Tum Aise Hi Rehna

India-Forums

   
Tum Aise Hi Rehna
Tum Aise Hi Rehna

WU OF PROMO OF KINSHUK'S SI EPISODE !! (Page 3)

moniluvskinshuk IF-Stunnerz
moniluvskinshuk
moniluvskinshuk

Joined: 12 November 2009
Posts: 36699

Posted: 03 May 2015 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by trinilisa

Thank you so much Moni for update, I can hardly wait to see KM again and this sounds so interesting...and damn in his specs and with arrogant attitude...so hott !!!!LOLWink


Will have to catch online but am sure will be in love all over again !!!!LOL LOL LOL


Ur welcome Lisa Big smile ..& yes Believe me ..that KM was looking too HAWT & Handsome in his real Spects EmbarrassedDay Dreaming .. & his Deadly Smirks which we all loved and missed it since CCBM days was back Blushing .. Plus his Attitude was killing as well . I guess he gonna Kill all of us once again forsure ..& We all will be damnn happy if he does that again LOL . me2 can't waitt to see him back . Counting days for the Sunday now Big smile


Edited by moniluvskinshuk - 03 May 2015 at 1:43pm

The following 2 member(s) liked the above post:

Mittalanu1trinilisa

Mittalanu1 Goldie
Mittalanu1
Mittalanu1

Joined: 10 February 2012
Posts: 1798

Posted: 03 May 2015 at 3:06pm | IP Logged
jaisi ki maine pehle bhi kaha hai 
MAA Embarrassed- DBPS n Abhi ke saath saath humari bhi kamzori hai LOL
hume aap pe sadaiv hi garva raha hai aur rahega Guruji Approve, phir chahe aap kaam kare yo na kare LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

trinilisamoniluvskinshuk

Dilbole_ShiOmRu IF-Stunnerz
Dilbole_ShiOmRu
Dilbole_ShiOmRu

Joined: 21 March 2007
Posts: 24701

Posted: 03 May 2015 at 10:31pm | IP Logged
Omg kya promo hai ashok I.e kinshuk look suspicious personalality he can be that serial killer jo bhi his role is gonna rock. Arrogant ashok will love it.

The following 2 member(s) liked the above post:

Mittalanu1moniluvskinshuk

moniluvskinshuk IF-Stunnerz
moniluvskinshuk
moniluvskinshuk

Joined: 12 November 2009
Posts: 36699

Posted: 04 May 2015 at 6:02am | IP Logged
Originally posted by Mittalanu1

jaisi ki maine pehle bhi kaha hai 
MAA Embarrassed- DBPS n Abhi ke saath saath humari bhi kamzori hai LOL
hume aap pe sadaiv hi garva raha hai aur rahega Guruji Approve, phir chahe aap kaam kare yo na kare LOL


U mean Aap apne Guruji ke baare mein yeh bhi sochte ho ki woh kaam nahi karti ? Shocked.. Aapne apne Guruji ka Dil bahut dukhaaya aaj OuchCryBroken Heart ...

The following 1 member(s) liked the above post:

Mittalanu1

moniluvskinshuk IF-Stunnerz
moniluvskinshuk
moniluvskinshuk

Joined: 12 November 2009
Posts: 36699

Posted: 04 May 2015 at 6:06am | IP Logged
Originally posted by Prishna_DBPS

Omg kya promo hai ashok I.e kinshuk look suspicious personalality he can be that serial killer jo bhi his role is gonna rock. Arrogant ashok will love it.


OMGG !! Look who is there ..Big smile.. My Twinieee ..HugHug

Yup KM / Ashok looked quite Suspicious & mysterious in the promos . But Yaar Itna Handsome banda koi Serial Killer kaise ho sakta hai LOL .. So I think killer koi aur hi hoga , apna Kinny nahi .

The following 1 member(s) liked the above post:

Mittalanu1

Dilbole_ShiOmRu IF-Stunnerz
Dilbole_ShiOmRu
Dilbole_ShiOmRu

Joined: 21 March 2007
Posts: 24701

Posted: 04 May 2015 at 9:54pm | IP Logged
Arrey my twinie itne handsome bande hi serial killer hote hain aur inhein to hatyaar ki Zaroorat bhi nahi bas ankhein hi kaafi hain. Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

Mittalanu1moniluvskinshuk

moniluvskinshuk IF-Stunnerz
moniluvskinshuk
moniluvskinshuk

Joined: 12 November 2009
Posts: 36699

Posted: 05 May 2015 at 5:20am | IP Logged
Originally posted by Prishna_DBPS

Arrey my twinie itne handsome bande hi serial killer hote hain aur inhein to hatyaar ki Zaroorat bhi nahi bas ankhein hi kaafi hain. Wink


Hahaa Haan yeh bhi sahi hai . Arre Sirf Aakhein kya .. Woh toh bas khada hi ho jaaye toh saamne waali ladki flat ho jaaye WinkLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mittalanu1

moniluvskinshuk IF-Stunnerz
moniluvskinshuk
moniluvskinshuk

Joined: 12 November 2009
Posts: 36699

Posted: 05 May 2015 at 5:23am | IP Logged
Originally posted by Prishna_DBPS

Arrey my twinie itne handsome bande hi serial killer hote hain aur inhein to hatyaar ki Zaroorat bhi nahi bas ankhein hi kaafi hain. Wink


Hahaa Haan yeh bhi sahi hai . Arre Sirf Aakhein kya .. Woh toh bas khada hi ho jaaye toh saamne waali ladki flat ho jaaye WinkLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mittalanu1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
No Episode on MONDAY ?? >:( :(

2 3 4 5 6 7

Author: moniluvskinshuk   Replies: 53   Views: 2658

moniluvskinshuk 53 2658 24 March 2015 at 2:33pm by moniluvskinshuk
NEW PROMO - 19 / 11 / 14

Author: moniluvskinshuk   Replies: 6   Views: 376

moniluvskinshuk 6 376 19 November 2014 at 7:20am by Shreyas2
NEW PROMO - 13 / 11 / 14

Author: moniluvskinshuk   Replies: 1   Views: 420

moniluvskinshuk 1 420 13 November 2014 at 5:53pm by Shreyas2
New Promo - 12 / 11 / 14

Author: moniluvskinshuk   Replies: 5   Views: 648

moniluvskinshuk 5 648 13 November 2014 at 7:21am by moniluvskinshuk
NEW PROMO!!!

2

Author: moniluvskinshuk   Replies: 12   Views: 727

moniluvskinshuk 12 727 10 November 2014 at 6:57pm by AnjaliSSK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Tum Aise Hi Rehna Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index