Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

KriYaansh/ArSha SI # 41: INN LAMHON KE DAAMAN MEIN (Page 102)

Bakho.RK IF-Dazzler
Bakho.RK
Bakho.RK

Joined: 01 September 2011
Posts: 3062

Posted: 21 December 2011 at 7:22am | IP Logged
Originally posted by kumjoo

Originally posted by bakho

Originally posted by kumjoo

And Swayam gives Rey Kria's handkerchief...he keeps it saying ...Kachra kyun karna hai...Mai Rakh leta hoon...Awww...Awww...Awww...
 
Amar ...The Murderer...Dash!! hahahahhaahah!!!


OMG OMG!!! awww

aaahhh
aaahhh
aaahhh

HUH PHEW!! SCREAMING HELPS YR! haha
 
Arree...Screaming really helps ...Try kiya tune ?? TRY TRY TRY ...
 
Kal se itna Scream kiya maine ..I couldn't scream at work..Ghar jaake itna Scream kiya..and made everyone in Page also scream...hahhaha!!!


AREY MAIRY MAA PARESHAAN HO JAE GEE!! haha ROFLROFLROFL

maine halka sa sream mara!!! hahaha ROFLROFL abhi kai liye kafi hai!! hahaROFLROFL

-BebaakBegum- IF-Sizzlerz
-BebaakBegum-
-BebaakBegum-

Joined: 11 May 2009
Posts: 24268

Posted: 21 December 2011 at 7:22am | IP Logged
Originally posted by kumjoo

Next Week PARTY !!! YAY!!!  and Rey's Task to Kria ...YAY !! YAYA!!
TASK KA SOCH SOCH K ME SCRATCHING TAUKO ROFLROFLROFLROFLROFLROFL
kumjoo IF-Rockerz
kumjoo
kumjoo

Joined: 21 July 2011
Posts: 8707

Posted: 21 December 2011 at 7:22am | IP Logged
OMG ..Shirtless AMAR...
 
.and when he goes shirtless ...then thats means... AAA  MARRR  (meaning COME DIE)
 
ROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetshine

KriyanshSwaron9 IF-Dazzler

Joined: 30 June 2011
Posts: 3237

Posted: 21 December 2011 at 7:23am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
sweetshine IF-Sizzlerz
sweetshine
sweetshine

Joined: 11 May 2007
Posts: 10814

Posted: 21 December 2011 at 7:23am | IP Logged
Originally posted by kumjoo

Next Week PARTY !!! YAY!!!  and Rey's Task to Kria ...YAY !! YAYA!!

wo bhi couple party YAYYYDancingDancingDancing
Infinities IF-Sizzlerz
Infinities
Infinities

Joined: 16 September 2011
Posts: 12066

Posted: 21 December 2011 at 7:23am | IP Logged
Hello Hello guys , Meine epi miss kar diya !!!!! HATE COLLEGE TIMINGS !!!!!! How was the epi ???? Please please please matt kehna kii the proposal was a Dream !!!!!!!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetshine

-BebaakBegum- IF-Sizzlerz
-BebaakBegum-
-BebaakBegum-

Joined: 11 May 2009
Posts: 24268

Posted: 21 December 2011 at 7:23am | IP Logged
LETS DEMAND FOR KRIYAAANSH KA SCENE
HUA KYA AKHIR KAL K LAST SCENE K BAAD
ROFLROFLROFLROFLROFL
 
ITNA JUMPING JUMPING KYU KARING DONO ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Bakho.RK IF-Dazzler
Bakho.RK
Bakho.RK

Joined: 01 September 2011
Posts: 3062

Posted: 21 December 2011 at 7:23am | IP Logged
Originally posted by kajen

Originally posted by kumjoo

Next Week PARTY !!! YAY!!!  and Rey's Task to Kria ...YAY !! YAYA!!
TASK KA SOCH SOCH K ME SCRATCHING TAUKO ROFL


MY TOU TOUKO KA BAL URING ITNA SCRATCH KARING!! ROFLROFLROFL
ROFLROFLROFL
ROFLROFLROFL
ROFLROFLROFL

Edited by bakho - 21 December 2011 at 7:24am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
LAST TO SAY LUV ARSHA will be their biggest fan

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: -BebaakBegum-   Replies: 1091   Views: 46118

-BebaakBegum- 1091 46118 03 May 2012 at 3:07pm by .Prometheus.
Photoshot for Arsha!!!

2 3 4 5

Author: faticutie03   Replies: 33   Views: 5337

faticutie03 33 5337 03 February 2012 at 12:54pm by sun-naaaaaaaaa
ARSHA ARSHA ARSHA ARSHA-!!!!

2 3

Author: MAYURFAN001   Replies: 22   Views: 8568

MAYURFAN001 22 8568 10 January 2012 at 4:07am by dazzlerfan
IN LAMHO KE DAAMAN ME - ArSha's MEJIC

2 3 4 5

Author: kumjoo   Replies: 34   Views: 2560

kumjoo 34 2560 10 December 2011 at 4:10pm by SSsanasonu

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index