Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

VirManAT#20: Welcoming 2014! (Page 11)

Jessica.Patel Goldie
Jessica.Patel
Jessica.Patel

Joined: 05 January 2012
Posts: 1148

Posted: 08 April 2012 at 1:19pm | IP Logged
OKAY THE ONES WHO ARE GUJU LIKE MY POST SO I NO UR GUJU ... TOO MANY GUJUS I TELL U OMG !

The following 2 member(s) liked the above post:

SwatiVirManVarunKiBiwi

VarunKiBiwi IF-Sizzlerz
VarunKiBiwi
VarunKiBiwi

Joined: 07 November 2011
Posts: 24261

Posted: 08 April 2012 at 1:19pm | IP Logged
Originally posted by VIRMAN93

@Saraaa LOOOLL 'under your breathh!!'  LMAOO i do hat sometimes :D :D :D  

@damini Comment Kar Ne :P ... Showw Some Of Your GujjuuuNESS ahaha

@jaff  You're Gonna Soon Learn Some Gujaratii ahah :D 

@Jess Complete Your Notes!!! I Know You Are Tooo Excited Meeting All Of Us Guujuuus :D 
LOL
SwatiVirMan Senior Member
SwatiVirMan
SwatiVirMan

Joined: 26 February 2012
Posts: 451

Posted: 08 April 2012 at 1:20pm | IP Logged
Originally posted by daminipatel12

Originally posted by saraaa.

I Always Talk Gujju at home. My main Language. In school when I wanna swear at someone under my breath it's Gujju and the best thing they dont know what I'm saying. 
haha same here!!!! me and my cousin went to the same school and we talked in Gujarati all the time!!LOL


Are You Now Telling Me That All Gujjus Do The Same Thing???!!
Cos Me And My Cuz Went To The Same High School AND College!! And We Always Spoke In Guujjuu

And I Speak Gujju At Home, Only With My Parents though :D x
SwatiVirMan Senior Member
SwatiVirMan
SwatiVirMan

Joined: 26 February 2012
Posts: 451

Posted: 08 April 2012 at 1:21pm | IP Logged
Originally posted by daminipatel12

Originally posted by saraaa.

I Always Talk Gujju at home. My main Language. In school when I wanna swear at someone under my breath it's Gujju and the best thing they dont know what I'm saying. 
haha same here!!!! me and my cousin went to the same school and we talked in Gujarati all the time!!LOL


Are You Now Telling Me That All Gujjus Do The Same Thing???!!
Cos Me And My Cuz Went To The Same High School AND College!! And We Always Spoke In Guujjuu

And I Speak Gujju At Home, Only With My Parents though :D x
-Jafrina- IF-Rockerz
-Jafrina-
-Jafrina-

Joined: 19 February 2011
Posts: 5770

Posted: 08 April 2012 at 1:21pm | IP Logged
Originally posted by saraaa.

Jaf where In the Uk do you live? (if you dont mind me asking. ofc.)
dont stalk me lol joking i live in north london tottenham wbu

Edited by Jafrina_luvs_KM - 08 April 2012 at 1:31pm
VarunKiBiwi IF-Sizzlerz
VarunKiBiwi
VarunKiBiwi

Joined: 07 November 2011
Posts: 24261

Posted: 08 April 2012 at 1:21pm | IP Logged
Originally posted by VIRMAN93

Originally posted by daminipatel12

Originally posted by saraaa.

I Always Talk Gujju at home. My main Language. In school when I wanna swear at someone under my breath it's Gujju and the best thing they dont know what I'm saying. 
haha same here!!!! me and my cousin went to the same school and we talked in Gujarati all the time!!LOL


Are You Now Telling Me That All Gujjus Do The Same Thing???!!
Cos Me And My Cuz Went To The Same High School AND College!! And We Always Spoke In Guujjuu

And I Speak Gujju At Home, Only With My Parents though :D x
i love speaking Gujju!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SwatiVirMan

VarunKiBiwi IF-Sizzlerz
VarunKiBiwi
VarunKiBiwi

Joined: 07 November 2011
Posts: 24261

Posted: 08 April 2012 at 1:22pm | IP Logged
Originally posted by layna

wow i was gone for like 10 minutes and you guys already at page 11
dont mind me asking but are you Gujju?LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

layna

layna Goldie
layna
layna

Joined: 25 August 2009
Posts: 1503

Posted: 08 April 2012 at 1:22pm | IP Logged
and i'm like Jaffrina, i'm not gujjuConfusedLOL, so we are two haddiesROFL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index