Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Gurti Chemistry is incomparable!(look at the diff) (Page 6)

roseinbloom IF-Sizzlerz
roseinbloom
roseinbloom

Joined: 11 November 2010
Posts: 12952

Posted: 15 December 2011 at 8:57pm | IP Logged
Haha Zara you rock for this!! Totally TOTALLY agree with you here! The dude is only interested and oozes chemistry/passion when he's dancing with DD and same goes for DD!
 
 
 
Z

gurtilicious Senior Member
gurtilicious
gurtilicious

Joined: 22 November 2011
Posts: 373

Posted: 15 December 2011 at 9:00pm | IP Logged
Originally posted by Mk.Gh

Haha Zara you rock for this!! Totally TOTALLY agree with you here! The dude is only interested and oozes chemistry/passion when he's dancing with DD and same goes for DD!
 
 
 
Z

awww thank you Big smile

and you rock for ur comment Big smile

and i totaaalllyyy agree! just look at how his eyes never leave DD during such lift scenes! Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

kasuforever2009roseinbloom

unknown. IF-Dazzler
unknown.
unknown.

Joined: 28 January 2010
Posts: 2850

Posted: 15 December 2011 at 9:02pm | IP Logged
amazing post
i had da same thoughts running in my mind while watching him dancing with sanaya LOL
dere chemistry is incomparable :) 
da best jodi maaneet/gurti Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

gurtilicious

gurtilicious Senior Member
gurtilicious
gurtilicious

Joined: 22 November 2011
Posts: 373

Posted: 15 December 2011 at 9:05pm | IP Logged
Originally posted by -harneet.gill-

amazing post
i had da same thoughts running in my mind while watching him dancing with sanaya LOL
dere chemistry is incomparable :) 
da best jodi maaneet/gurti Heart

hehe glad we all thought the same thing LOL
riya27 IF-Sizzlerz
riya27
riya27

Joined: 06 December 2010
Posts: 15561

Posted: 15 December 2011 at 9:58pm | IP Logged
Wink
amazing post dear...
challo now show me who compared gurti's chemistry with someone else...lemme get a eyecheck for themWinkLOL
well i don't blame gc hereWink

The following 1 member(s) liked the above post:

gurtilicious

gurtilicious Senior Member
gurtilicious
gurtilicious

Joined: 22 November 2011
Posts: 373

Posted: 15 December 2011 at 10:01pm | IP Logged
Originally posted by riya27

Wink
amazing post dear...
challo now show me who compared gurti's chemistry with someone else...lemme get a eyecheck for themWinkLOL
well i don't blame gc hereWink

hahahahahahahahaha LOL LOL LOL LOL LOL

i dont blame him either Tongue Wink

and ur welcome dear. thanks for the comment Big smile
--aarthi-- IF-Sizzlerz
--aarthi--
--aarthi--

Joined: 14 May 2010
Posts: 12413

Posted: 15 December 2011 at 10:11pm | IP Logged
yup dear i agree i was exactly pointing this out to ma mom,dad, and ma younger devil...

The following 1 member(s) liked the above post:

gurtilicious

gurtilicious Senior Member
gurtilicious
gurtilicious

Joined: 22 November 2011
Posts: 373

Posted: 15 December 2011 at 10:17pm | IP Logged
Originally posted by --aarthi--

yup dear i agree i was exactly pointing this out to ma mom,dad, and ma younger devil...

glad u feel the same Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

--aarthi--

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
pls do have a look imp..(do have a look on pg 6)

2 3 4 5 6

Author: neha_mjht   Replies: 42   Views: 5943

neha_mjht 42 5943 05 December 2011 at 8:52am by neha_mjht
how many hated this look how many LOL at this look

2 3 4

Author: dewdropred   Replies: 27   Views: 3118

dewdropred 27 3118 04 November 2011 at 9:30am by sia221
OOO GC :$ Look, look , look!

Author: she_ratchet   Replies: 0   Views: 1388

she_ratchet 0 1388 24 January 2011 at 7:51pm by she_ratchet
A Fast GurTi Special-For Gurti Lovers!

2 3

Author: rosette80   Replies: 20   Views: 3446

rosette80 20 3446 01 December 2010 at 3:11am by hunnybunch
GurTi ko aashirwad do.................GurTi-ians

Author: MishtiShona   Replies: 3   Views: 1301

MishtiShona 3 1301 23 October 2010 at 6:52am by AishMinoz

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index