Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJen~Destined2Luv651| Congratulations :)) Pg2 (Page 123)

-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 23 December 2011 at 10:32am | IP Logged
Radzi I use it coz I like it PSHT.ROFL
And I told u the long story like 92849281041 times.Stern SmileROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

chainreaction.

DivineDreams. IF-Stunnerz
DivineDreams.
DivineDreams.

Joined: 08 July 2008
Posts: 27686

Posted: 23 December 2011 at 10:33am | IP Logged
@Fattu Atleast you're planning to do it ! I have no plans at all to do it LOL

@Toobzy Mere se baat kar ! Stern Smile

@Sami I know JJ is so pretty man !! Embarrassed
chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 23 December 2011 at 10:34am | IP Logged
Originally posted by sara-ksgfan14

Radzi I use it coz I like it PSHT.ROFL
And I told u the long story like 92849281041 times.Stern SmileROFL
its ugly ROFL
really? cos i haven't even heard it once Stern SmileROFL
DivineDreams. IF-Stunnerz
DivineDreams.
DivineDreams.

Joined: 08 July 2008
Posts: 27686

Posted: 23 December 2011 at 10:35am | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

its ugly ROFL
really? cos i haven't even heard it once Stern SmileROFL
Tune kya nahi suna Confused
-Mandeep- IF-Sizzlerz
-Mandeep-
-Mandeep-

Joined: 14 August 2010
Posts: 10359

Posted: 23 December 2011 at 10:35am | IP Logged
Hello everybody!
chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 23 December 2011 at 10:35am | IP Logged
Originally posted by -ZooZoo-

Tune kya nahi suna Confused
idk ROFL
she's supposed to tell me something but she hasn't told me and she's telling me she's already told me so i'm confused ConfusedROFL
-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 23 December 2011 at 10:37am | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

Originally posted by -RougeDreams-

I can see that!LOLit's this new show on Life Ok the girl Jhanvi is married to Viraj who is abusive because he has a illness and if she does or says anything that he doesn't like he gets mad and does things to her!
OMG thats horrible :( what do you mean does things to her? does he hit her? he sounds psycho Stern Smile
are shows on life ok actually good?
yeah he hits her, he took a hot metal knife or rod I think it was and burnt her feet with it! he scared her with cockroaches! he tried to kill a doctor who was checking her and yeah he is psycho but he does act sweet it's only when he gets mad but it's because he has a condition which is yet to be revealed. and there okay the are different! 
chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 23 December 2011 at 10:39am | IP Logged
Originally posted by -RougeDreams-

yeah he hits her, he took a hot metal knife or rod I think it was and burnt her feet with it! he scared her with cockroaches! he tried to kill a doctor who was checking her and yeah he is psycho but he does act sweet it's only when he gets mad but it's because he has a condition which is yet to be revealed. and there okay the are different! 
omggg Shocked why doesn't she just divorce him or run away?

hey mandeep Hug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: soundsofcedar   Replies: 1178   Views: 42178

soundsofcedar 1178 42178 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: gia.khan   Replies: 1164   Views: 39790

gia.khan 1164 39790 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: anitamalik   Replies: 1164   Views: 42546

anitamalik 1164 42546 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling
STOP BASHING KAJEN.KAJEN FANS NEED UR SUPPORT

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: BElieveYOUrself   Replies: 137   Views: 14333

BElieveYOUrself 137 14333 21 November 2010 at 9:05pm by TheMummy_LeAbba
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3208

xogopi1022 5 3208 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index