Rangrasiya

India-Forums

   
Rangrasiya
Rangrasiya

LaiRa AT#1- O Rasiya hmmm (Page 18)

.FemmeFatale. IF-Sizzlerz
.FemmeFatale.
.FemmeFatale.

Joined: 15 September 2008
Posts: 21821

Posted: 09 January 2014 at 10:21pm | IP Logged
Originally posted by Clumsy_Wings

Originally posted by Desichiqneez

Originally posted by disha15

Originally posted by Desichiqneez




DeadI like to eat spicy and dessert together!!!! ROFLBlushing

twosome ROFL


Make it 3some ...Blushinghow can i forget Thakur saaa...!!!! ROFLBlushing
HE's actually pretty darn HOT to be an older guy no!!!! ShockedDead

@birdy

I dun mind having diarrhea with a smell of Gobar...!!!! 
it's worth it for VaRud.!!!SillyClownROFL

we can make it a play boy mansion, and swing.SillyROFL

what the hell ROFL

Desichiqneez IF-Rockerz
Desichiqneez
Desichiqneez

Joined: 12 March 2007
Posts: 7231

Posted: 09 January 2014 at 10:21pm | IP Logged
BAalll Party

You are BACKKK...!!!!!! ShockedDancingROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

KaBhiinlove

KaBhiinlove IF-Sizzlerz

Joined: 17 December 2006
Posts: 15395

Posted: 09 January 2014 at 10:22pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
Crazy.Beautiful IF-Stunnerz
Crazy.Beautiful
Crazy.Beautiful

Joined: 02 November 2008
Posts: 35666

Posted: 09 January 2014 at 10:23pm | IP Logged
Originally posted by disha15

Originally posted by Clumsy_Wings


Ekta Mata , what if she brings her as some Rajput princes who gets married to Jalal.ShockedOh no..Did i say something too much today?DeadLOL

Hawww. Syyy,ur mind is working way too much today. If THIS happens,JA is bound to come on top of the trp charts,finally LOL

Anyway,guys,we are gonna b beaten up for discussing other shows. Tongue

Lets get bk to LaiRa LOL

Lol, And more fights in the forum.LOL My mind is losing it.LOL Sure sure moderator.LOL
KaBhiinlove IF-Sizzlerz

Joined: 17 December 2006
Posts: 15395

Posted: 09 January 2014 at 10:23pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
.FemmeFatale. IF-Sizzlerz
.FemmeFatale.
.FemmeFatale.

Joined: 15 September 2008
Posts: 21821

Posted: 09 January 2014 at 10:23pm | IP Logged
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3879224
U gotta checkout this thread! This member has a great sense of humour! Love her threads! 
Crazy.Beautiful IF-Stunnerz
Crazy.Beautiful
Crazy.Beautiful

Joined: 02 November 2008
Posts: 35666

Posted: 09 January 2014 at 10:23pm | IP Logged
Originally posted by Desichiqneez

Originally posted by Clumsy_Wings

Originally posted by Desichiqneez

Originally posted by disha15

Originally posted by Desichiqneez

Originally posted by disha15

Desi is in the house! Rememba me? :P 
Dude,you totally vanishd from JA forum!


ayyyeee Dishaaa is in da house tooo...!!!! HugApprove

Of cz i remembaaa you... Clown i miss prats as well..!!!Sleepy
we share long lost connection - ma RTMC/MuRat ftw ...!!! LOLLOL

Mugdha is coming back soon with new project...!!!!EmbarrassedDancing

i didn't really vanish but yeah i did...!! 
can't handle benazir -jalal *matured*
romance...!!! ROFL urff cc...!!!DeadSilly 

pm me your fb add...!!! Embarrassed 

MC is coming bk?!!!! Dancing

I will kill u if this doesnt materialise Ouch



she is going through a few  scripts atm,.. one from zeetv!!!! 

I hope this time she will choose wisely and hopefully she gets to work 
with big Prominence PH eg: 4lions/Nauntankifilm or 
EktaMata maybe... !!!ApproveDay Dreaming 
Hayyeee kaaashh MC cast opp RT ...Dead

Urff CC..!!!LOL 


Ekta Mata , what if she brings her as some Rajput princes who gets married to Jalal.ShockedOh no..Did i say something too much today?DeadLOL


She can't afford for another *controversy* ...!!!ROFL
she knows she needs to begin saving money now  ...!!!Silly

But awwwmafugde dat wud be lyk one hell of EPICness ... DeadBlushing

who knows what goes into that woman's head.LOL She is used to controversy.LOL
Desichiqneez IF-Rockerz
Desichiqneez
Desichiqneez

Joined: 12 March 2007
Posts: 7231

Posted: 09 January 2014 at 10:25pm | IP Logged
Originally posted by KaBhiinlove

When Laila called Rudra an animal I got a really dirty image in my headLOL


He must be darn WILD in bed ...!!!! DeadBlushingROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

KaBhiinlove

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Rangrasiya- Articles,Promos & News-No Spamming*

2 3 4 5 6 7 ... 49 50

Author: NestleToulouse   Replies: 398   Views: 86868

NestleToulouse 398 86868 14 February 2014 at 12:44am by Guinea

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rangrasiya Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index