Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJen~Destined2Luv650|700thLayoutAnnounced-Pg2 ;) (Page 97)

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28180

Posted: 18 December 2011 at 1:11pm | IP Logged
Originally posted by sara-ksgfan14

Originally posted by ArmaansBasket95



Rawalpindi.. Where you live as well right ?? I wonder if you know anyof my family lol.. They are like spread across Rawalpindi.. lol

And lol if I do that everyday I would be sleeping in school lool... But in the holidays I always stay awake till like 4, 5 in the morning lool and that reminds me its my last week at school and then I have 2 weeks xmas holidays yayy Dancing

OMG yesh yesshhh.LOL
Lets hope we meet.Embarrassed
LOL really?Where do ur cousins and relatives study and stuff?LOL
LOL I am kinda gonna go late to school tommorow thats why.Tongue


Yupp.. I'd love to meet you Toobz :))
I think we should plan it out before I come lool LOL

Well, which area do you live in, do you know any of the Awan family or the Maqbools lol.. Coz I do have cousins, but most of them are younger than you and some are a few years older than you.. But my main family lives in some area called Chud Chowk :S

-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 18 December 2011 at 1:11pm | IP Logged
AWW Marj thats sucha rare and cute name. :)
Mujhe pasand aaya. :)

The following 1 member(s) liked the above post:

SweetAddiction.

-Mandeep- IF-Sizzlerz
-Mandeep-
-Mandeep-

Joined: 14 August 2010
Posts: 10359

Posted: 18 December 2011 at 1:11pm | IP Logged
@Marj babe, u need to give me your MSN ID so we can chat!
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 18 December 2011 at 1:12pm | IP Logged
omg im watching Bloody Valentine :|
SweetAddiction. IF-Sizzlerz

Joined: 30 January 2008
Posts: 10236

Posted: 18 December 2011 at 1:12pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Euphoria-

-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 18 December 2011 at 1:12pm | IP Logged
Originally posted by ArmaanBasket95



Yupp.. I'd love to meet you Toobz :))
I think we should plan it out before I come lool LOL

Well, which area do you live in, do you know any of the Awan family or the Maqbools lol.. Coz I do have cousins, but most of them are younger than you and some are a few years older than you.. But my main family lives in some area called Chud Chowk :S

Me too and we will.Lets see.Embarrassed
And I PMed you stalkerss.TongueLOL
.ayesha. IF-Stunnerz
.ayesha.
.ayesha.

Joined: 14 July 2010
Posts: 25115

Posted: 18 December 2011 at 1:13pm | IP Logged
@Marj how can  entertain  u jii .. i am bored too yaar 
listen to songs na yaar 

btw are u in break yaar? 

The following 1 member(s) liked the above post:

SweetAddiction.

-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 18 December 2011 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by NomaLuvsKSG

omg im watching Bloody Valentine :|
Ek gayi toh dusri aagayi.ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: soundsofcedar   Replies: 1178   Views: 42178

soundsofcedar 1178 42178 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: gia.khan   Replies: 1164   Views: 39790

gia.khan 1164 39790 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: anitamalik   Replies: 1164   Views: 42546

anitamalik 1164 42546 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling
STOP BASHING KAJEN.KAJEN FANS NEED UR SUPPORT

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: BElieveYOUrself   Replies: 137   Views: 14332

BElieveYOUrself 137 14332 21 November 2010 at 9:05pm by TheMummy_LeAbba
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3208

xogopi1022 5 3208 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index