Members Lounge

India-Forums

   
Members Lounge
Members Lounge

Time Pass#6 (Page 37)

xDoppelgangerx IF-Rockerz
xDoppelgangerx
xDoppelgangerx

Joined: 14 November 2009
Posts: 7121

Posted: 14 August 2013 at 2:14pm | IP Logged
Originally posted by StarAngel01

Originally posted by radev101

Originally posted by StarAngel01

Originally posted by radev101

@StarAngel01 - Really you're so luckyDay Dreaming, Did you hear she and Ian broke upUnhappy

Hehe i know but i couldnt take a photograph :(
Yes I did. I think I went into depression for a whole week LOL They looked like a perfect couple to me. And because they were dating, it made their onscreen chemistry more realistic.
And now...Oh well.


YeahBroken Heart

And also Torrey and Paul are getting a divorceCry

WHAT? U serious?? No way! Why??

I don't knowOuch but it's confirmed they are even selling the house they bought together and stuffDisapprove

The following 2 member(s) liked the above post:

meghan11CookieeMonster

meghan11 IF-Rockerz
meghan11
meghan11

Joined: 02 August 2011
Posts: 6590

Posted: 14 August 2013 at 2:15pm | IP Logged
Originally posted by radev101

Originally posted by meghan11

"If you try to fail, and succeed, which have you done?"  

Haha succeed?TongueWink
 
 
Hahaha that would be completely effortless for a changeLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

xDoppelgangerx

CookieeMonster IF-Rockerz
CookieeMonster
CookieeMonster

Joined: 01 May 2012
Posts: 6564

Posted: 14 August 2013 at 2:16pm | IP Logged
Originally posted by meghan11

Originally posted by StarAngel01

@meghan11 Hi5 :D According to me chocolates can help you get rid of any stress or tension so if i am ever fustrated I munch on few chocolates but *sigh* i dont put on weight. Argh.

LOL..Oh yea thatz correct. For me chocolates are comfort food too..
Why u wanna gain weight?Smile


Hi5 again LOL
Well i used to play a lot of sports when i was a kid. It was my favourite hobby and it still is. But now for some reason, I dont feel strong enough. So i guess I have to start eating more to gain weight and strength.

The following 2 member(s) liked the above post:

xDoppelgangerxmeghan11

meghan11 IF-Rockerz
meghan11
meghan11

Joined: 02 August 2011
Posts: 6590

Posted: 14 August 2013 at 2:17pm | IP Logged
"Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life."

The following 2 member(s) liked the above post:

xDoppelgangerxCookieeMonster

xDoppelgangerx IF-Rockerz
xDoppelgangerx
xDoppelgangerx

Joined: 14 November 2009
Posts: 7121

Posted: 14 August 2013 at 2:18pm | IP Logged
Originally posted by meghan11

"Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life."

LOLWink

The following 1 member(s) liked the above post:

meghan11

CookieeMonster IF-Rockerz
CookieeMonster
CookieeMonster

Joined: 01 May 2012
Posts: 6564

Posted: 14 August 2013 at 2:19pm | IP Logged
Originally posted by radev101

Originally posted by StarAngel01

Originally posted by radev101

Originally posted by StarAngel01

Originally posted by radev101

@StarAngel01 - Really you're so luckyDay Dreaming, Did you hear she and Ian broke upUnhappy

Hehe i know but i couldnt take a photograph :(
Yes I did. I think I went into depression for a whole week LOL They looked like a perfect couple to me. And because they were dating, it made their onscreen chemistry more realistic.
And now...Oh well.


YeahBroken Heart

And also Torrey and Paul are getting a divorceCry

WHAT? U serious?? No way! Why??


I don't knowOuchbut it's confirmed they are even selling the house they bought together and stuffDisapprove


Damn it! Whats going on??!! Two breakups in one summer break! Torrey and Paul were a cute couple. But it was their decision to get divorced so we cant do anything. :'( this is so sad. I hope this doesnt effect the upcoming season.

The following 2 member(s) liked the above post:

xDoppelgangerxmeghan11

CookieeMonster IF-Rockerz
CookieeMonster
CookieeMonster

Joined: 01 May 2012
Posts: 6564

Posted: 14 August 2013 at 2:20pm | IP Logged
Originally posted by sweetnoori

Barun sobti

HOT Heart Day Dreaming
meghan11 IF-Rockerz
meghan11
meghan11

Joined: 02 August 2011
Posts: 6590

Posted: 14 August 2013 at 2:20pm | IP Logged
Originally posted by StarAngel01

Originally posted by meghan11

Originally posted by StarAngel01

@meghan11 Hi5 :D According to me chocolates can help you get rid of any stress or tension so if i am ever fustrated I munch on few chocolates but *sigh* i dont put on weight. Argh.

LOL..Oh yea thatz correct. For me chocolates are comfort food too..
Why u wanna gain weight?Smile


Hi5 again LOL
Well i used to play a lot of sports when i was a kid. It was my favourite hobby and it still is. But now for some reason, I dont feel strong enough. So i guess I have to start eating more to gain weight and strength.
HI5 Again!!!!LOL
 
Yup u need to eat more and start playing some sport or just workout...That will for sure help u gain ur strength backLOL
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

xDoppelgangerxCookieeMonster

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Time Pass#5

2 3 4 5 6 7 ... 96 97

Author: .Hussain.   Replies: 770   Views: 23113

.Hussain. 770 23113 14 August 2013 at 5:46am by .SalmanDeewani.
Time Pass#4

2 3 4 5 6 7 ... 113 114

Author: .Hussain.   Replies: 906   Views: 18161

.Hussain. 906 18161 09 August 2013 at 11:21pm by .Killer.
Time Pass#3

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: .Hussain.   Replies: 1068   Views: 17360

.Hussain. 1068 17360 06 August 2013 at 1:55pm by .Hussain.
Time Pass

2 3 4 5 6 7 ... 70 71

Author: .Hussain.   Replies: 567   Views: 21019

.Hussain. 567 21019 04 August 2013 at 10:45pm by .Amrita
Time Pass#2

2 3 4 5 6 7 ... 119 120

Author: .Hussain.   Replies: 954   Views: 16275

.Hussain. 954 16275 03 August 2013 at 10:30am by .Hussain.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index