Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

ArHiSaRun#37 You Are All I want (Page 104)

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 06 April 2012 at 1:29pm | IP Logged
Originally posted by Cute.Sadaf

Hye Sara and Cracky! Hug
Ignores Vampy even though I said hi ROFL ROFL 

MistiofMistz IF-Sizzlerz
MistiofMistz
MistiofMistz

Joined: 27 October 2009
Posts: 14794

Posted: 06 April 2012 at 1:29pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by MistiofMistz

@ Sanzy: I knew you would do that...

@ Sara: Is Khushi finally ingoring ASR... Good


Di wht do u not knw about me u tell me LOL


You are like open book for me... Watching the cartoon version of Krishna...
MistiofMistz IF-Sizzlerz
MistiofMistz
MistiofMistz

Joined: 27 October 2009
Posts: 14794

Posted: 06 April 2012 at 1:30pm | IP Logged
Cute.Sadaf: Hi I am Mishti 
felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 06 April 2012 at 1:31pm | IP Logged
Originally posted by MistiofMistz

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by MistiofMistz

@ Sanzy: I knew you would do that...

@ Sara: Is Khushi finally ingoring ASR... Good


Di wht do u not knw about me u tell me LOL


You are like open book for me... Watching the cartoon version of Krishna...
Damn di am I dat obvious ROFL ROFL I'm watching Kung fu panda now LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

MistiofMistz

Dark-Hues IF-Sizzlerz
Dark-Hues
Dark-Hues

Joined: 11 October 2007
Posts: 19375

Posted: 06 April 2012 at 1:32pm | IP Logged
Heya Mishti! Hug
illuminated. IF-Stunnerz
illuminated.
illuminated.

Joined: 01 May 2006
Posts: 31874

Posted: 06 April 2012 at 1:35pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by ~Saraa~

@Sanzilla: I just watched it too, repeat. I knowww, can this weekend be over any faster?! D'oh

@Mishti: Lunchhh. It's midnight here. ROFL. Maaan, I wanna have gol-gappas now. Stern Smile
Hi 5 my sister is watching it now on TV while I saw it on YouTube LOL I knw I luved da ending whn he was missin her but hated wht he said 2 her in da bedroom he's sooo mean marn and poor khushi I can't see her crying all da time Ouch


Agreed. I love the fact that she's doing something for herself for once. Ignoring ASR would be impossible, but yaaayy. Happy with this track too. Big smile
I knw marn how can u ignore such a hot husband marn I can't ROFL don't blame her after wht she has been through so yah Embarrassed Yah I am aswell just hope da 6 months go fast and Arnav's finds out da truth soon


I knowww. I can't ignore mineee and he's nothing like Barun. LOL But I kinda don't want the 6 months to end, pata hai. It's fun seeing them in the same house at all times
ROFLEmbarrassed
R u blazing ur husband ROFL lmaooo she won't leave marn he will stop her Embarrassed Even though I do want her 2 leave and him act all like majnu types and go get her back and dat LOL


Blazing my who?! ROFLROFL
Listen, get me Gol Gappa's kahin sey! Big smile
I want that tooo. I reallly wish he has to convince her. That'll be epic. Big smileROFL
MistiofMistz IF-Sizzlerz
MistiofMistz
MistiofMistz

Joined: 27 October 2009
Posts: 14794

Posted: 06 April 2012 at 1:36pm | IP Logged
@ Sanzy: I love that movie Kung Fu Panda

@
Cute.Sadaf: What do you doing
illuminated. IF-Stunnerz
illuminated.
illuminated.

Joined: 01 May 2006
Posts: 31874

Posted: 06 April 2012 at 1:36pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by ~Saraa~

Let's take this thread to 150. And get the 38th tonight! PartyDancing
Hahah we will watch us zoom through the pages LOL R yah staying on till late Embarrassed


I willl try to. You at least get this thread to 140 pages with me here. LOLWink
I gotta wake up early and study shudy tomorrow. Ouch
I'm trying nah u talk more then ennit motto LOLLOL
Why u got an exam or sumefin Zilla Confused


I am giving A2 privately. Big smile
Gotta finish studying soon maaan! LOL

Good luck Zilla inshallah yah will pass wiv flyin colors Tongue


InshAllah.
With Eshaal though, it doesn't look like it ROFL
Ouch

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index