Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Photoshop-ers' CC #17 : Open (Page 44)

meenachem IF-Stunnerz
meenachem
meenachem

Captain Daalchini
Joined: 01 May 2010
Posts: 44698

Posted: 12 May 2015 at 10:57pm | IP Logged
Originally posted by SushK16

Originally posted by _Meena_

@sush- are you gonna watch ABCD2 in June?

Well, I watched the first one... So most likely... But not sure if I'd go to the theaters... 

You?
i'm going because the trailers/promos are damn good! 

The following 1 member(s) liked the above post:

coffeebuff

santiagosentyou IF-Stunnerz
santiagosentyou
santiagosentyou

Joined: 03 May 2013
Posts: 31746

Posted: 12 May 2015 at 10:58pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

Originally posted by ARandKJFan

Originally posted by _Meena_

Originally posted by ARandKJFan

@Sush- Oh all the best ROFL I'm just chatting and playing sims social, so obsessed LOL

@Meenz- Don't torture us :'(

@Krish- IKR! THREE HOURS IS A LONG TIME ROFL Even after Javz went, we spoke for an hour or so ROFL
Ananya, i will make something later but filal toh i'm enjoying my break
Oh okay ROFL
Aur batao LOL
kya batau? abhi exams khatam huye hain...abhi sirf working now...you say?
Oh working, kya work? Embarrassed I'm basically just chatting, reading, writing, sleeping, eating, repeating LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

meenachem

meenachem IF-Stunnerz
meenachem
meenachem

Captain Daalchini
Joined: 01 May 2010
Posts: 44698

Posted: 12 May 2015 at 10:58pm | IP Logged
Originally posted by SushK16

Originally posted by _Meena_

Originally posted by SushK16

Originally posted by _Meena_

Originally posted by SushK16


Me confused... ConfusedROFL
lol all confusion will be cleared once you watch the movieROFL

I was very clear before you started to say and stopped in the middle... ROFL
lol seriously i don't wanna ruin it for you but all i can say that its a paisa wasul movieWink

OMG! I never knew that! *Sarcastic* ROFL

Anyway, will watch it keeping you in mind... LOL
lol how am i being sarcastic?ROFL i just don't wanna ruin the spoiler for you ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

coffeebuff

meenachem IF-Stunnerz
meenachem
meenachem

Captain Daalchini
Joined: 01 May 2010
Posts: 44698

Posted: 12 May 2015 at 11:00pm | IP Logged
Originally posted by ARandKJFan

Originally posted by _Meena_

Originally posted by ARandKJFan

Originally posted by _Meena_

Originally posted by ARandKJFan

@Sush- Oh all the best ROFL I'm just chatting and playing sims social, so obsessed LOL

@Meenz- Don't torture us :'(

@Krish- IKR! THREE HOURS IS A LONG TIME ROFL Even after Javz went, we spoke for an hour or so ROFL
Ananya, i will make something later but filal toh i'm enjoying my break
Oh okay ROFL
Aur batao LOL
kya batau? abhi exams khatam huye hain...abhi sirf working now...you say?
Oh working, kya work? Embarrassed I'm basically just chatting, reading, writing, sleeping, eating, repeating LOL
its from school. i'm working under professor in research over the summer along with working on campus. 
coffeebuff IF-Sizzlerz
coffeebuff
coffeebuff

Joined: 07 March 2014
Posts: 14537

Posted: 12 May 2015 at 11:00pm | IP Logged
Originally posted by ARandKJFan

Originally posted by SushK16


I figured ROFL I am usually obsessed with games on my phone once in a while... So, I understand... Tongue

You know what? I use my phone more to play games and use Safari than texting or calling... ROFL
ME TOO ME TOO ROFL

Hi5!!!! ROFL
coffeebuff IF-Sizzlerz
coffeebuff
coffeebuff

Joined: 07 March 2014
Posts: 14537

Posted: 12 May 2015 at 11:00pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

Originally posted by SushK16

Originally posted by _Meena_

@sush- are you gonna watch ABCD2 in June?

Well, I watched the first one... So most likely... But not sure if I'd go to the theaters... 

You?
i'm going because the trailers/promos are damn good! 

Oh yup... They were interesting... Well, it really depends upon my mood at that time... LOL
meenachem IF-Stunnerz
meenachem
meenachem

Captain Daalchini
Joined: 01 May 2010
Posts: 44698

Posted: 12 May 2015 at 11:01pm | IP Logged
Originally posted by SushK16

Originally posted by _Meena_

Originally posted by SushK16

Originally posted by _Meena_

@sush- are you gonna watch ABCD2 in June?

Well, I watched the first one... So most likely... But not sure if I'd go to the theaters... 

You?
i'm going because the trailers/promos are damn good! 

Oh yup... They were interesting... Well, it really depends upon my mood at that time... LOL
lol moody LOL
santiagosentyou IF-Stunnerz
santiagosentyou
santiagosentyou

Joined: 03 May 2013
Posts: 31746

Posted: 12 May 2015 at 11:01pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

its from school. i'm working under professor in research over the summer along with working on campus. 
We have nothing like that here LOL



@Sush- Aur bata LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

coffeebuff

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Photoshop-ers' CC #16 : Open

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: somergasm.   Replies: 1098   Views: 14978

somergasm. 1098 14978 07 May 2015 at 4:43pm by meenachem
Photoshop-ers' CC #15 : Open

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: somergasm.   Replies: 1125   Views: 15710

somergasm. 1125 15710 28 April 2015 at 9:39pm by coffeebuff
Photoshop-ers' CC #14 : Open

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: .Username.   Replies: 1083   Views: 16138

.Username. 1083 16138 19 April 2015 at 1:30pm by somergasm.
Photoshop-ers' CC #13 : Open

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: -Ursh-   Replies: 1112   Views: 15398

-Ursh- 1112 15398 03 April 2015 at 1:12pm by .Username.
Photoshop-ers' CC #12 : Open

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: somergasm.   Replies: 1088   Views: 14348

somergasm. 1088 14348 28 March 2015 at 2:16pm by somergasm.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index