Kaisi Yeh Yaariaan

India-Forums

   
Kaisi Yeh Yaariaan
Kaisi Yeh Yaariaan

Parth Samthaan/Manik Malhotra AT#76||Unparalleled Manik Malhotra.-NT66 (Page 118)

N_Niya IF-Rockerz
N_Niya
N_Niya

Joined: 25 February 2014
Posts: 8037

Posted: 16 May 2015 at 2:03pm | IP Logged
@risktaker teri tareef? Sleepy
WH= warrior high

FlowerClusters Senior Member
FlowerClusters
FlowerClusters

Joined: 18 November 2014
Posts: 435

Posted: 16 May 2015 at 2:03pm | IP Logged
Did anything happen? 
Some people bashed him on insta
People write crap on youtube videos about him.
W*F is this?! 
Why are these people so jealous of him? Just because he is growing as an actor, he is getting many opportunities?

This is ridiculous.

The following 2 member(s) liked the above post:

Ushusonia_1

OkThanksBye IF-Stunnerz
OkThanksBye
OkThanksBye

Joined: 28 March 2009
Posts: 25781

Posted: 16 May 2015 at 2:03pm | IP Logged
Originally posted by ..RiskTaker..



what is WH ?

Warrior High!

The following 1 member(s) liked the above post:

sonia_1

OkThanksBye IF-Stunnerz
OkThanksBye
OkThanksBye

Joined: 28 March 2009
Posts: 25781

Posted: 16 May 2015 at 2:04pm | IP Logged
Originally posted by funnybones

Did anything happen? 
...
Sleepy
Nothing new. there LOL


its k! SmileTongueLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

UshuMaNanmatic_Sanasonia_1

sonia_1 IF-Stunnerz
sonia_1
sonia_1

Joined: 25 December 2011
Posts: 25240

Posted: 16 May 2015 at 2:05pm | IP Logged
Originally posted by ashmitaa

Originally posted by sonia_1

Originally posted by ashmitaa

Sonuuu..m fit and fine..Hug

yup...people kept saying...but finally..Parth did what he had to do...
continued KY2...at the same time...he is growing..learning...showing his talent..
i just love his "doesnt give a damn" attitude...Clap

i  wish him all the best..want him to dream big..and achieve more in lifeDay Dreaming

I have immense respect for him for continuing with KY2 and also taking this on. More power & success to him Thumbs Up
Frankly, if he had quit...KY2 would have to shut shop coz Parth is Manik Approve and that's a fact that can't be denied.


yup..Parth is an inspiration...Smile

and off course..Manik is Manik coz Parth is Manik..Embarrassed
he is and always will be the soul of KY2..Embarrassed

no words can ever express...what his hard work and dedication have meant to me..he is a true star..my shining star..Day Dreaming

with this i should leave..its too late dear..keep drooling Parth...and u will get ur Peace of Mind..LOLWink

bye dear...Hug
gn
take care..
keep smiling..

Take care Ash Hug

And I needed to be where he was to find my peace ...with him EmbarrassedBlushingLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Ushuashmitaa

N_Niya IF-Rockerz
N_Niya
N_Niya

Joined: 25 February 2014
Posts: 8037

Posted: 16 May 2015 at 2:05pm | IP Logged
mitu tu kidhar gayab thi itne din? golu ne teri shiqayat kii hai mese..
sonia_1 IF-Stunnerz
sonia_1
sonia_1

Joined: 25 December 2011
Posts: 25240

Posted: 16 May 2015 at 2:05pm | IP Logged
Originally posted by funnybones

Did anything happen? 
Some people bashed him on insta
People write crap on youtube videos about him.
W*F is this?! 
Why are these people so jealous of him? Just because he is growing as an actor, he is getting many opportunities?

This is ridiculous.


LOL Hug

He doesn't let that bother or stop him Clap

The following 2 member(s) liked the above post:

UshuOkThanksBye

sonia_1 IF-Stunnerz
sonia_1
sonia_1

Joined: 25 December 2011
Posts: 25240

Posted: 16 May 2015 at 2:06pm | IP Logged
Originally posted by OkThanksBye

Originally posted by sonia_1

I regularly watch WH just for  Parth as Manik.. cameo LOL
Watch PTKK for Parth hosting LOL
Have to watch Splitsvilla for Parth cameo Embarrassed
and then JDJ LOL


ROFL

Pyaar Tune Kya Kya Kyaaa Karr Diya!!!!!!!! 

ROFL

Blushing

LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

UshuOkThanksBye

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Nandini knows Manik the most (Manik & Dhruv)

Author: naddiya26   Replies: 6   Views: 2318

naddiya26 6 2318 25 April 2015 at 6:00pm by Monstuholic4evr
|| PARTH - parth - PARTH ||

2 3

Author: Sue101   Replies: 21   Views: 5955

Sue101 21 5955 19 March 2015 at 12:50am by leel
Manik..Manik..Manik

2 3

Author: Piya_Malik   Replies: 23   Views: 9829

Piya_Malik 23 9829 04 March 2015 at 3:29pm by Monstuholic4evr
I LOVE MANIK..I LOVE MANIK..I LOVE MANIK

Author: kaveriadiga8   Replies: 0   Views: 4615

kaveriadiga8 0 4615 30 January 2015 at 6:40am by kaveriadiga8
Manik Manik manik :)

Author: Mimi2609   Replies: 9   Views: 5363

Mimi2609 9 5363 30 January 2015 at 2:55am by Nandinimurti

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisi Yeh Yaariaan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index