Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

One Band, One Dream;One Direction FC*cum join NOW* (Page 108)

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 01 May 2012 at 9:32am | IP Logged
I freaking hate how my Louis has barely any partz!!!
I strongly believe that Louis is the best voice and Liam too!!

like they both are tie! 
too hard to pick between their voices!

and there are so little songs where he gets a soloCensored
n Niall too!Angry

thye better start having more of Louis n Niall!!
Harry gets too much parts


Edited by .PINK. - 01 May 2012 at 9:33am

The following 1 member(s) liked the above post:

L_Z_L_H_N

Crazy.Beautiful IF-Stunnerz
Crazy.Beautiful
Crazy.Beautiful

Joined: 02 November 2008
Posts: 35667

Posted: 01 May 2012 at 9:39am | IP Logged
I was not crazy about Jonas Brothers. My frens shoved them down my throat.LOLThey made me even go to Nissan Pavillion for their concert.Sleepy I don't like teenage band that much, but One Direction songs are catch. I hate to admit, I am enjoying it.Embarrassed

Btw, r u from the states?Embarrassed


Edited by Siberian_Pigeon - 01 May 2012 at 9:38am

The following 3 member(s) liked the above post:

XxAsiyaxXkinshukkiaashiq.PINK.

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 01 May 2012 at 10:15am | IP Logged
Originally posted by Siberian_Pigeon

I was not crazy about Jonas Brothers. My frens shoved them down my throat.LOLThey made me even go to Nissan Pavillion for their concert.Sleepy I don't like teenage band that much, but One Direction songs are catch. I hate to admit, I am enjoying it.Embarrassed

Btw, r u from the states?Embarrassed
lol even I don't like bands much
 but one direction 
is one direction!!

I fell so deeply in love with them!Heart
they're amazinGG

yup I live in FL Miami :P
U?


Edited by .PINK. - 01 May 2012 at 10:14am
raspberrytorte IF-Rockerz
raspberrytorte
raspberrytorte

Joined: 11 February 2011
Posts: 5899

Posted: 01 May 2012 at 10:34am | IP Logged
OMG yeah IKR! Louis and Niall should get more parts.. they deserve it!!! Harry even protested for them to have more solos!


NO.. Harry protested ROFL The REAL Directioners would know what this means Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 01 May 2012 at 10:54am | IP Logged
Originally posted by -Noorii-

OMG yeah IKR! Louis and Niall should get more parts.. they deserve it!!! Harry even protested for them to have more solos!


NO.. Harry protested ROFL The REAL Directioners would know what this means Wink
lol I totally agree
Harry protestedDancingROFL
how SWEET of Harry! Stern Smile

em waiting for the day when Louis n Niall gets more solos!!


Edited by .PINK. - 01 May 2012 at 10:53am

The following 1 member(s) liked the above post:

L_Z_L_H_N

Crazy.Beautiful IF-Stunnerz
Crazy.Beautiful
Crazy.Beautiful

Joined: 02 November 2008
Posts: 35667

Posted: 01 May 2012 at 10:57am | IP Logged
Originally posted by .PINK.

Originally posted by Siberian_Pigeon

I was not crazy about Jonas Brothers. My frens shoved them down my throat.LOLThey made me even go to Nissan Pavillion for their concert.Sleepy I don't like teenage band that much, but One Direction songs are catch. I hate to admit, I am enjoying it.Embarrassed

Btw, r u from the states?Embarrassed
lol even I don't like bands much
 but one direction 
is one direction!!

I fell so deeply in love with them!Heart
they're amazinGG

yup I live in FL Miami :P
U?

Umm! One direction is catchy, and the songs are so catchy could not help listening. I am mostly surrounded by high school phan girls nah here.LOLI am from VA, but in NE for college. U can call me birdie.Will be 20 this summer, and 21 next year.DancingR u not supposed to be in school kiddo?Confused


Edited by Siberian_Pigeon - 01 May 2012 at 10:56am

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 01 May 2012 at 11:02am | IP Logged
Emmm Hello, do you guys have tumblr by any chance? :D xx

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

raspberrytorte IF-Rockerz
raspberrytorte
raspberrytorte

Joined: 11 February 2011
Posts: 5899

Posted: 01 May 2012 at 11:45am | IP Logged
@pink Big smile ikrrr

@cherry - yeeeahh i do! my username is sankadevii 

The following 1 member(s) liked the above post:

L_Z_L_H_N

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Latest New Hindi Band Songs !

Author: abhinav4156   Replies: 2   Views: 4362

abhinav4156 2 4362 09 June 2011 at 11:42pm by abhinav4156
~!!Dream Guy Daya Dream Land~!!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: kiran_S   Replies: 1182   Views: 50805

kiran_S 1182 50805 01 March 2011 at 4:15am by subha.
Band Baaja Baraat Fanclub

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: Zareena   Replies: 145   Views: 10478

Zareena 145 10478 08 January 2011 at 5:09am by -.Priya.-
Prahlad Kakkar mask's Jr Bachchan in the direction

Author: raahimali1984   Replies: 0   Views: 494

raahimali1984 0 494 03 November 2010 at 5:23pm by raahimali1984
§§§§ JAL THE BAND §§§

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: Angadz   Replies: 109   Views: 15658

Angadz 109 15658 06 October 2008 at 7:01pm by Innocent_Bachi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index