Ek Mutthi Aasmaan

India-Forums

   
Ek Mutthi Aasmaan
Ek Mutthi Aasmaan

T2-Love: the one that gives pain & cures pain (P67:pg150) (Page 10)

...Natasha... IF-Sizzlerz
...Natasha...
...Natasha...

Joined: 13 October 2007
Posts: 16898

Posted: 12 May 2015 at 7:21pm | IP Logged
RagNa moment in Kalpi office was awesome
At least Raghav knows his Kalpi still love him
And Kalpi knows that Raghav didn't sleep with that girl ;)
Jealous Raghav was super cute LOL
I love the way he kept on calling Kalpi baby
Fabulous update

-Ariaana- IF-Sizzlerz
-Ariaana-
-Ariaana-

Joined: 21 March 2012
Posts: 14919

Posted: 12 May 2015 at 8:19pm | IP Logged
Dimple Embarrassed Sorry for my Late comment Cry
Kalpi is Pissed totally pissedLOLCry 
Raghav is totally broken upCry and He plans to get Kalpi back while she's justAngry
Raghav is so shameless lol she's pissed at him and he's just staring at herLOL
Hmmm RagNa face off and Kalpi is so cold LOL I LOVE ITEmbarrassed
Kalpi and Raghav shouting at each other LOL LOVED what he told kalpiLOLWink
Kalpi does Loves Raghav but what he did is still hurting herOuch
Housefly ROFL ROFL ROFL Dimple you have me laughing madly hereLOL
Maya was going to call her housefly ROFL ROFL ROFL Yaar this is too funnyLOL
Hmm Raghav's gonna try to prove his love,Now Kalpi's going to make Raghav jealous with my HubbyEmbarrassed
Raghav's jealous I LIKE IT LOLEmbarrassed
I sooo Love this Update and Raghav trying to make Kalpi fall for him again...Dimple Yaar I loved it ClapStar
Beauitfully written ClapClap


The following 1 member(s) liked the above post:

Jessie0

Dimple_0510 Goldie
Dimple_0510
Dimple_0510

Joined: 20 May 2014
Posts: 1600

Posted: 12 May 2015 at 9:18pm | IP Logged
Originally posted by _Santhi_

Originally posted by Dimple_0510

Originally posted by _Santhi_

 Humm so kalpi decided to leave raghav and go in 6 months after completing her project don't worry kalpi I'm here for him
Raghav ithna muskil se kalpi ko patta na kyun mai hoona Tongue

ok jokes apart Nice update dimple Big smile raghav is so demanding in case of kalpi kalpi should not excuse raghav so easily for all the pain he have given her and prem is best option to make him realize what she felt that day when she saw Raghav with another girl Angry

will Raghav play this jelousy game with help of dumb paki i guess that stupid idea will be from sammy LOL

nice update dimple eh dono bhai behan RagNa ke zindagi mai kante hai Big smile
Oh santhi.. U dont take tension.. Im there fo ur brotherLOL..
Thanks dear... Yeah,he broke her heart and want her immediately after saying sorry...
Dont worry.. Kalpi wont forgive him that easily...ahem.. Prem is not the best option to make him jealous.. I have much better option..Wink
Stupid jealousy plan by sammy?LOL... Oh girl, remember he is the love guruWink
Yes the kapoor siblings always comes in between ragna.. But unknowingly they brng ragna together..Embarrassed

Don't call him My brother  he is anything but brother/father/son/anything other than Boyfriend for me 

oh u have better option I'm waiting to know who it is LOL
what prem and paki to bring RagNa together Big smileBig smile
Oh my... The angry emo was so scaryConfusedLOL
That better option might take time... So for now enjoy with ragna nok jok...Wink
Kapoor siblings tries to get close to ragna for their own benefit but this brings ragna's love and possessiveness for each other to increaseEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-Maggi-

Dimple_0510 Goldie
Dimple_0510
Dimple_0510

Joined: 20 May 2014
Posts: 1600

Posted: 12 May 2015 at 9:22pm | IP Logged
Originally posted by laavanya4u

Dimpy deAr.awesome update.so the initial track is back with the present cute nok jhoks of both rags and Kalpi. And rags is back with a bang. He had shown the mirror to Kalpi that whatever she saw was not the truth and he had vowed her that they will not cross their limits under any point of time or situation.she seemed to be convinced a bit.but that nasty Prem is too much bothering her and trying to be coochy coochy with her. Let Kalpi not join hands with him to play a game against rags!!!
Thanks dear... Yes, there will be a lot of ragna nok jok and romance..Embarrassed
Finally, kalpi is 100% convinced that raghav didnt sleep with heera..
Prem also has hots for kapi u know... So, he want to impresss her that too in front of his number one enemy raghav...LOL
Kalpi join hand with prem?Shocked
Dimple_0510 Goldie
Dimple_0510
Dimple_0510

