Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

KR/ArSha DancingAngels#196:ArSha Ki Roshni,You'll Always Be With Us< (Page 40)

Aliya_arsha Goldie
Aliya_arsha
Aliya_arsha

Joined: 08 November 2013
Posts: 1025

Posted: 09 January 2014 at 11:37pm | IP Logged
Originally posted by aishu3003

Originally posted by Aliya_arsha


Reading pms LOL
correct answerROFLand was also roaming n d forumsLOL

Yaa like a bhatakti aatma ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-PyaariBhootni-

ramya.reddy IF-Rockerz
ramya.reddy
ramya.reddy

Joined: 03 August 2013
Posts: 9094

Posted: 09 January 2014 at 11:37pm | IP Logged
Originally posted by aishu3003

Originally posted by ramya.reddy

tera amar nahi hai wo heheheROFL
yuss he's shakti's amarEmbarrassed
ya write ab tho samaj jao reyyyROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-PyaariBhootni-

-PyaariBhootni- IF-Stunnerz
-PyaariBhootni-
-PyaariBhootni-

Joined: 22 April 2012
Posts: 40378

Posted: 09 January 2014 at 11:38pm | IP Logged
Originally posted by ramya.reddy

mai ramya hun diROFL
waaattt
-VJ.ReyManiac- IF-Sizzlerz
-VJ.ReyManiac-
-VJ.ReyManiac-

Joined: 04 June 2013
Posts: 10443

Posted: 09 January 2014 at 11:38pm | IP Logged
Originally posted by aishu3003

Originally posted by ramya.reddy

tera amar nahi hai wo heheheROFL
yuss he's shakti's amarEmbarrassed
Shakti's KUNWAR n MY AMAREmbarrassed
ramya.reddy IF-Rockerz
ramya.reddy
ramya.reddy

Joined: 03 August 2013
Posts: 9094

Posted: 09 January 2014 at 11:38pm | IP Logged
Originally posted by Aliya_arsha

Originally posted by aishu3003

Originally posted by Aliya_arsha


Reading pms LOL
correct answerROFLand was also roaming n d forumsLOL

Yaa like a bhatakti aatma ROFL
ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-VJ.ReyManiac-

-VJ.ReyManiac- IF-Sizzlerz
-VJ.ReyManiac-
-VJ.ReyManiac-

Joined: 04 June 2013
Posts: 10443

Posted: 09 January 2014 at 11:39pm | IP Logged
Originally posted by ramya.reddy

Originally posted by aishu3003

Originally posted by ramya.reddy

tera amar nahi hai wo heheheROFL
yuss he's shakti's amarEmbarrassed
ya write ab tho samaj jao reyyyROFL
MAI KUCH NAY SAMAJNE WAALI...Angry
ramya.reddy IF-Rockerz
ramya.reddy
ramya.reddy

Joined: 03 August 2013
Posts: 9094

Posted: 09 January 2014 at 11:39pm | IP Logged
Originally posted by aishu3003

Originally posted by ramya.reddy

mai ramya hun diROFL
waaattt
kya hua diLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-PyaariBhootni-

Aliya_arsha Goldie
Aliya_arsha
Aliya_arsha

Joined: 08 November 2013
Posts: 1025

Posted: 09 January 2014 at 11:39pm | IP Logged
Originally posted by geeth_amar

Originally posted by Aliya_arsha

Originally posted by geeth_amar

Originally posted by Aliya_arsha

Sajde me yuhi jukta hu tumpe hi aake rukta hu kya yeh sabko hota hai???

Hum ko kya lena hai sabse... tumse hi sab bathe abse. ban gaye ho tum mee khudhaaa...

Gosh geetu di hum sab reLly pagal ho gaye hai btw kunwAr looked so hot yest..!! Embarrassed

he is tooo hhhooottt...BlushingLUK AT MA DP

He keeps making me weak yeah frozen n cant breathe Evil Smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Arsha..After 10 years...(KR/Arsha Post)

2 3

Author: _Deepika_   Replies: 16   Views: 4372

_Deepika_ 16 4372 18 January 2014 at 6:00pm by februaryborn2
New Pic of ArSha #ArSha #KriYaansh #Friends.

2 3 4

Author: Snigs.   Replies: 27   Views: 4260

Snigs. 27 4260 24 December 2013 at 7:47am by TenTinyBreaths
Arsha talk about dance calender (finally Arsha IV)

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: ...Nish...   Replies: 93   Views: 7275

...Nish... 93 7275 04 June 2013 at 4:36pm by -spongy-
arsha os ... A PROPOSAL!!!!( arsha week os)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Deetha.   Replies: 59   Views: 11091

Deetha. 59 11091 08 September 2012 at 3:50am by SheLooks18ToMe
ARSHA ARSHA ARSHA ARSHA-!!!!

2 3

Author: MAYURFAN001   Replies: 22   Views: 8568

MAYURFAN001 22 8568 10 January 2012 at 4:07am by dazzlerfan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index