Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

India-Forums

   
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

DON2:REVIEWS pg 9(TOI) (Page 68)

tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 25 December 2011 at 11:00am | IP Logged
Originally posted by chocolover89

Originally posted by tomnjerry2

Originally posted by chocolover89

Wow quite an exciting 2 days...cricket starts in a few hours and Don 2 tomorrow (hopefully!) :D
 
yeah  Ind vs Aus... !!Cool  mera toh dil abhi se dhadak raha hai !!! LOL
 
 
 
Keep--------------Smiling !!! Smile
Hahaha yess! The excitement is building up...hope India finally wins..this last test series 4 years back was...umm...well..irritating.
 
 
yup but India played two test series after tht series in India n won both tyms !!! Tongue 
 
yeah hope so..India for the elusive win !! Tongue
 
so u hav not watched Don yet ? 
 
Keep----------------Smiling!!!! Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

gilmores

tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 25 December 2011 at 11:02am | IP Logged
Originally posted by aiswaryaaa

Originally posted by tomnjerry2

Originally posted by chocolover89

Wow quite an exciting 2 days...cricket starts in a few hours and Don 2 tomorrow (hopefully!) :D
 
yeah  Ind vs Aus... !!Cool  mera toh dil abhi se dhadak raha hai !!! LOL
 
 
 
Keep--------------Smiling !!! Smile
i m gonna miss itDisapproveLOL
bt i watched my terence sir n DID after 2 yrs ,i m so happy LOL Party
n gonna watch don2 tomorrowDancing
 
 
i toh cnt even watch i only cn follow it !!!  subah uthte hi wrk n match will be on thn !!!! LOL 
 
 
okay hope u enjoy.. n dare the movie has been removed till 16th Jan... !!!  Tongue LOL
 
 
Keep----------------Smiling !!!! Smile
mysticgoryfilms IF-Sizzlerz
mysticgoryfilms
mysticgoryfilms

Joined: 04 June 2009
Posts: 11337

Posted: 25 December 2011 at 11:03am | IP Logged
Originally posted by indn inn0cence

All in all, I'd give Don 2 a 3/5, or even a 3/5. If anything, it's definitely worth a one-time watch. I'm actually glad my entire family came to watch this movie, along with a bunch of my friends. Atleast this time nobody blamed me for dragging them to the movie theater to watch a bakwaas movie. Dancing

I'm confused at boldLOL

Going to watch this either tomorrow or Tuesday. I already know I'm going to like it!

The following 3 member(s) liked the above post:

NautankiSaali17AishMinoztomnjerry2

AishMinoz IF-Sizzlerz
AishMinoz
AishMinoz

Joined: 09 March 2010
Posts: 13418

Posted: 25 December 2011 at 11:04am | IP Logged

The following 1 member(s) liked the above post:

tomnjerry2

gilmores IF-Stunnerz
gilmores
gilmores

Joined: 30 June 2005
Posts: 28756

Posted: 25 December 2011 at 11:08am | IP Logged
Aww Aish! I should be watching this...well not completely but will follow it for the most part. And I knowww! I saw Terence in DID3...hai he looked delicious BlushingLOL Tis a good/interesting 3 days..TL is back, IndvsAus, and Don 2!
 
tomnjerry true true..but beating Aus in Aus is great :D Luckily Aus's timing actually suits my US one so I can watch LOL I was so happy when we wiped that smirk off of Ponting's face in the WC, just wanna do it again now. LOL
 
 

The following 3 member(s) liked the above post:

NautankiSaali17AishMinoztomnjerry2

tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 25 December 2011 at 11:09am | IP Logged
it was more fun reading sum comments !!!ROFL
 
 
But i personally want SRK for the negative character...!!!Tongue
 
 
 
Keep--------------Smiling !!Smile
tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 25 December 2011 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by chocolover89

 
tomnjerry true true..but beating Aus in Aus is great :D Luckily Aus's timing actually suits my US one so I can watch LOL I was so happy when we wiped that smirk off of Ponting's face in the WC, just wanna do it again now. LOL
 
 
 
 
yup.. actually in 2003 n in 2008 both tyms we wr thr to win but sum umpiring deciusions went horribly wrong.. but this is our best chance unless ZK n IS ditch us !!! Ouch 
 
 
yeah it will be completely suiting ur tym !!! Unhappy it will start in sum hrs !!!  LOL 
 
 
 
Keep----------------Smiling !!! Smile
AishMinoz IF-Sizzlerz
AishMinoz
AishMinoz

Joined: 09 March 2010
Posts: 13418

Posted: 25 December 2011 at 11:13am | IP Logged
Originally posted by chocolover89

Aww Aish! I should be watching this...well not completely but will follow it for the most part. And I knowww! I saw Terence in DID3...hai he looked delicious BlushingLOL Tis a good/interesting 3 days..TL is back, IndvsAus, and Don 2!
 
tomnjerry true true..but beating Aus in Aus is great :D Luckily Aus's timing actually suits my US one so I can watch LOL I was so happy when we wiped that smirk off of Ponting's face in the WC, just wanna do it again now. LOL
 
 
u like terence too?!!Dancing
i missed yestday .but watched full 2day ...yes he ws Embarrassed minus his dressLOL

yess good few daysParty

The following 1 member(s) liked the above post:

tomnjerry2

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
THE DIRTY PICTURE: All Reviews Here (Index Page 1)

2 3 4 5 6 7 ... 57 58

Author: -Mmmmm-   Replies: 459   Views: 47704

-Mmmmm- 459 47704 19 January 2012 at 10:06pm by TheRager
ROCKSTAR Reviews - ALL REVIEWS POST HERE

2 3 4 5 6 7 ... 128 129

Author: -Mmmmm-   Replies: 1025   Views: 109480

-Mmmmm- 1025 109480 08 December 2011 at 5:37am by zaara.khan
Raajneeti Reviews: First one up (ALL Reviews Here)

2 3 4 5 6 7 ... 30 31

Author: Mistyy   Replies: 245   Views: 53759

Mistyy 245 53759 14 August 2010 at 4:47pm by .shona.
PYAAR IMPOSSIBLE Reviews here + member reviews

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: Ultimate_Shadow   Replies: 71   Views: 27673

Ultimate_Shadow 71 27673 13 January 2010 at 9:05pm by Dexterkichokri
REVIEWS REVIEWS REVIEWS!

Author: preity*zinta   Replies: 0   Views: 3819

preity*zinta 0 3819 08 November 2007 at 1:48pm by preity*zinta

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index