India-Forums

   

Additi Gupta/ Harmony AT under con (Page 15)

Batameez. IF-Stunnerz
Batameez.
Batameez.

Joined: 08 May 2008
Posts: 28180

Posted: 19 December 2011 at 8:52am | IP Logged
Originally posted by -Fatima-


phew i ws studying so forget to chk the time so missed it if nothing was new much thn 'll watch later thankz for telling baccha :)


Yeah..better watch later! go i.s.h.t.u.d.y *yawns*

-Abigail- IF-Rockerz
-Abigail-
-Abigail-

Joined: 25 February 2011
Posts: 8230

Posted: 19 December 2011 at 8:53am | IP Logged
OMG! From all the updates it seems like it was a great epi !!!
can't wait to watch it !!! gonna go look for it on youtube ! LOL ... !!!

anyone have the link to the epi then please do give it to me Embarrassed

and sara thankx a tonne for such lovely updates on the epi !! Hug 

The following 2 member(s) liked the above post:

hifxBatameez.

-Fatima- IF-Stunnerz
-Fatima-
-Fatima-

Joined: 18 June 2008
Posts: 43783

Posted: 19 December 2011 at 8:53am | IP Logged
Originally posted by -Cupidsfriend-

Originally posted by -Fatima-


phew i ws studying so forget to chk the time so missed it if nothing was new much thn 'll watch later thankz for telling baccha :)


Yeah..better watch later! go i.s.h.t.u.d.y *yawns*

nope i'll go to study after watching epi otherwise i'll not be able to concentrate on study
Batameez. IF-Stunnerz
Batameez.
Batameez.

Joined: 08 May 2008
Posts: 28180

Posted: 19 December 2011 at 8:54am | IP Logged
Originally posted by me_shreeya



i hav loved her as heer, pihu nd i am lovin her as harmony..2
but heer will 4ever be my fav...Embarrassed
nd I love AG ndi am proud of her2


I haven't watched her as Pihu because I can't stand negativity at all lol Yeah...Can never forget the magic that was created by her as heer...aah those days <3 Proud too :P

The following 1 member(s) liked the above post:

-Abigail-

Tasneem-17 IF-Dazzler
Tasneem-17
Tasneem-17

Joined: 24 January 2010
Posts: 3131

Posted: 19 December 2011 at 8:54am | IP Logged
@Abby: yup it was really awesome

Short and sweet...just pure entertainment in 20 min Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

-Abigail-

-Abigail- IF-Rockerz
-Abigail-
-Abigail-

Joined: 25 February 2011
Posts: 8230

Posted: 19 December 2011 at 8:54am | IP Logged
Originally posted by Tasneem-17

I guess as it was the first epi they wanted to show a bit of all the characterz. Now from the 2nd or 3rd epi...hopefully they will concentrate more on Harmony WinkEmbarrassed

Hopefully they will tas ...
well they better do or else they'll have us to face to !!! Evil Smile ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Tasneem-17

khajju IF-Rockerz
khajju
khajju

Joined: 29 March 2009
Posts: 9009

Posted: 19 December 2011 at 8:54am | IP Logged
Originally posted by -Noorii-

aww poor khajju Shocked how long is epi?
30 mins

The following 2 member(s) liked the above post:

bd670816Tasneem-17

aishwaryagayen IF-Rockerz
aishwaryagayen
aishwaryagayen

Joined: 30 March 2009
Posts: 8596

Posted: 19 December 2011 at 8:55am | IP Logged
m nso so in ...luv u diii ... chick ... if u ned any help plz let me knoww

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Zindagi Kahe - Smile Please Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index