Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

Hmm Virat so Maya over Viren !REALLY :@ (Page 2)

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72686

Posted: 06 April 2012 at 2:55am | IP Logged
Originally posted by tara_211

Brilliant post...Clap

agree with every part...
For me Virats character was ruined the day we gt to know he left his music his life coz maya dumped him...The whole character of Virat is the most messed up in the show...he left singing for maya...only coz she dumped him...for his nd her career...nd now he accepts her...nd fights for her with his brother!!!
The worst and the most sad character to be frank!!!

Nia is a fabulous actress...no doubt...She was rocking in the hairfall scene...i felt really sad for manvi...thnks to her!!

Viren shlok jeevika scenes...are amazing...
This is the 2nd trio i luv after - Viren jeevika manvi !!!!!

So frankly i agree with every aspect of ur post...:))
Thanks Tara !  Im seriously shocked ! cuz honestly i xpected CVs to show Virat has the strong n smart character ! but Im quite shock with how his character is going :S ! about Nia/Manvi ! man Tht gurl never fails to make me cry :( !! 

ditto about the Trio ROFL ! im sure we gettin more of thm ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Hawa-HawaiiBobbi.

Bobbi. IF-Sizzlerz
Bobbi.
Bobbi.

Joined: 22 March 2010
Posts: 16983

Posted: 06 April 2012 at 3:40am | IP Logged
Well to be honest, I do agree with you; what Virat did was wrong. I remember him saying that she respects Viren and loves him the most. And today he tells Viren not to interfere in his life? OUCH. that hurt.

Well said Manal!

The following 3 member(s) liked the above post:

ktiluvuHawa-Hawaii.YixingsManal.

MadzHhh Goldie
MadzHhh
MadzHhh

Joined: 22 December 2011
Posts: 1183

Posted: 06 April 2012 at 3:43am | IP Logged
I agree with you completely'
I hate what viraat did in the precap arghhh!!
Yesss about the viren jeevika scenes iv started liking them now too, dint like them before,,
Manvi an viren are just awesome, love them xx

The following 2 member(s) liked the above post:

ktiluvu.YixingsManal.

-Hoor- IF-Sizzlerz
-Hoor-
-Hoor-

Joined: 07 October 2006
Posts: 17942

Posted: 06 April 2012 at 3:43am | IP Logged
Originally posted by -AdiYalicious-

Originally posted by -Hoor-

MANAL! Good to see you here after ages! LOL
Aaand, i big hug to you for this topic Hug I did expect Virat will behave like this, nd i kinda understands why he would do such a thing IF Maya was his wife already. But dudee, he himself is confused about Maya nd then he's blaming Viren nd asking him not to interfere!? :S

But then again, i understand Virat. The cupid has finally struck the poor thing, so becharey ki halaat kharab hogayi hai ;) ROFL Im sure he'll regret being mean to Viren, duh!

Also, i SO agree with you.. Viren will definitely kick Shlok one day ROFL
Pehle dada ji, nd now chotey dadi ji.. My poor Viren cant even romance with his wife kya?! Disapprove But, im loving these scenes lately, they're so cute Embarrassed



heeriya Hug ! u See this SEXY RANJHA *points @ herself * ROFL finally decided to BE BUSY in life ROFL god im so jobless ROFL ! anyways ! yes i wouldnt have mind if Maya was his wife ! buh SHE IS NOT ! n u shouldnt be blind after wat the SAME gurl did to u in ur past ! she COULD repeat same now ! well She Started ALREADY! he will be mean ! but The thing is he should remember wat he too did to break virika engagement cuz of 1 doubt !! so he should knw wat Viren is feeling ! i felt so freaking bad for him in the precap man ! 
@Bold : im sure u knw i wasnt their fans !! as their scenes never clicked me ! but now i can see the Cute hubby/wife scenes ! which im liking :) !! 


Hayee hayyeee Mr. sexy Ranjha ji :D ROFL
I knoww! Virat's doubt was about to break Virika's engagement, nd still Viren didnt scold him or told him to stay out. But then again, there's a difference between Viren nd Virat na Embarrassed
Yeees, i knew that. Nd im glad you're liking them now.. SO cute they are <3

The following 1 member(s) liked the above post:

.YixingsManal.

-SI- IF-Rockerz
-SI-
-SI-

Joined: 20 September 2011
Posts: 6075

Posted: 06 April 2012 at 3:44am | IP Logged
Even i was kind of pissed off with Virat yesterday. Viren is trying to protect his brother but there u go all of a sudden maya has become Virgin mary for him. I am kind of liking Viren coz he is so sweet and hot.

The following 2 member(s) liked the above post:

ktiluvu.YixingsManal.

-Simz- IF-Rockerz
-Simz-
-Simz-

Joined: 31 March 2012
Posts: 5942

Posted: 06 April 2012 at 3:47am | IP Logged
Agreed ... :) n yaaa yeesterday's precap was shocking ... :) now luvin VIRIKA scenes too ... :)

The following 2 member(s) liked the above post:

KAJANVMONAYAKK.YixingsManal.

nanu11 Groupbie
nanu11
nanu11

Joined: 14 July 2006
Posts: 167

Posted: 06 April 2012 at 3:49am | IP Logged
CVs are out to ruin my favourite character Unhappy
Creatives werent happy ruining Jeevika and then Manvi's character, now they've targetted Virat Censored
But maybe they want to show how Manvi's cancer affects him and changes him into a stronger person for Manvi's sake! 

The following 1 member(s) liked the above post:

.YixingsManal.

-Nahi- IF-Rockerz
-Nahi-
-Nahi-

Joined: 15 April 2011
Posts: 5475

Posted: 06 April 2012 at 3:59am | IP Logged
Manal, I so agree with you. I didn't want Virat to be like this! Feel so sorry for Viren. Even my sis (who has a crush on Kushal/Virat) was siding Viren. Hope Virat apologizes to Viren asap! 

N Nia's doing an amazing job! She nearly made me cry also! Cry So glad that she's doing Maanvi. No one else could have done it betr than her!

Haha. I love the Virika scenes too! Shlokkuu is sooo funny! My Virennn Heart

Nahi

xxx


Edited by -Nahi- - 06 April 2012 at 4:00am

The following 3 member(s) liked the above post:

-Sara.Deedeepa1.YixingsManal.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Manvi & Virat OS Always with you

2 3 4 5

Author: sonali_22   Replies: 33   Views: 17835

sonali_22 33 17835 22 April 2013 at 11:20pm by -DewDrops-
Manvi and Virat love story

2 3 4 5 6 7

Author: --Suhani--   Replies: 52   Views: 121213

--Suhani-- 52 121213 17 November 2012 at 9:51am by sweetmel
Virat Pics

2 3

Author: Millerrr88   Replies: 18   Views: 8258

Millerrr88 18 8258 06 April 2012 at 6:54pm by OnlyHope
virat and maanvi track

2 3

Author: Tunasnah   Replies: 18   Views: 9237

Tunasnah 18 9237 05 April 2012 at 5:14am by cutyvirman
OMG Really Dr Manan REALLY o.O!

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: .YixingsManal.   Replies: 85   Views: 6878

.YixingsManal. 85 6878 09 October 2011 at 12:30pm by Barbie3143

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index