Bigg Boss Season 5

India-Forums

   
Bigg Boss Season 5
Bigg Boss Season 5

After commercial break-Amar to Rip Sky...

-Cruiser- IF-Sizzlerz
-Cruiser-
-Cruiser-

Joined: 23 November 2011
Posts: 21606

Posted: 21 December 2011 at 10:30am | IP Logged
Just saw snippets...Amar says,"Shaana banta hai tu...Jab Salman bhai ne kahaa ghar se bhaahar chalna hai? ...You said NAHEEN MAIN NAHEEN JANA CHAAHTA.."

Sky mumbles something about sister being reason...LOL

Coming up...BREAK KE BAAD...bane rahiye!!!Wink

DETAILS:

Sky calls Amar...says I want to congratulate you in advance...Shubhkaamnaayein dena chaahta hoon...both are pally-pally...Juhi from her badboodaar rajaayee says,"Its too funny Sky..."...Juhi's bhayanak close up for a second...

Sky says FINALS tak tera safar confirmed...Amar says MAAF KAR YAAR...

Sky makes some stupid remark that you eat non veg on all days...no PANDIT will vote for you...flare up...and now comes the dialogue of Amar...hahahaha...Salman asked you to pack bags and you said MAIN NAHEEN JAANA CHAAHTA>...

Now Sky is at his sarcastic best of LOVE YOU BRO...LOVE YOU BRO...Clap


Edited by cruiser51 - 21 December 2011 at 10:46am

The following 8 member(s) liked the above post:

aspirations3456Blossom10MrManagementMahekFTWznursinghcs-07-Seraphic-blue-ice.

cs-07 IF-Dazzler
cs-07
cs-07

Joined: 18 November 2010
Posts: 3791

Posted: 21 December 2011 at 10:36am | IP Logged
LMAo. pb sky relaitonship being cleared by ju-su , yay, proves it more true abt the illicit rship. lmao!!!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

tj_mum-Cruiser-

-Cruiser- IF-Sizzlerz
-Cruiser-
-Cruiser-

Joined: 23 November 2011
Posts: 21606

Posted: 21 December 2011 at 10:38am | IP Logged
Originally posted by richa476

LMAo. pb sky relaitonship being cleared by ju-su , yay, proves it more true abt the illicit rship. lmao!!!!!


Fight coming up---BREAK KE BAAD!Ouch
Tony_StraK786 IF-Addictz

Joined: 03 March 2011
Posts: 89308

Posted: 21 December 2011 at 10:39am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Cruiser-

Tony_StraK786 IF-Addictz

Joined: 03 March 2011
Posts: 89308

Posted: 21 December 2011 at 10:40am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Cruiser-

-Cruiser- IF-Sizzlerz
-Cruiser-
-Cruiser-

Joined: 23 November 2011
Posts: 21606

Posted: 21 December 2011 at 10:41am | IP Logged
Originally posted by annamunna

amar to bhiaya tol ke bolta hain garam lohe pe hatora marta hain yeh love his game!!


Sky ki soch jahaan KHATAM HOTI HAI,---------------Amar wahaan se Sochna SHURU KARTA HAI!LOL



Edited by cruiser51 - 21 December 2011 at 10:49am

The following 5 member(s) liked the above post:

Blossom10nehasharma0007crazy4fawadMrManagementznursingh

Tony_StraK786 IF-Addictz

Joined: 03 March 2011
Posts: 89308

Posted: 21 December 2011 at 10:42am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

Blossom10-Cruiser-

MahekFTW Goldie
MahekFTW
MahekFTW

Joined: 21 November 2011
Posts: 1067

Posted: 21 December 2011 at 10:43am | IP Logged
lol sky thinks being romantically linked with bediya will cost him the show lolll

pls post on this lol 
i wanna tweet ur thread to bediya !!

The following 4 member(s) liked the above post:

nehasharma0007znursinghcs-07-Cruiser-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Compare Sid/Sky/Amar to Sameer Soni

2 3

Author: biggbossfan2012   Replies: 22   Views: 3125

biggbossfan2012 22 3125 15 December 2011 at 1:21pm by deepu221
Injustis with Mahek,Sid,Amar! Suny's profession..

2 3 4 5

Author: mahiya   Replies: 37   Views: 5786

mahiya 37 5786 10 December 2011 at 11:49am by IAmGonna
Scripted or Zero Self respect? Amar and Mehek

2

Author: Omnipotence   Replies: 15   Views: 2232

Omnipotence 15 2232 10 December 2011 at 3:08am by HaHaHeHe-Hupp
Sky needs Amar more then Amar needs him.

2 3

Author: PSB_Zone   Replies: 18   Views: 2877

PSB_Zone 18 2877 06 December 2011 at 8:44am by blue-ice.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index