Joined: 20 May 2014
Posts: 1600

Posted: 12 May 2015 at 9:25pm | IP Logged
Originally posted by nikkiarora093

Don't say dis is boring dear. It was awesome...wowww what an attitude of kalpi... raghav has to work day n night to make her love him again..next update asap plzzz..
Thanks dearie.. When i was writing this chappy i struggled not knowing what to write and how to write... Kapi is strong headed... Haha.. After this raghav singhania's 24/7 work is manofying his baby..
Will update soon dearSmile
SamBricka IF-Rockerz
SamBricka
SamBricka

Joined: 18 August 2014
Posts: 7983

Posted: 12 May 2015 at 9:28pm | IP Logged
Plzz update nxt chappy dear waiting..
Dimple_0510 Goldie
Dimple_0510
Dimple_0510

Joined: 20 May 2014
Posts: 1600

Posted: 12 May 2015 at 9:28pm | IP Logged
Originally posted by ...Natasha...

RagNa moment in Kalpi office was awesome
At least Raghav knows his Kalpi still love him
And Kalpi knows that Raghav didn't sleep with that girl ;)
Jealous Raghav was super cute LOL
I love the way he kept on calling Kalpi baby
Fabulous update
Thanks dear..
Yes, kalpiis now fully convi that he didn't sleep with heera..
Yeah.. Raghav keeps calling her baby.. He enjoys that but for kapi it is irking..LOL
Jeaous singania is always too adorableEmbarrassed
Dimple_0510 Goldie
Dimple_0510
Dimple_0510

Joined: 20 May 2014
Posts: 1600

Posted: 12 May 2015 at 9:33pm | IP Logged
Originally posted by -AriaRai-

Dimple Embarrassed Sorry for my Late comment Cry
Kalpi is Pissed totally pissedLOLCry 
Raghav is totally broken upCry and He plans to get Kalpi back while she's justAngry
Raghav is so shameless lol she's pissed at him and he's just staring at herLOL
Hmmm RagNa face off and Kalpi is so cold LOL I LOVE ITEmbarrassed
Kalpi and Raghav shouting at each other LOL LOVED what he told kalpiLOLWink
Kalpi does Loves Raghav but what he did is still hurting herOuch
Housefly ROFL ROFL ROFL Dimple you have me laughing madly hereLOL
Maya was going to call her housefly ROFL ROFL ROFL Yaar this is too funnyLOL
Hmm Raghav's gonna try to prove his love,Now Kalpi's going to make Raghav jealous with my HubbyEmbarrassed
Raghav's jealous I LIKE IT LOLEmbarrassed
I sooo Love this Update and Raghav trying to make Kalpi fall for him again...Dimple Yaar I loved it ClapStar
Beauitfully written ClapClap


Its ok darling..
Rags is brokn but determined to get back his loveBig smile
Yes, raghav is so shameless and will be even more shamelessLOL
Kalpi loves him so much but what he did to her still hurting her... She passed four years thinking he betrayed her with other woman..Ouch
Haha.. Housefly is pookhi's petname given my mayaLOL
Hmmm.. Ur hubby has hots for kalpi... But ask him to be careful.. If not, raghav will fry him and serve him for dinner..LOLWink
Thanks dear for loving this updateEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ariaana-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Love Me As I'm (AshNa Love)

Author: kalbhavs   Replies: 4   Views: 640

kalbhavs 4 640 17 October 2016 at 7:46am by premap
Rachana Parulkar Gives Message To Fans

Author: chahat4u   Replies: 8   Views: 1253

chahat4u 8 1253 11 July 2015 at 1:37am by shahsb_26
Was rags love Love!!!!!

2 3 4

Author: MagicalMadness   Replies: 25   Views: 1102

MagicalMadness 25 1102 02 April 2015 at 6:11am by kark12
Lost and Found love ( falling in love again) RAGNA SS updated pg 7

2 3 4 5 6 7 8

Author: sweetcherry95   Replies: 61   Views: 34757

sweetcherry95 61 34757 21 January 2015 at 10:34am by KAPPorwal01
hate turned to love-a small love story(os)updated last part

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: IThinkALot   Replies: 80   Views: 15829

IThinkALot 80 15829 18 October 2014 at 11:26am by IThinkALot

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Mutthi Aasmaan Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index