Ye Hai Mohabbatein

India-Forums

   
Ye Hai Mohabbatein
Ye Hai Mohabbatein

YHM -Daily Episode Discussions and Live Updates Thread #69 (Page 109)

-Anku- IF-Stunnerz
-Anku-
-Anku-

Joined: 07 January 2010
Posts: 35010

Posted: 19 May 2015 at 8:37am | IP Logged
Originally posted by -IshRaDivAn-

But on a serious note..
Why the hell do they always believe in donating room.?

On a positive note..
Last time the couch romance came as a surprise..
So I am NOT expecting any surprises! :P LOL



I swear. He's such a big businessman, books hotel rooms. WE normal people also do that man. Who lets in guests at home when apne sone ki jagah nai LOL

But I guess its his Mama so that's too close a relative. And Ishita toh Approve

The following 8 member(s) liked the above post:

ShvetaSankarDivSoumyaMehak_KPiansidivyapallRomComFan-K.13--HoneyDukes-usaonly

.Yashu IF-Dazzler
.Yashu
.Yashu

Joined: 09 October 2014
Posts: 2447

Posted: 19 May 2015 at 8:37am | IP Logged
Thnks for LU everyone Hug

The following 4 member(s) liked the above post:

Mehak_KPianRomComFansidivyapallusaonly

usaonly IF-Stunnerz
usaonly
usaonly

Joined: 18 January 2014
Posts: 25918

Posted: 19 May 2015 at 8:38am | IP Logged
Thank you Anku for LU. Agree with you the more they delay we get more romance from Ishra.Embarrassed

The following 6 member(s) liked the above post:

DivSoumyaMehak_KPianshidin0117RomComFansidivyapall-Anku-

sidivyapall IF-Rockerz
sidivyapall
sidivyapall

Joined: 08 December 2006
Posts: 8932

Posted: 19 May 2015 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by -Anku-

I kinda like that this whole romantic D-DAY sequence is going to be postponed. The more the delay the more the romance. I for one am not waiting for it to come too soonLOL

And didn't they say that marriage date is after a month, toh abhi se functions? 

Loved the episode today - A good mix of everything that makes a decent episode in YHM land. 

Same here, Anku. I want the sexual tension to build up, especially now that they have verbalized their feelings, khullasa! You know, sabr ka phal meetha hota hai, and all! Embarrassed Yeh phal toh directly diabetes dedega!


Edited by sidivyapall - 19 May 2015 at 8:38am

The following 8 member(s) liked the above post:

ShvetaSankarDivSoumyamischiefMehak_KPianshidin0117.TIA.RomComFanusaonly

.TIA. IF-Dazzler
.TIA.
.TIA.

Joined: 11 October 2014
Posts: 3629

Posted: 19 May 2015 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by -Anku-

I kinda like that this whole romantic D-DAY sequence is going to be postponed. The more the delay the more the romance. I for one am not waiting for it to come too soon. LOL

And didn't they say that marriage date is after a month, toh abhi se functions? 

Loved the episode today - A good mix of everything that makes a decent episode in YHM land. 
Ohh I'm not in a hurry for that too but provided we do get some good romantic moments. That's my only hope now. Puttar is in full form. Thoda sa romance to banta hai Wink


Edited by .TIA. - 19 May 2015 at 8:39am

The following 11 member(s) liked the above post:

ShvetaSankarDivSoumyamischiefMehak_KPian.YashuRomComFansidivyapall-K.13--HoneyDukes-usaonly-Anku-

-K.13- IF-Sizzlerz
-K.13-
-K.13-

Joined: 16 November 2014
Posts: 10663

Posted: 19 May 2015 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by -Anku-

I kinda like that this whole romantic D-DAY sequence is going to be postponed. The more the delay the more the romance. I for one am not waiting for it to come too soon. LOL

And didn't they say that marriage date is after a month, toh abhi se functions? 

Loved the episode today - A good mix of everything that makes a decent episode in YHM land. 

Anku -  me too!  Even though it's funny that the Cs have been delayed since December...I really like this taadap & innuendo filled game. It's pretty bold for prime time in my opinion & very much like 11 PM wala YHM!

Plus it's hilarious & watching these hits & misses so far hasn't gotten old thanks to Puttar & Biwi's reactions! LOL

Also yeh YHM ki duniya is very small...Subbu seeing a counselor at the same place as Adi...who would've guessed? Wacko

Edit - typing from my iPad so I've had typos galore today! Confused


Edited by krishy13 - 19 May 2015 at 8:39am

The following 9 member(s) liked the above post:

ShvetaSankarDivSoumyamischief.TIA.RomComFansidivyapall-kri--HoneyDukes-usaonly

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 22266

Posted: 19 May 2015 at 8:40am | IP Logged
Originally posted by krishy13

Originally posted by -IshRaDivAn-



omg! This is seriously the heights yaar..ROFL
IshRa ka room for the haddis to do DING DONG..SleepySleepy And IshRa ko ping pong khilyenge kya CVS.?? LAME! LOL
 
I feel like drowning in chullu bhar paani cz drowning the cvs won't help! LOL

UFFF!!


Ding dong & ping pong...Aru- you are #Too much! ROFL  ROFL  ROFL Thumbs Up

While the cousins do ding dong, the rest of the happy haddis can sing songs about their pyar, and all the while, Puttar/Biwi can play ping pong until Ruhi gets married! Wink


LOL exactly!! ROFL
If they can't show IshRa doing ding dong.. no one should be doing it..ROFL ROFL :P But there, the haddis get a special room for that..LOL

The day Puttar and Biwi's ping pong ends, another historic day it will be! ROFL

The following 7 member(s) liked the above post:

mischiefMehak_KPianshidin0117RomComFansidivyapall-K.13-usaonly

RomComFan IF-Rockerz
RomComFan
RomComFan

Joined: 11 October 2014
Posts: 5545

Posted: 19 May 2015 at 8:41am | IP Logged
Anku, you LU as alwasy was awesomeness... I'm gonna say the words that Puttar will never say to his haddi erm family...


And ofcourse, everyone else- it's been fun... lets regroup tomorrow in hopes that puttar's next plan goes a little better... or atleast a little further...Wink

#get out of the house
#get rid of the phones
#a good way to start

The following 8 member(s) liked the above post:

mischiefMehak_KPianshidin0117sidivyapall-HoneyDukes--K.13-usaonly-Anku-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Missing Logic In Daily Soaps - 20 Illogical Symptoms Indian Daily Soap

2

Author: ElOqUeNcE   Replies: 12   Views: 7178

ElOqUeNcE 12 7178 04 February 2015 at 3:04am by Shinning_AD
Yesterday episode is last episode for ME

Author: 3fra   Replies: 2   Views: 2249

3fra 2 2249 15 November 2014 at 1:03am by sanaasr
tonight episode was yhm episode <3

2 3 4 5

Author: ...EhSaas...   Replies: 35   Views: 8631

...EhSaas... 35 8631 19 October 2014 at 1:05am by The_Karanist
last part of today episode stole the episode

2 3 4

Author: ...EhSaas...   Replies: 26   Views: 7605

...EhSaas... 26 7605 23 August 2014 at 8:27am by ...EhSaas...
YHM Episode 85:Aired on 22nd March,2014 (Pre Episode Discussion)

Author: DivianTanz_Divz   Replies: 5   Views: 2994

DivianTanz_Divz 5 2994 22 March 2014 at 6:41am by Live-life

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ye Hai Mohabbatein Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index