Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

Beeji's Perfect Solution [VirMaan] Part 2 - Page 6 (Page 5)

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:23pm | IP Logged
Originally posted by ashred12

i knew it !!! LOL
love love love it...n i loved how u made all those symptoms belong to depression...
pls continue soon n pm me wen u do...Smile


Thanks so much. I can't bear to see Maanvi at the brink of death. So to me, Maanvi is depressed, and who better to bring her out of it then our hero Virat?

Originally posted by PixieFlame

Woah! Please PM me when you continue! 


Thank you!

Originally posted by rizvigal

great job!!! love the idea...pm me plz


Thank you

Originally posted by luv.u.zindagi

omg omg omg omg omg! that was such a cliffhanger! please do continue soon! that was just tooo good! 


I'm knows at the queen of cliffhangersLOL
Im glad you liked it!


Originally posted by love_never_dies

i loved it... i got biji 's visit to jeevika's sasural soon i readWink..
well written... thanks for showing maanvi has depression instead of cancer, brain tumour etc...
continue soon and please PM me when you update the next part..


I can't watch Maanvi suffering some tragic disease. It would kill me.
Thanks so much. I'm glad you liked it


Thanks everybody!

Yuks

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:26pm | IP Logged
Originally posted by luvzindagi

Ohh did you have to stop there only??Disapprove Wink
I loved it Heart...Plz continue soon and PM me when u update...



Yes, because I kept the best for the second partBig smile

Originally posted by naina-syed

it's amazing...
i cud imagine all the scenes taking place
this is super cooll..


Thanks so much. Im glad you liked it

Originally posted by thesh

Love it!!! I hope they agree do pm me


Thank you!

Originally posted by preethis

Loved it and please pm me when u update...


Thank you!

Originally posted by arul01

i loved it! please continue! i am so interested in the story!


I am glad I have captured your interest


Thanks everybody!

Yuks

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:32pm | IP Logged
Originally posted by rev4eva

I really loved it for 2 reasons, firstly Manvi is suffering from depression and not something deadly. Second, love Beeji's solution for the depression. Can't wait for the next part, please PM me when you updateSmile


Beeji is the smartest of us all!
I hope this is the conclusion she comes to in the show as well


Originally posted by icehammer92

Lovely! i wanna see what is virat's reaction! Do Pm me!  thankyou! Smile


Don't worry. Virat's reaction is coming up.

Originally posted by Sonika1988

Plz do continue soon will be waiting for the next update
Loved it n plz pm me the next time


Thank you!

Originally posted by inlvwithehmmbh

LOVE IT!!!! PLS CONTINUE AND PM ME :)))


Thank you!

Originally posted by karth

very nice...pls continue...


Thank you


Thanks everybody!

Yuks

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:35pm | IP Logged
Originally posted by madhu_sridhar

Yuks...a wonderful piece of writing as always...and I can expect nothing less I guess, after reading Vachan in SNS forum ...great job Smile


Thanks Madhu. It's very nice to hear from you again!

Originally posted by kulsumd

awesome...plz pm me wen u update next time...:)


Thanks!

Originally posted by mayur247

Totally Awesome! Continue very very soon! Please add me to your list...Smile


Thanks. Im glad you liked it

Originally posted by johnangad

tooo interesting!



Thanks. Im glad you thought so

Originally posted by ejaz_biggestfan

Loved it. :D It was really well written, do continue when you get a chance    


Thanks!


Thanks for your kind words everyone!

Yuks

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:44pm | IP Logged
Originally posted by meriyaar

Love it!  waiting for next part...
please pm me wen u do update :)
tc
xxx


Thanks! Im so glad you liked it

Originally posted by princess14

Loved it a lot can you pm Me when you update the second part? Thanks


Thank you!

Originally posted by riddhimarmaan

Heyy

UHHH I hate you for leaving us in this cliff hanger.  I love your TS. I love how Maanvi is hiding her pain with a smile. I hope everyone says yes. Cant wait for Swamini's reactions. PLEASE CONT SOON!!! And please pm me when you continue!! 

<3 Shona


Swamini might just end up surprising you. I think she will have a big hand in bringing Virat and Maanvi together
Next part is coming right up.


Originally posted by jnawaz

haila Yuks!! tu yahaan!! long time no talk shalk!! how've you been? all changa i hope! he he...loved this part of the SS...cant wait for part 2...VirMan shaadi!! *woot woot*...of course...who can resist falling in love with this awesome jodi!!
JAZ


Jaz! We keep running into each other in random places.
Im good. And you?
Im so glad you liked this


Originally posted by Desi_angel90

Why did  I read this Two-shot??? Now I won't be able to sleep :D Please PM me when you update.. Eagerly waiting!!


Lol! Im going to put you out of your misery soon and update in a bit


Thanks so much everybody!

Yuks

The following 1 member(s) liked the above post:

jnawaz

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:54pm | IP Logged
Originally posted by shiv-gauri4eva

OMG please let the CVs copy ur FF!! i sooo hope something like this happens...it takes care of her mysterious illness and addresses the issue of her and virat getting together!! LOL
can't wait for the 2nd part


LOL
Thats what I always hope when I write. I write what I want to see and then hope the CVs read it and use the idea.
I could never see Maanvi suffer through something terrible. Depression was the easiest


Originally posted by Brklyn_gal

CLIFFHANGER uggghhh dang it but still gosh u r such an amazing writer

Love u on DEK forum
Too

U r the best writer i gotta say this was really truly an amazing writing peice
Especially I can't wait till I read virats reaction

Excited!!!!!

Plz pm ms wen u update


Oh, you flatter me too much.
Thanks so much!

Virat's reaction is coming up soon.
Thank you for liking this


Originally posted by amee1

OMG can't wait for the next part,
please PM  when you update please


Thanks so much!!


Thank you everybody!

Yuks

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

Posted: 22 December 2011 at 8:57pm | IP Logged
Originally posted by Nirjhor105

beeji is brilliant Big smile


LOL I agree!

Originally posted by Vibs

This was written absolutely brilliantly! 

Please do PM me when you update Smile

Many Thanks

- Vibs 


Thanks so much Vibs. Im so glad you liked it.

Originally posted by shrarrti

Originally posted by PixieFlame

Woah! Please PM me when you continue! 

Me too please!  


Thank you!


Thanks everybody!

Yuks

-Yuks- IF-Sizzlerz
-Yuks-
-Yuks-

Joined: 03 June 2006
Posts: 11027

The following 9 member(s) liked the above post:

Desi_angel90raveenamcnanz_2211~~BaBy~AnGel~~PixieFlamehooriaapreethisashred12love_never_dies

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
OS:VIRMAAN

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: thesh   Replies: 101   Views: 49012

thesh 101 49012 09 December 2012 at 8:53am by chandiniebinda
OS/SS: Virmaan Love Blossoms part 3 here

2 3 4 5 6 7 8

Author: KSG_luv   Replies: 62   Views: 31162

KSG_luv 62 31162 06 June 2012 at 5:55pm by ..Zainab..
FF: V2~Dilwale Dulhaniya le Jayenge~pt 3 pg 8

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: KSG_luv   Replies: 95   Views: 21899

KSG_luv 95 21899 25 May 2012 at 6:53am by -bloom-
OS: Virmaan something unexpected

2 3 4

Author: KSG_luv   Replies: 28   Views: 14139

KSG_luv 28 14139 03 May 2012 at 2:56pm by misaki
Os virmaan wedding anguti rasam

2 3 4 5 6 7

Author: KSG_luv   Replies: 51   Views: 15850

KSG_luv 51 15850 18 April 2012 at 12:27pm by meenal

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index