Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ESP#1{IO}We Found Love In a Hopeless Thing (Page 12)

snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 17 December 2011 at 8:07am | IP Logged
Originally posted by -Murphy369-

Originally posted by _Aanchal_

He is actively spending time with 2 hot ladies ROFLROFL

isiliye na woh hamesha itna active rehta hain...hot ladies' ka effectMonkey Icon

kash usme se ek ladki mere ASR ka picha chod de LOL

.hea. IF-Sizzlerz
.hea.
.hea.

Joined: 16 July 2011
Posts: 24784

Posted: 17 December 2011 at 8:08am | IP Logged
Originally posted by _Aanchal_

Originally posted by -Murphy369-


Monkey Emoticon it's around 14 C here, and I don't feel like typing, par spamming ke liye toh _____bhi hazir hain

14C omg.. what are you wearing?? double sweaters ROFL

no sweaters at allMonkey Icons Yoyo

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

.hea. IF-Sizzlerz
.hea.
.hea.

Joined: 16 July 2011
Posts: 24784

Posted: 17 December 2011 at 8:09am | IP Logged
Originally posted by _Aanchal_

Originally posted by -Murphy369-

Originally posted by _Aanchal_

He is actively spending time with 2 hot ladies ROFLROFL

isiliye na woh hamesha itna active rehta hain...hot ladies' ka effectMonkey Icon

kash usme se ek ladki mere ASR ka picha chod de LOL

as if anyone would, pati aur bhai ko koi chodta hain kya? ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 17 December 2011 at 8:09am | IP Logged
Originally posted by -Murphy369-

Originally posted by _Aanchal_



Hmm.. *excited* Dancing

yeah larki kuch guess bhi nahi karti!Monkey Icons

I'm very poor in guessing Cry
.hea. IF-Sizzlerz
.hea.
.hea.

Joined: 16 July 2011
Posts: 24784

Posted: 17 December 2011 at 8:10am | IP Logged
Originally posted by _Aanchal_

Originally posted by -Murphy369-

Originally posted by _Aanchal_



Hmm.. *excited* Dancing

yeah larki kuch guess bhi nahi karti!Monkey Icons

I'm very poor in guessing Cry

it's alright, kal toh pata chal hi jayega na?Monkey Winks

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

Dark-Hues IF-Sizzlerz
Dark-Hues
Dark-Hues

Joined: 11 October 2007
Posts: 19375

Posted: 17 December 2011 at 8:10am | IP Logged
OMG! Spamming CC! ROFL I guess i'm not very habitual about this thing, though i'd Love to join In! Approve  Shall try to be Active here! Embarrassed
Anyways, Great Idea for Chatting! Wink

Thanks for the Invitation Sancho! Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

.hea.snowflake.

snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 17 December 2011 at 8:12am | IP Logged
Originally posted by -Murphy369-

Originally posted by _Aanchal_

Originally posted by -Murphy369-


ha re, and we need a tagline for the thread and our national quoteMonkey Icons

So true.. you know what shanika was online today.. but she didnt came to Pooja's nest Angry

I saw ya! she said she would be back by Friday and she logged in today...might be from mobile you know!
par still...I'd send her a invite, wait till she comesMonkey Icon


I'm waiting for her LOL

Smiley weapon Smiley weapon katana sword Smiley weapon Smiley weapon Smiley weapon crossbow
snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 17 December 2011 at 8:13am | IP Logged
Originally posted by -Murphy369-

Originally posted by _Aanchal_

ye hui na baat spam queen LOL

hume toh bas thread chahiye...pata hi nahi lagta kab spam karne baith jate hainMonkey Emoticons Cici

Spamming aur replying ka differentiation mai bhool gayi hu ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -Veena-   Replies: 1189   Views: 50433

-Veena- 1189 50433 15 September 2009 at 2:39pm by nina_luck
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 85 86

Author: coolkitty_23   Replies: 682   Views: 24357

coolkitty_23 682 24357 17 July 2009 at 6:46pm by coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: coolkitty_23   Replies: 1134   Views: 33470

coolkitty_23 1134 33470 13 March 2008 at 8:00am by coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: coolkitty_23   Replies: 1124   Views: 31400

coolkitty_23 1124 31400 20 January 2008 at 3:41pm by ajeebhotum
*True Love*CC-3 Life, Love and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: coolkitty_23   Replies: 1142   Views: 30205

coolkitty_23 1142 30205 08 January 2008 at 1:45pm by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index