Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJen~Destined2Luv705~Sangeet #34|Note #89 (Page 100)

Real.Madrid IF-Sizzlerz
Real.Madrid
Real.Madrid

Joined: 02 November 2009
Posts: 21806

Posted: 05 April 2012 at 3:12pm | IP Logged
Okay now mereko neend aa rahi hai so I am going...

Oh and even though I do not have to say this because hum ladke walo main already hi bahut confidence hai LOL I know we'll win this game too Cool


Gooddd Night Radz,Yun,Mahua,Shrish,Aliya and Naazum <3





Edited by HiphopStahKiran - 05 April 2012 at 3:12pm

The following 3 member(s) liked the above post:

youth_showsfanchainreaction.sjain

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 62802

Posted: 05 April 2012 at 3:12pm | IP Logged
Originally posted by ammyridz600

Originally posted by sjain



upar chaley aaye ladke waley neeche reh gaye ladki waley
StarROFL


larke walon  Can Never Stop Us
Never Break Us Down
Better Not Mess AroundROFL



u can not beat us
never naah no not at all nahi na
CoolROFL
ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 05 April 2012 at 3:12pm | IP Logged
Originally posted by Aliyaafridi

siddhi and naaz will kill me i slept for to long Shocked
ALU  make some  bahanaD'ohROFL
hosanna.. IF-Stunnerz
hosanna..
hosanna..

Joined: 05 March 2012
Posts: 30004

Posted: 05 April 2012 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

LMAO hey adelaaa Hug


HEY!
sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 62802

Posted: 05 April 2012 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by HiphopStahKiran

Okay now mereko neend aa rahi hai so I am going...

Oh and even though I do not have to say this because hum ladke walo main already hi bahut confidence hai LOL I know we'll win this game too Cool


Gooddd Night Radz,Yun,Mahua,Shrish,Aliya and Naazum <3





gud nightt keerannTongue

aah toh mujhe bhi rahi hai from last 30 minz par I m such a -____- not going to sleep
ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Real.Madridammyridz600

chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 05 April 2012 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by sjain


so wat I can play with kidss for longg send him to meeApprove I will teach him nice things unlike UStern Smile ...he doen't know the meaning of LOVE Shocked
you're just saying that but if you were there running around playing hide and seek for 2 hours then you would know ROFL i can't send him all the way to india. we once went on holiday to india and he missed us a lot so whenever we say india he starts crying ROFL and he thinks monsters live there and they took us away Ermm whenever i say monsters are gonna eat you, he says no all the monsters are in india ROFL OMG i could talk about him for hours but you would get bored. I LOVE HIM. HE DOES KNOW IT KAMEENI. and he loves meee <3
Alu- IF-Stunnerz
Alu-
Alu-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38849

Posted: 05 April 2012 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by ammyridz600

Originally posted by Aliyaafridi

siddhi and naaz will kill me i slept for to long Shocked
ALU  make some  bahanaD'ohROFL




Haan my head was hurtingTongue
Phone kept ringing so did not sleepShocked

The following 1 member(s) liked the above post:

ammyridz600

Real.Madrid IF-Sizzlerz
Real.Madrid
Real.Madrid

Joined: 02 November 2009
Posts: 21806

Posted: 05 April 2012 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

Yesss <3 that was like my favourite line from the episode :) IT IS SO TRUE. yes they argue but in the end they will always be there for each other. i've always loved their brotherly bonding ROFL I know i'm amazing ROFL but not cute Ermm


Me tooo!! I have to say this before going to sleep.. "amazing" meri jooti! Cute se hi kaam chala okay :\

The following 1 member(s) liked the above post:

chainreaction.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: soundsofcedar   Replies: 1178   Views: 42178

soundsofcedar 1178 42178 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: gia.khan   Replies: 1164   Views: 39789

gia.khan 1164 39789 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: anitamalik   Replies: 1164   Views: 42544

anitamalik 1164 42544 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling
STOP BASHING KAJEN.KAJEN FANS NEED UR SUPPORT

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: BElieveYOUrself   Replies: 137   Views: 14332

BElieveYOUrself 137 14332 21 November 2010 at 9:05pm by TheMummy_LeAbba
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3208

xogopi1022 5 3208 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index