Zindagi Channel

India-Forums

   
Zindagi Channel
Zindagi Channel

~ FAWAD KHAN AT 32~ Kapoor and Sons shoot starts (Page 100)

.FemmeFatale. IF-Sizzlerz
.FemmeFatale.
.FemmeFatale.

Joined: 15 September 2008
Posts: 21821

Posted: 27 May 2015 at 3:51am | IP Logged
Oh so reema's film is a dark comedy? Thats nice. 
Although dark comedies havent really done well at the box office. Though they have good storylines. 

Hmm,this movie might change that trend.

P.S ; Lots of women in the film? LOL AHEM!

.FemmeFatale. IF-Sizzlerz
.FemmeFatale.
.FemmeFatale.

Joined: 15 September 2008
Posts: 21821

Posted: 27 May 2015 at 3:54am | IP Logged
when is siddy's interview gonna b out? He looks good. I do like the fact that his cheeks are back. Haha.
btw have u guys seen this?

https://www.youtube.com/watch?v=SfvcUMVxEZU
TheRager IF-Addictz
TheRager
TheRager

Joined: 04 October 2004
Posts: 68401

Posted: 27 May 2015 at 4:00am | IP Logged
Originally posted by .FemmeFatale.

when is siddy's interview gonna b out? He looks good. I do like the fact that his cheeks are back. Haha.
btw have u guys seen this?

https://www.youtube.com/watch?v=SfvcUMVxEZU

Its probably an old one before he came for K&S shoot since he is in India now. 
TheRager IF-Addictz
TheRager
TheRager

Joined: 04 October 2004
Posts: 68401

Posted: 27 May 2015 at 4:01am | IP Logged
Originally posted by .FemmeFatale.

Oh so reema's film is a dark comedy? Thats nice. 
Although dark comedies havent really done well at the box office. Though they have good storylines. 

Hmm,this movie might change that trend.

P.S ; Lots of women in the film? LOL AHEM!

Movie sounds interesting...I hope the shoot starts as planned. I dont want Fawad to get stuck waiting for PC's dates. 
.FemmeFatale. IF-Sizzlerz
.FemmeFatale.
.FemmeFatale.

Joined: 15 September 2008
Posts: 21821

Posted: 27 May 2015 at 4:39am | IP Logged
Originally posted by .Hajmola.

Originally posted by .FemmeFatale.

Oh so reema's film is a dark comedy? Thats nice. 
Although dark comedies havent really done well at the box office. Though they have good storylines. 

Hmm,this movie might change that trend.

P.S ; Lots of women in the film? LOL AHEM!

Movie sounds interesting...I hope the shoot starts as planned. I dont want Fawad to get stuck waiting for PC's dates. 

Yeah! i heard PC is producing it too. Is it true? The name of the film is cheesy tbh. LOL 
Serendipity.. IF-Sizzlerz
Serendipity..
Serendipity..

Joined: 02 June 2009
Posts: 14879

Posted: 27 May 2015 at 4:42am | IP Logged
Originally posted by .Hajmola.

Originally posted by -Brilliant-

 


Did anyone see this interview? What did he say?


OMG. Have never seen him that way. He talks about a negative incident in his life and says he's cried during that phase.. He was devastated. And dint know what is happening. And literally had no money. And coming soon. I am so  looking forward to this IV. Looks like FK is up,close and personal here.Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

DefLeppardTheRager

TheRager IF-Addictz
TheRager
TheRager

Joined: 04 October 2004
Posts: 68401

Posted: 27 May 2015 at 5:34am | IP Logged
Originally posted by .FemmeFatale.

Originally posted by .Hajmola.

Originally posted by .FemmeFatale.

Oh so reema's film is a dark comedy? Thats nice. 
Although dark comedies havent really done well at the box office. Though they have good storylines. 

Hmm,this movie might change that trend.

P.S ; Lots of women in the film? LOL AHEM!

Movie sounds interesting...I hope the shoot starts as planned. I dont want Fawad to get stuck waiting for PC's dates. 

Yeah! i heard PC is producing it too. Is it true? The name of the film is cheesy tbh. LOL 

No that was another film Madamji which is shelved. Fawad was incidentally rumored to be in taht film too. LOL
This article says that the name will be changed. I'd prefer something like Chaloo rather than Mr.Chaloo. 

The following 2 member(s) liked the above post:

DefLeppard.FemmeFatale.

DefLeppard IF-Dazzler
DefLeppard
DefLeppard

Joined: 22 September 2010
Posts: 3033

Posted: 27 May 2015 at 8:18am | IP Logged
Shabdhkosh suggests "ishqbaaz "...for cassanova!!

The following 1 member(s) liked the above post:

TheRager

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Fawad's next- "Aaja sajna miliye juliye - Discussion thread :)

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: -FreeLancer-   Replies: 529   Views: 35938

-FreeLancer- 529 35938 13 August 2015 at 7:56am by tvluvr
~ FAWAD KHAN AT 29~ Fawad signs Dharma movie

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: TheRager   Replies: 1192   Views: 57041

TheRager 1192 57041 25 March 2015 at 4:45am by shreya11mehra
Pakistans Mahira Khan with Shah Rukh Khan in Raees

2 3 4

Author: Kavyyaa   Replies: 24   Views: 5325

Kavyyaa 24 5325 20 December 2014 at 7:16am by chymanju7
Humsafar-is-a-good-nasha-to-have-Fawad-Khan-Mahira-Khan

Author: BluntlySpeaking   Replies: 0   Views: 984

BluntlySpeaking 0 984 14 October 2014 at 3:55pm by BluntlySpeaking
Fawad's manager confirms YRF film with Fawad/Kareena.

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: BlackStar.   Replies: 80   Views: 9259

BlackStar. 80 9259 14 September 2014 at 2:18am by ZorZorSe

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Zindagi Channel Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index