India-Forums

   

DID 3 Intro thread/welcome party

ThatOneGuy IF-Sizzlerz
ThatOneGuy
ThatOneGuy

Joined: 05 April 2010
Posts: 11160

Posted: 19 December 2011 at 3:20pm | IP Logged
Although I have a feeling, most members are gonna be our old toli, still gonna start this for the newbies Big smile

Name: Jay

Location: USA

Favorite DID season: DID Li'l Masters

Favorite DID contestant: Dharmesh Sir

Things you should know about me(optional): I am in top 18 for DID 3...jk LOL

And for the oldies, let's party sharty yaar LOL
Anyway hopefully won't turn into a WW3, and we all will have some fun LOL
cheers.



Edited by ThatOneGuy - 19 December 2011 at 3:22pm

The following 13 member(s) liked the above post:

luv2danceoh.petite.oneAlia009Shaily.charmz517devashree_hmusichealsJess.desicrowddebayonDiamondLifeAngel-likeDevilNishita123

hindu4lyf IF-Rockerz
hindu4lyf
hindu4lyf

Joined: 25 March 2008
Posts: 9353

Posted: 19 December 2011 at 3:56pm | IP Logged
We should play a game. How long till the fireworks start to go off in the forum?Tongue

Welcome oldies and newbies! :)

The following 10 member(s) liked the above post:

luv2danceShaily.Alia009devashree_hLeadNitratedesicrowdThatOneGuyNishita123Angel-likeDevilChits1

Alia009 Goldie
Alia009
Alia009

Joined: 10 March 2011
Posts: 1230

Posted: 19 December 2011 at 4:29pm | IP Logged
Hellooo Everyone!! Hug

The following 4 member(s) liked the above post:

desicrowdThatOneGuyAngel-likeDevilNishita123

DiamondLife IF-Sizzlerz
DiamondLife
DiamondLife

Joined: 30 January 2011
Posts: 15109

Posted: 19 December 2011 at 4:50pm | IP Logged
Hi!
Name: prefer my ID Wink
Me from currently in Canada..
Fav contestant: Dharmesh
Fav master: 50-50-50 for trioLOL
Love Jay-Saumya

The following 4 member(s) liked the above post:

desicrowdThatOneGuyAngel-likeDevilNishita123

DesiGirl_ IF-Rockerz
DesiGirl_
DesiGirl_

Joined: 02 May 2010
Posts: 6234

Posted: 19 December 2011 at 5:46pm | IP Logged
Name: Shivani/Shivi
Location: Your Kitchen
Fav. Season: DID 2
Fav. Contestant: MAAAX <3
Something you should know about me: I SING. A LOT. LIKE A LOT. LIKE AAA LOTTT (=
And I'm bad at it ROFL




Edited by Sweet_Shivani - 19 December 2011 at 5:46pm

The following 4 member(s) liked the above post:

desicrowdThatOneGuyAngel-likeDevilNishita123

Jess. IF-Sizzlerz
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13362

Posted: 19 December 2011 at 7:04pm | IP Logged
Hey everyone! My name is Jess and my favorite season was DID 2! I don't have a favorite contestant LOL. Hope to have fun here this season :D

The following 6 member(s) liked the above post:

hindu4lyfmusichealsdesicrowdThatOneGuyAngel-likeDevilNishita123

WreckLass IF-Sizzlerz
WreckLass
WreckLass

Joined: 26 April 2010
Posts: 15254

Posted: 19 December 2011 at 7:29pm | IP Logged
DID 3 is here!Party
Name is Ayushi
Locaton- Right now in Mera Bharat mahaan
Fav Season- DID2
Fav Contestant- hmmm...dont have one..like few of them

wooo...cant wait to see TerenceHeartDay Dreaming

The following 5 member(s) liked the above post:

hindu4lyfThatOneGuydesicrowdAngel-likeDevilNishita123

FakeLove IF-Stunnerz
FakeLove
FakeLove

Joined: 08 April 2010
Posts: 43073

Posted: 19 December 2011 at 8:06pm | IP Logged
ola Hug

name: nadz

fav DID show: season 1 koi shak?! Wink

fav mentor: remo & terrance

fav contestant: salman

im here for remo, terrance & crazy jai ROFL

The following 6 member(s) liked the above post:

-desigirl-ThatOneGuyDiamondLifedesicrowdNishita123Angel-likeDevil

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index