Kaisi Yeh Yaariaan

India-Forums

   
Kaisi Yeh Yaariaan
Kaisi Yeh Yaariaan

|firefliesHaven|MaNanAT#110|A New Dawn~| (Page 51)

CooChi IF-Dazzler
CooChi
CooChi

Joined: 14 April 2015
Posts: 2759

Posted: 08 May 2015 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by -MKB-

Please Niti and Jotwani IV hopefully a group one where "other" people also notice their good bondingDay Dreaming

I want an IV where Niti is surrounded by all her guy friends Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

AnamadyaSrujana7.MaNan-MKB-

zrn1312 Goldie
zrn1312
zrn1312

Joined: 30 November 2013
Posts: 2057

Posted: 08 May 2015 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by AreYaar

Originally posted by zrn1312

Originally posted by CooChi

Why did not that Jotwani guy sit near Niti??!

Entertainment ki baarish hoti fir! LOL

They seem to be getting along quite well LOL Chotusa mowment hi hua dono ke beech!

Kab? Is 200 epi vid mein? Which part? I watched in mute so maybe I missed it but does seem like Niti cracked up laughing over something right after Uttu fed her the cake...Jotwani said something kya? 


Parth cut and fed the first piece to Charlie...how not surprisingLOL

When P was looking at that mithaai ka  dabba or whatever it was, Jotwani said from the side "yeh tera hi hain" LOL They interacted you see!
Interaction=MOWMENT < PP Logic!

And yeah probably something JOtwani said out of shot, cause Niti was looking that way! 


Edited by zrn1312 - 08 May 2015 at 8:49am

The following 6 member(s) liked the above post:

sheetal_tellsAnamadyaSrujana7.MaNannoor321-MKB-AreYaar

-MKB- IF-Sizzlerz
-MKB-
-MKB-

Joined: 18 February 2012
Posts: 13535

Posted: 08 May 2015 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by CooChi

Originally posted by -Cherry-

Originally posted by CooChi

Why did not that Jotwani guy sit near Niti??!

Entertainment ki baarish hoti fir! LOL


Mr Green Eyed Monster would have made a returnROFLafter Zain we haven't had one in a long timeLOL

M saying this

Bring back Zain ..uska budday aa raha hai.
Let him celebrate it with NITI on the SETS.
Also..let parth be in somewhere there only ...flaring his nose!

Oh gawd! My imagination! LOL

He will ditch his first love- Cake in that case LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

AnamadyaangelrjA.HajnalSrujana7.MaNan

angelrj Senior Member
angelrj
angelrj

Joined: 18 May 2012
Posts: 744

Posted: 08 May 2015 at 8:47am | IP Logged
i want a ManShad IVLOL wanna see their offscreen CHEMISTRY

The following 3 member(s) liked the above post:

Srujana7.MaNanA.HajnalCooChi

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 117525

Posted: 08 May 2015 at 8:48am | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

Originally posted by AreYaar


Kab? Is 200 epi vid mein? Which part? I watched in mute so maybe I missed it but does seem like Niti cracked up laughing over something right after Uttu fed her the cake...Jotwani said something kya? 


Parth cut and fed the first piece to Charlie...how not surprisingLOL

omg omg ROFLROFLROFL I'm gonna go do this now ROFL you just saved me from all the second hand embarrassment 


LOL well it's mainly cuz I'm at work but yeah also cuz I wanted to avoid the second hand embarassment of listening to the bakwaasLOL



Have to say I did find PaNi's reactions to the Uttu-Kriss cake piece wala moment amusing...Parth had like CHECKED OUT by that point and just did not give a SHIT anymore kya ho raha hai side peLOL...and Niti was busy giggling and facepalming over Uttu's dumbnessLOL


I figured out end mein kya tha woh...looked like a box of chocolates that Parth was thoosoing into his mouth...I think Jotwani was saying something to him about it too.

The following 6 member(s) liked the above post:

sheetal_tellsAnamadyazrn1312Srujana7.MaNannoor321-MKB-

zrn1312 Goldie
zrn1312
zrn1312

Joined: 30 November 2013
Posts: 2057

Posted: 08 May 2015 at 8:48am | IP Logged
Originally posted by CooChi


M saying this

Bring back Zain ..uska budday aa raha hai.
Let him celebrate it with NITI on the SETS.
Also..let parth be in somewhere there only ...flaring his nose!

Oh gawd! My imagination! LOL


I never noticed Niti and Zain moments cause never paid attention to those LOL
Coochi, enlighten me Confused

The following 2 member(s) liked the above post:

Srujana7.MaNanCooChi

Cat. IF-Sizzlerz
Cat.
Cat.

Joined: 16 May 2012
Posts: 18063

Posted: 08 May 2015 at 8:48am | IP Logged
Didnt think this segment was badConfusedLOL, no awkward entertainment at allOuch ,someone jab Uttu with tranquilisers before the interviews, he's like an energizer bunny on hormonesD'oh
Btw Jotwani and Parth seemed to be talking, which is more than what he did with the other cameosLOL

The following 14 member(s) liked the above post:

sheetal_tellsAnamadyaangelrjpoopymasterzrn1312A.HajnalSrujana7.MaNanCooChinoor321TheFaerieQueen-MKB-madscharminggenieAreYaar

TheFaerieQueen IF-Rockerz
TheFaerieQueen
TheFaerieQueen

Joined: 27 April 2011
Posts: 6527

Posted: 08 May 2015 at 8:48am | IP Logged
Someone spent whole day on set for this interview?Shocked ROFL

The following 5 member(s) liked the above post:

poopymasterzrn1312LiveLaughLove..Srujana7.MaNanCat.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
|firefliesHaven|MaNanAT#109|Avengers and Aged Pandits|

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: firefliesHaven   Replies: 1174   Views: 93780

firefliesHaven 1174 93780 07 May 2015 at 2:17pm by ZAHARA.
|firefliesHaven|MaNanAT#107|Imperfectly Perfect ...Hamesha|

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: firefliesHaven   Replies: 1181   Views: 74018

firefliesHaven 1181 74018 03 May 2015 at 1:42pm by TRaw
|firefliesHaven|MaNanAT#106| DilCondumbCondumbHogaya|Nt PG 2&89

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: FleetingWishes.   Replies: 1192   Views: 100681

FleetingWishes. 1192 100681 30 April 2015 at 3:08pm by firefliesHaven
|firefliesHaven|MaNanAT#105|Its A Hate-Love-Hate Story

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: firefliesHaven   Replies: 1187   Views: 88166

firefliesHaven 1187 88166 29 April 2015 at 12:55am by FleetingWishes.
|firefliesHaven|MaNanAT#101|To New Beginnings and Old Love|Note pg 2

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: firefliesHaven   Replies: 1174   Views: 65624

firefliesHaven 1174 65624 23 April 2015 at 7:24pm by Riya-111

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisi Yeh Yaariaan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index