Arjun

India-Forums

   
Arjun
Arjun

Ariya AT #14 Kaisa Yeh Ishq Hain (Page 39)

devildiva21 IF-Sizzlerz
devildiva21
devildiva21

Joined: 26 December 2012
Posts: 14122

Posted: 19 August 2013 at 3:12am | IP Logged
Originally posted by Leki

Which update??
fir mila mujhe sacha pyarTongue

DivineDarkness IF-Stunnerz
DivineDarkness
DivineDarkness

Joined: 02 March 2012
Posts: 25523

Posted: 19 August 2013 at 3:15am | IP Logged
Meghu's but i dnt comment my name is not in that list so im nt gonna talk or comment lol

The following 1 member(s) liked the above post:

devildiva21

devildiva21 IF-Sizzlerz
devildiva21
devildiva21

Joined: 26 December 2012
Posts: 14122

Posted: 19 August 2013 at 3:18am | IP Logged
Originally posted by Leki

Meghu's but i dnt comment my name is not in that list so im nt gonna talk or comment lol
what list?Shocked
devildiva21 IF-Sizzlerz
devildiva21
devildiva21

Joined: 26 December 2012
Posts: 14122

Posted: 19 August 2013 at 3:21am | IP Logged
Originally posted by Leki

Meghu's but i dnt comment my name is not in that list so im nt gonna talk or comment lol
i saw that..!!
what say? lets lobb her?WinkLOL
DivineDarkness IF-Stunnerz
DivineDarkness
DivineDarkness

Joined: 02 March 2012
Posts: 25523

Posted: 19 August 2013 at 3:24am | IP Logged
Originally posted by devildiva21

Originally posted by Leki

Divi u know i saw sumthn in AF nd rofling... well daily i get to see sumthn dat go with my siggiLOL
well i know what you sawWink
and even am rofling like hell..!!! i mean seriously... Silly
Well no surprise dere u are my partner defo you vl know...
But seriouslly yar dat was too much... well self praising is wat we see here right

The following 1 member(s) liked the above post:

devildiva21

devildiva21 IF-Sizzlerz
devildiva21
devildiva21

Joined: 26 December 2012
Posts: 14122

Posted: 19 August 2013 at 3:28am | IP Logged
Originally posted by Leki

Originally posted by devildiva21

Originally posted by Leki

Divi u know i saw sumthn in AF nd rofling... well daily i get to see sumthn dat go with my siggiLOL
well i know what you sawWink
and even am rofling like hell..!!! i mean seriously... Silly
Well no surprise dere u are my partner defo you vl know...
But seriouslly yar dat was too much... well self praising is wat we see here right

ohh yeah partner we rock..!!Winkjo tujhe pta hai wo mujhe pta haiCool
tell me about it...!!! self praising is what i seriously dislike...Dead and yaha to warehouses bhare hai self praising seErmm
DivineDarkness IF-Stunnerz
DivineDarkness
DivineDarkness

Joined: 02 March 2012
Posts: 25523

Posted: 19 August 2013 at 3:29am | IP Logged
Yup lets lobb her... 

The following 1 member(s) liked the above post:

devildiva21

devildiva21 IF-Sizzlerz
devildiva21
devildiva21

Joined: 26 December 2012
Posts: 14122

Posted: 19 August 2013 at 3:31am | IP Logged
yes plz... waise bhi gayab hai madam pta nai kaha...
she is making us lobb her moreWink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
|| Ariya FF- The Burning Ice || ON HOLD imp note pg 24

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: Hue.Splash   Replies: 178   Views: 23186

Hue.Splash 178 23186 14 April 2014 at 9:05pm by kreya204
T4-FF: Kya yahi pyaar hai...???Pt59-pg112/Check fifth thread123*

2 3 4 5 6 7 ... 101 102

Author: ll_piya_ll   Replies: 814   Views: 104545

ll_piya_ll 814 104545 25 October 2013 at 10:24am by ll_piya_ll
Ariya FF:"Deception,Intrigue..."#2 *Author's Note* Pg50

2 3 4 5 6 7 ... 47 48

Author: ..Amri..   Replies: 379   Views: 28367

..Amri.. 379 28367 22 October 2013 at 8:42pm by Hue.Splash
Ariya SS

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: Chutkijulienite   Replies: 70   Views: 11010

Chutkijulienite 70 11010 15 August 2013 at 12:30pm by Chutkijulienite

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Arjun Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index