Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

SDRFF#1: The Mischieveous & Sane Club [SIO] (Page 101)

sonia555 IF-Stunnerz
sonia555
sonia555

Joined: 16 October 2010
Posts: 32454

Posted: 09 January 2014 at 2:27pm | IP Logged
Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by sonia555

Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by sonia555

Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by sonia555

Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by sonia555

Where have you guys gone ROFL

I am here buddy LOL
Oh LOLLOLLOL
Btw check your PM's! 

checked and replied ! Wink
Same here LOLLOLLOL
Btw i randomly said bubble before ConfusedROFL and sara heard me and said bubba ROFL

haww she called me bubba Confused LOL
Yep cuz she dont know how to say bubble properly D'ohROFLROFL

haha ofcourse I know that LOL
ROFL

sonia555 IF-Stunnerz
sonia555
sonia555

Joined: 16 October 2010
Posts: 32454

Posted: 09 January 2014 at 2:32pm | IP Logged
Uggghhh AngryROFL
-AppleOfMaEye- IF-Stunnerz
-AppleOfMaEye-
-AppleOfMaEye-

Joined: 15 July 2013
Posts: 38188

Posted: 09 January 2014 at 7:48pm | IP Logged
Originally posted by maha2012

Originally posted by -Maliha-

Originally posted by sonia555

Originally posted by maha2012

Originally posted by sonia555

Originally posted by maha2012

Originally posted by sonia555

Originally posted by maha2012

Originally posted by sonia555

Originally posted by maha2012

hello peopleBig smile
Hiya maha BlushingROFLROFL
hii soniaWink
lagta hai u still have the eye to eye effectLOL
Hi LOLLOLLOL
That and the ahem ahem wala affect BlushingROFLROFL
ahem ahem wala?Confused Hot hottt makhannn???Embarrassed
When bubble comes ask her she will tell you BlushingROFL
im curious nowCry batao na??
is it related to the love of my life Raqueish?????Embarrassed
Awww EmbarrassedLOLLOL
 Nope its related to mine EmbarrassedLOLLOL
maha is such a sincere QH fan...
her mind runs in parallel to QH
initially sh liked ksg,,,
now she has lost her heart to th new guyLOL
oh yess my dil goes mmmEmbarrassed for raqueishDead
I KNEW IT
I KNEW IT Broken Heart
ROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

maha2012

-AppleOfMaEye- IF-Stunnerz
-AppleOfMaEye-
-AppleOfMaEye-

Joined: 15 July 2013
Posts: 38188

Posted: 09 January 2014 at 8:29pm | IP Logged
Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by maha2012

Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by sonia555

Originally posted by maha2012

bubble update likhii??Angry
Haan where is our update OuchOuchOuch

I told u guys I won't update tonight Ouch
kya kar rahi ho tum ladki??Angry n where's MalihaCry

I was reading a SS LOL but will work on the update now !!
Maliha must be tired after her work so I guess she is sleeping Tongue

I was here buh nobdy of you guys was on line ConfusedConfusedConfused
n yup was kinda tired...
tough day it was...
fasting thing...
then managing yo work n studies,,
then pissing yo head off with yo TO BE,,, supervisorLOLLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

maha2012

-AppleOfMaEye- IF-Stunnerz
-AppleOfMaEye-
-AppleOfMaEye-

Joined: 15 July 2013
Posts: 38188

Posted: 09 January 2014 at 8:31pm | IP Logged
Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by maha2012

Originally posted by --Bubble007--

Originally posted by maha2012

there is one more writer who takes stories of other writers.. posts them as her own n leaves them unfinished.. i guess u ppl might knw herErmm

why r u creating curiosity everytime ?? LOL
Just tell the name !
her username is something like ...Asya...Wacko

ohh ya I know her she is a kiddoo LOL
i had few one to one nok jhokes with her,,,
she is Anti-ksgian,,.
she is not a grown up girl i guess...
buh @ sonia i feel like she belongs to the L-type of holics

The following 1 member(s) liked the above post:

maha2012

-AppleOfMaEye- IF-Stunnerz
-AppleOfMaEye-
-AppleOfMaEye-

Joined: 15 July 2013
Posts: 38188

Posted: 09 January 2014 at 8:34pm | IP Logged
Originally posted by sonia555

Originally posted by maha2012

Originally posted by sonia555

Btw maha go check that precqp droools post out ROFL
ewww im just reading itDeadDead
I know Dead
But look at my post i really hope ki like maliha says surbhi ki maa reads it Evil SmileROFLROFL
Sonia,,,
from last 4 pages you were saying THE POST,, THE POST,, THE POST... n i was pissed off that which post is she talking about
i searched in 3 pages of now unknown QH forum...
n finally rummaged yo posts and got the linkLOLLOLLOL
n i commented there too...
Link: 99272347  

The following 2 member(s) liked the above post:

maha2012sonia555

-AppleOfMaEye- IF-Stunnerz
-AppleOfMaEye-
-AppleOfMaEye-

Joined: 15 July 2013
Posts: 38188

Posted: 09 January 2014 at 8:36pm | IP Logged
Originally posted by maha2012

i hate the song zoobie doobie nowAngry
i already hate it,,,

buh now this name has made sure that i would puke everytime my sis would PLAY it INDeadDeadDead

The following 1 member(s) liked the above post:

maha2012

-AppleOfMaEye- IF-Stunnerz
-AppleOfMaEye-
-AppleOfMaEye-

Joined: 15 July 2013
Posts: 38188

Posted: 09 January 2014 at 8:40pm | IP Logged
Originally posted by maha2012

i just cant believe these particular members..
ksg ke time pe posts bana bana kar attention lete the..
woh gaya n their writing crap in favour of this kachuaaDead
this thing is really frustrating,,,
these ppl never made a single post fah Asad's admiration ever...
they never bucked up a single word when KSG was giving awesome n hats off performances,,
now they are all doing as they are followers of Surbhi's Mom...
and admit it or not they didn't like KSG from Day 1... cox KSG from the day 1 was overshadowing whole show...

The following 1 member(s) liked the above post:

maha2012

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Arhi Tamil Chat Club #60**Invites Only**

2 3 4 5 6 7 ... 113 114

Author: vijiasr08   Replies: 905   Views: 23793

vijiasr08 905 23793 23 April 2014 at 9:06pm by vijiasr08
Bigg Boss Chat Club #11

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: GETGOIN   Replies: 1164   Views: 34228

GETGOIN 1164 34228 01 February 2014 at 10:18am by ~~~~
#Devil's Club#-Chat Club 10-By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: swan20   Replies: 1168   Views: 64331

swan20 1168 64331 13 April 2011 at 6:54pm by Arwen.
Hum Sane Hai #2 (By Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 75 76

Author: BheegiBasanti   Replies: 601   Views: 23621

BheegiBasanti 601 23621 10 March 2011 at 5:27pm by monar
Hum Sane Hai #1 (Invitees only)

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: BheegiBasanti   Replies: 1179   Views: 38062

BheegiBasanti 1179 38062 28 November 2010 at 12:05pm by cooldude10

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index