai menee suoraan ja jossa selvitetn kysymykset ja mritelln ehdot ja snnt, joita he eivt ehk ymmrr. Hymy, tietenkin, koskaan jtt kasvot; se on jatkuva vakuutus asiakas kuulee ja nkee ovat aitoja ja tarkoitus hlvent epilyksi ja pelkoja.

Ilman tt trke taitoa paljon ongelmia on edelleen ratkaisematta, ja aiheuttaa enemmn ongelmia.

2. kuunnella

Ihmiset voivat olla syntyneet korvat; mutta se ei takaa, he osaavat kuunnella. Tai jos he tietvt, miten he todella eivt taidot ksittelemn kaiken he kuulevat mukaan toisen henkiln nkkulmasta. Nin ollen on olemassa kaksi puolta Tehokas kuunteleminen: sanat ja sanat kohta.

Me kaikki tiedmme merkityksi sanojen, yleens. Tekninen sanasto Voihan sanakirja tai viittaus mritt, mit puhumme. Ottaa mennyt ohi, meidn tytyy menn mrin ymmrtmn, miten toinen henkil kytt tietty sanaa. Usein ottaa muistikirjan tai tabletin kirjoittaa keskeiset kohdat puhelun aikana auttaa selvent kysymyksi mielesssi ja asiakkaan mieless.

Kaaviot, piirustukset tai vuokaaviot tarvittaessa muistiinpanoja ja havaintovlineet tulee ktev ongelmien. On helpompi kuunnella, kun sanat ovat partnerikseen kuvat vlttmiseksi vrinksityksi tai epselvyyksi.

Mutta vrikkit kuvia tai kaavioita ei vlttmtt riit panna nytt halki-puhua asioista, joihin ominaisuus rajalinjojen. Voi olla tarpeen, jotta ihmisten asiantuntemusta tai valtuudet ptt erityisi ongelmia. Yleens tekemisiss asiakkaiden kanssa ei edellytt kuitenkin menossa tuomioistuin tai palkata asianajajan ratkaisemiseksi. Trkein tavoite on ratkaista asiakkaan mahdollisimman paljon hyvksi.

Trkeint on kuunnella asiakkaan kiinnostaa aina ensisijaisesti huomioon.

3. tuotteiden tuntemus

Olitpa myy kirjoja, lypuhelimet tai pizza tuotteiden tuntemus on ehdoton edellytys tarjoamaan asiakastyytyvisyytt. Tiet, miten tuote toimii--esimerkiksi uusi puhelimen ominaisuus, jonka avulla puhelinkokous-lis tuotteita valitus ja salability. Enemmn kuin, ett kun tuotteen toimivuus ilmenee ongelma tai jos crustiness pizza ei ole kanta-asiakas, tyntekij on tiedettv ratkaisuja ongelmaan. Antaa vlitnt palautetta yhtille tai muille tyntekijille on ensisijainen mekanismi mille tahansa organisaatiolle. Tuotteiden tuntemus on mentv ksi kdess menettelyyn tai hallinta osaamisen ksittely asiakkaiden huolenaiheet.

4. pitkjnteisyytt

Tekemisiss asiakkaiden kanssa voi olla stressaavaa ja tyls tehtv. Lhell sulkeminen tuntia typivst asiakkaat voi olla rtyis ja jopa krsimtn tyntekij, jotka hekin vsynyt ja huonokuntoinen. Juuri tllaisia tosipaikka kohtaamisia viestint usein hajoaa ja tapahtumat eponnistuvat.

Vanha 20 % lyntivuoro keskimrin kylm suoramyynnin myynti vaatii voidaan viel soveltaa jopa muunlaiset asiakaspalvelu tilanteissa. Mutta se on vain asia jossa tyntekijll on sitkeytt soveltaa tarvittavia vlineit ja taitoja sulkea myyntiin tai ole yht tydellinen ja erinomaista palvelua kaikille asiakkaille. Se on kuin yksinkertainen periaate Kungfutse opetti opetuslapsiaan siit hnen ensimminen typaikka, koska nuori mies, joka oli yksinkertainen ja helppo toteuttaa: kaikki hn tarvitaan oli mitata painon tai tilavuuden tai riisi oikein ja luovutettava ostajalle. Niin kauan kuin hn ei oikein aina, hn tytti, mik oli hnelt.

Useimmissa tapauksissa kaikki henkil on tehd on soveltaa tyns tunnollisesti ja hyvin hn pitisi ja joka tarjoaa tarpeeksi asiakaspalvelu. Se vie pitkjnteisyytt. Mutta kun ongelmia ilmenee, jos lis tiedon ja poikkeuksellisen krsivllisesti haastetaan eteen.

