Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

89th NMG - IO - Cold ko cold katata hai <3 (Page 2)

DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 22 December 2011 at 8:21am | IP Logged
Cold ko Katta hai...KATATA nahin...ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

MyInspirationz

Payal-15 IF-Stunnerz
Payal-15
Payal-15

Joined: 15 May 2010
Posts: 27975

Posted: 22 December 2011 at 12:16pm | IP Logged
Originally posted by -Debzyy-

Me izz a cat,according to the thing Payal found out..LOL ROFL

and that matches me btw..Thanks Payal.:D 
yaha pe espaam kahe nahi hua ji? Ermm
is whole of the NMG cat?ShockedStern Smilelike we all are junglee billisROFL

katta kaise sahi hua...kata-ta hi hua naa...LOL


Edited by Payal-15 - 22 December 2011 at 12:16pm
DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 22 December 2011 at 12:21pm | IP Logged
Kal I am gonna watch Don2...Party
DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 22 December 2011 at 12:23pm | IP Logged
ab Kahan Bhaag gaye...
Payal-15 IF-Stunnerz
Payal-15
Payal-15

Joined: 15 May 2010
Posts: 27975

Posted: 22 December 2011 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by Komal.SweetArTi

Kal I am gonna watch Don2...Party
what's its reviewLOL
n OMG I read Pooja Mishra's article...on BB...what's this girl all about...or is BB that lowDead
DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 22 December 2011 at 12:30pm | IP Logged
Dunno...It seems Good!
She is Mad...Kuch Bhi Bolti hai Karti Hai...Dnt Take Her ssly...LOL

aysha_mayur IF-Sizzlerz
aysha_mayur
aysha_mayur

Joined: 19 April 2010
Posts: 24656

Posted: 22 December 2011 at 12:31pm | IP Logged
Originally posted by Komal.SweetArTi

Cold ko Katta hai...KATATA nahin...ROFL
u mean KAT TA hai??ROFL
Payal-15 IF-Stunnerz
Payal-15
Payal-15

Joined: 15 May 2010
Posts: 27975

Posted: 22 December 2011 at 12:32pm | IP Logged
m not takin her seriously but she is one hell of a woman...
anyways I'll post some pics now LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ROFL Queens Ke...|Beware of COLD -Happy B-Day Nidz

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: -RegalVintage-   Replies: 1093   Views: 61721

-RegalVintage- 1093 61721 29 September 2011 at 10:54pm by -RegalVintage-
ROFL Queens Ke...|Beware of COLD ;)| INIVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: safeplacetoland   Replies: 1081   Views: 28003

safeplacetoland 1081 28003 16 July 2011 at 11:33pm by You-Know-Who

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index