Views

Users

Frequent Posters

Daltoni thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 7 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 10 years ago
Originally posted by: smeker

Jel se secate Fredija πŸ˜†

SMEKI..PA TO SAM JA...KAKO SE SEBE NE BIH SECALA..IAKO VISE NISAM NOCNA MORA, NISAM BAS NI VILA POSTALA πŸ˜† MOZDA AKO MALO SKRATIM SISKE..🀣

nn027 thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 8 Thumbnail + 2

Ovo sam ja πŸ˜† cini mi se da je ono oklagija pored kreveta πŸ€£

nn027 thumbnail

Jel se secate Fredija πŸ˜†

Kako da ne πŸ˜‰
How not to

Daltoni thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 7 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
I jos samo da vas pozdravim na brzinu ,pa odoh da dremnem,,sutra sam ,zdravlje boze ,ceo dan u BG, pa ko hoce da se vidimo i ima mogucnosti neka kaze..

And just to greet you in a hurry, I'm going to take a nap, tomorrow I Health God, the day in BG, so who wants to see some of the opportunities and says ..
nn027 thumbnail
Originally posted by: Bikica

Dobro jutroπŸ€—

Nole u polufinalu,ceka ga Stanislas Vavrinka,koji je pobedio Mareja sa 3:0

Bravo Nole πŸ‘
nn027 thumbnail
Originally posted by: Bikica

Sta nam donosi danasnja epizoda:

Damjian izlazi na slobodu, usput srece Olinda, koji mu govori da je za njegovu slobodu zasluzna gospodjica Marina. Mornari na celu sa kapetanom Fabre krecu u lov riba, dok ih Marina zaustavlja i zahteva da podje sa njima. Damjian pristaje na to, sa naredbom mornarima, da joj zadaju najteze poslove, ali takodje koristi priliku da joj se zahvali za sve sto je ucinila, povodom njegove slobode.
What brings us today's episode:
Damian comes to freedom, by luck Olinda, who tells him of his freedom deserving Miss Marina. Sailors, led by Captain Fabre go hunting fish, while Marina stops and demands that come with them. Damian agrees with the order of the sailors to her by the most difficult tasks, but also used the opportunity to thank her for all that he did, on the occasion of his freedom.

Nisam gledala danasnju epizodu a moram priznati da me je ovaj kratki sadrzaj zainteresovao. Jedva cekam da je posatve ne natu da je odgledam.
I have not watched today's episode and I must admit that this is the summary intrigued. I can not wait to posatve not naturalistic to watch it.
nn027 thumbnail

Citam po forumu svasta juce i danas i najvise me je iznerviralo to: sto ovo sto se desilo Prats neki nazovi fanovi nazivaju igrom,manipulacijom sramota.A ono sto se desilo njoj desavalo se mnogim zenama ne samo kod njih nego po celom svetu,retko koja zena prijavi nasilje i normalno eto razloga,zbog toga sto pojedini kao ovi sto sad osudjuju Prats uvek imaju drugu stranu price.Odmah je zena koja je prijavila kriva,kazu sigurno ima neke koristi od toga ,sto je slucaj i ovde sa Prats.Muka mi je citajuci pojedine komentare sramota.Drago mi je sto je Prats prijavila Kre... ,majmuna svaka joj cast,mozda bi neke zene trebale da se ugledaju na nju tako mladu a ipak odlucnu da uradi nesto sto ce joj se sigurno obiti o glavu,jer se kod njih ipak muskaracu vise veruje.Mnogo sam ogorcena kad procitam kako zene reaguju na sve ovo ,a sam se zato raspisala 

I read the forum svasta yesterday and today, and I was most upset about it: this is what happened Prats some would call game fans, manipulation sramota.A what happened to her happened to many women not only for them but for the whole world, that seldom women report violence and normally that's grounds, because some of these as far as denouncing Prats still have the other side price.Odmah the woman who reported the fault, they say there is definitely some benefit from it, as is the case here with me Prats.Muka was reading some comments sramota.Drago sorry she Prats reported Kre ... , monkeys all credit to her, maybe some women should look up to her so young and strong determination to do something she'll surely backfire, because with them still more men veruje.Mnogo bitter when I read how women react all of this, and that was why I announced

Smeki slazem se sa tobom. Ja joj se divim , pa ona ima samo 22 godine. Zaista je hrabra. Bravo Prats.
Smeki I agree with you. I admire her, and she's only 22 years old. It's really brave. Bravo Prats.
nn027 thumbnail
Devojke , ne znam za vas, ali meni je odmah u oci upao ovaj prsten πŸ˜›
Girls, do not know about you, but I immediately fell in your eyes this ring 
nn027 thumbnail
Originally posted by: Daltoni

I jos samo da vas pozdravim na brzinu ,pa odoh da dremnem,,sutra sam ,zdravlje boze ,ceo dan u BG, pa ko hoce da se vidimo i ima mogucnosti neka kaze..

And just to greet you in a hurry, I'm going to take a nap, tomorrow I Health God, the day in BG, so who wants to see some of the opportunities and says ..

Zao mi je Dal, ali kao sto znas ja sam na odmoru. Nadam se da ce biti jos prilike. Lepo se provedi sutra.❀️
Sorry Dal, but as you know I'm on vacation. I hope there will be more opportunities. Have a good day tomorrow.
Bikica_Biki thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail Commentator 1 Thumbnail
Nista specijalno ovaj moj radπŸ€”
Edited by Bikica - 10 years ago