5. on positiivinen koko ajan

Elm on tynn raatamista ja taistelu, joka aiheuttaa kaikkein toiveikas yksiliden notkua tai valittaa. Mutta edess asiakkaita, emotionaalinen rehellisyys voi olla hydyllinen vline, mutta pikemminkin pelotteena asiakas-yritys tahdikkuutta. Tyntekijt voivat oppia temppu mrstvoienintnjdjljelle ensisijaisesti avulla ehdoton kielenkytt. Sen sijaan kytt negatiivisia sanoja ("ei voi korjata yksikksi..." Tai "et saa korvaavan..."), he voivat knty ilmoitus noin tekemn niit mynteisi ("meill on laite korvataan tai jos tai kun...").

Kyll, se kest tehd toiselle henkillle onnellinen onnellinen ihminen. Komedioita hydyntmn tilannetta jossa henkil tyytymttmi tai tyytymttmi teeskentelee olevansa vilkasta tai vaikuta. Mutta harvoin se tulee ulos kuin hauska kun olet tyytymtn ja olet tekemisiss asiakkaiden kanssa, jotka voi olla mys onneton. Toisin kuin matematiikassa, kaksi negatiivit moninkertaistaa osaksi enemmn negatiivisuutta.

Positiivisia tyntekijn on suurempi mahdollisuus tarjoamaan tyytyvisyytt kuin negatiivinen tyntekijn valituksen asiakkaalle. Aurinko on kirkas ja kuuma pilvien takana. Ja niin vaikka ihmisten kasvoja nyttvt pilvinen, mynteinen asenne silyy yht tehokas kuin voittamaton auringonpaistetta.

Norvell and Associates haluaa tarjota erinomaista asiakaspalvelua. Ja ne ovat osoittautuneet niden vihjeiden ovat parhaat tykalut yrityksenne vakuuttamaan asiakkaitaan tyskentelemist yhtin.

andreaketnr Newbie
andreaketnr
andreaketnr

Joined: 09 April 2015
Posts: 1

Posted: 12 May 2015 at 12:03am | IP Logged
kiitos nit vinkkej. Aion laittaa pienen yrityksen pian ja cant wait to kytt niit jo.
ninabutl3r Newbie
ninabutl3r
ninabutl3r

Joined: 09 April 2015
Posts: 1

Posted: 12 May 2015 at 9:11pm | IP Logged
palvelu on eniten vrin sanaa alan, jos ei koko maailmassa. Militantit mys kytt sit levittmn ideologiaan. Mutta kuinka aitoa palvelua kun tiedmme, ett voimme hyty se? Ehk tm ironia on sisnrakennettu paradoksi elmss niin, ett emme voi sanoa, elmme lisksi ihmiskuntaa. Ett syd ja el meill muille mys. idit, kokit ja tarjoilijat tss mieless on parhaat typaikat maailmassa.
lenarein3r Newbie
lenarein3r
lenarein3r

Joined: 10 April 2015
Posts: 1

Posted: 12 May 2015 at 10:47pm | IP Logged
asiakaspalvelu, kuten mritell se, auttaa ostaja tai henkil tytt tarpeen, joka voi tarjota (muiden joukossa), mutta kun minulla on harvinainen tilaisuus tehd henkil onnellinen tai onnellisempi, muuten hoidan ett henkil. Haasteena ei rahaa itse yksin lopussa piv, mutta tuo onnea ihmisi. Mik tahansa ty, jos se pidetn mieless, on hienoa tyt.
nikolanagusta Newbie
nikolanagusta
nikolanagusta

Joined: 13 May 2015
Posts: 1

Posted: 13 May 2015 at 12:09am | IP Logged
olet vain muotoili uudelleen kultainen snt. Sit sovelletaan monissa tapauksissa elmss ja liiketoimintaa.
cynthiawell01 Newbie
cynthiawell01
cynthiawell01

Joined: 13 May 2015
Posts: 1

Posted: 13 May 2015 at 6:33pm | IP Logged
ty ei voi mitata se tarjoaa korvausta mutta se ptyy luomaan kaikille ihmisille mukana missn tilanteessa tyytyvisyytt. Joka on miksi taiteilijat on niin hyv-he tekevt mit he tekevt ja tehd niin paljon ihmisi onnellinen samaan aikaan. Ja he jopa tehd hyv rahaa, joissakin tapauksissa.

  • Page 1 of 1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Norvell and Associates: Tips on Creating a Viable Organization

Author: rolebricks   Replies: 5   Views: 354

rolebricks 5 354 09 May 2015 at 8:05pm by bellaeve1993
Elliott and Associates: Organisationskonsulent Specialist

Author: dosriallas   Replies: 5   Views: 319

dosriallas 5 319 08 May 2015 at 2:51am by henrilson
Norvell and Associates: Erstellen einer lebensfhigen Organisation

Author: summeniere   Replies: 5   Views: 321

summeniere 5 321 07 May 2015 at 9:32pm by miraclegre
Norvell & Associates, P.C. (CPA's): Tjna kundernas intressen

Author: moriautumn2014   Replies: 5   Views: 245

moriautumn2014 5 245 09 April 2015 at 10:01pm by xoxoxiaoyu01
Norvell Electronics

Author: mirdenber   Replies: 0   Views: 213

mirdenber 0 213 30 October 2014 at 8:00pm by mirdenber

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index