Dosti.. Yariyaan.. Manmarzian

India-Forums

   
Dosti.. Yariyaan.. Manmarzian
Dosti.. Yariyaan.. Manmarzian

The Scenario of MMZ [Fun Post] (Page 2)

--MISANTHROPIST IF-Rockerz
--MISANTHROPIST
--MISANTHROPIST

Joined: 17 January 2012
Posts: 8178

Posted: 13 May 2015 at 6:34am | IP Logged
Originally posted by SayaneeH.Lecter

Haha cool post meemeeLOL

So the Golden Boy and Dark Knight things huh .. reminds me our Gossip Girl days .. and just like then now too I love the Golden boy but fell head over the heels for the Dark Knight once again Heart

BTW interesting question .. let me think .. how about Arjun making Bonzo going with Neil ditching Sam

HAHHAA!! As we all know good guys always lose the girl. Girls have some sick love for baddies. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SayaneeH.Lecter

--MISANTHROPIST IF-Rockerz
--MISANTHROPIST
--MISANTHROPIST

Joined: 17 January 2012
Posts: 8178

Posted: 13 May 2015 at 6:36am | IP Logged
Originally posted by soni595

Lmao!! Your titles for each of them reminded me of those popular teen mills and boons type books lol I think Arjun's million dollar plan is to avenge Bonzo who is lonely now in an abandoned house. How dare no one take care of him!

BONZO!! Poor guy.Cry I'm sure wo Sam ko uda le jayega. Wink BTW the titles of the guys are taken from Gossip Girl. 


Edited by --MISANTHROPIST - 13 May 2015 at 6:43am
--MISANTHROPIST IF-Rockerz
--MISANTHROPIST
--MISANTHROPIST

Joined: 17 January 2012
Posts: 8178

Posted: 13 May 2015 at 6:39am | IP Logged
Originally posted by Heavens_Kiss

Lol Loved it! Betrayal, seduction, jealousy, love and a whole lot of confusionROFL Kind of reminds me of Cruel Intentions hahaLOL

Hope it won't turned into a Cruel Intentions. The movie was going awesome but the last 15 minutes were horrible.. the clichd death drama n blah blah!!Sleepy
--MISANTHROPIST IF-Rockerz
--MISANTHROPIST
--MISANTHROPIST

Joined: 17 January 2012
Posts: 8178

Posted: 13 May 2015 at 6:41am | IP Logged
Originally posted by Lifez_Beautiful

ROFL ROFL ROFL Sleepy Sam happy sam?ROFL Sheldon fan eh? Wink Sleepy Kitty is my fav after smelly cat of Phoebe! LOL LOL

Anyway awesome post! :D

N I go wth Sam luvs Bonzo! Heart waah they can make a spin off ... all guys behind Sam n Sam's hrt nly gor Bonzo! ROFL


YES! I'm a Sheldon fan. Is there anyone who watches TBBT n does nt like Sheldon??
BONZOxSAM. we need a couple name. where are the siggy makers??
make SamZo siggy. 

The following 1 member(s) liked the above post:

Lifez_Beautiful

--MISANTHROPIST IF-Rockerz
--MISANTHROPIST
--MISANTHROPIST

Joined: 17 January 2012
Posts: 8178

Posted: 13 May 2015 at 6:44am | IP Logged
Originally posted by rekha.366

Yaar it was funny. Dark Knight mind revolves his million dollars girl. Happy Sam., sleepy Sam. And what if Sam ditches both guys and go with radz you know dosthana

u r a SARA shipper?? I would love it more than anything if SARA end up together. Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

Ri21

panchaali IF-Sizzlerz
panchaali
panchaali

Joined: 05 July 2011
Posts: 10401

Posted: 14 May 2015 at 9:55am | IP Logged
Cute postLOL

Yup Arjun entered sam's house looking like the dark knight Day Dreaming


soni595 IF-Sizzlerz
soni595
soni595

-
Joined: 03 June 2005
Posts: 11845

Posted: 14 May 2015 at 9:59am | IP Logged
Originally posted by --MISANTHROPIST

Originally posted by soni595

Lmao!! Your titles for each of them reminded me of those popular teen mills and boons type books lol I think Arjun's million dollar plan is to avenge Bonzo who is lonely now in an abandoned house. How dare no one take care of him!


<font color="#666666">BONZO!! Poor guy.Cry I'm sure wo Sam ko uda le jayega.WinkBTW the titles of the guys are taken from Gossip Girl.</font>



Really? I haven't read the books but I hated the show (except for Chair) Yeah, maybe Sam should just elope with Bonzo and have her happily ever after with him and I'm sure there are no haters for this pair lol

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
arjun nd peon jodi...lol.(..fun post)

2 3

Author: -ambrosia-   Replies: 18   Views: 1073

-ambrosia- 18 1073 10 May 2015 at 7:44am by Lifez_Beautiful
Aham's new fb post

Author: Ri21   Replies: 5   Views: 1904

Ri21 5 1904 08 May 2015 at 10:09am by Ri21
Monica's insta post

2

Author: Ri21   Replies: 11   Views: 1333

Ri21 11 1333 06 May 2015 at 2:43pm by Ri21
SamArj ( Fun post)

Author: Ri21   Replies: 9   Views: 844

Ri21 9 844 05 May 2015 at 6:10am by Ri21
sorry double post

Author: abhi_arshilover   Replies: 0   Views: 272

abhi_arshilover 0 272 20 April 2015 at 12:12pm by abhi_arshilover

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dosti.. Yariyaan.. Manmarzian Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index