Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

MG:Shetan Ka Ghar-Thread 6 (Page 99)

mchopra IF-Sizzlerz
mchopra
mchopra

Joined: 02 April 2009
Posts: 11275

Posted: 10 January 2012 at 11:11am | IP Logged
awars ke chakar mein precap bhi kha gayi..hehe
and finally she gave him a piece of mind..moi loves that..

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 10 January 2012 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by mrs.msk

Originally posted by aashluvsmaan

Originally posted by mrs.msk

Originally posted by aashluvsmaan

Originally posted by mrs.msk

Originally posted by aashluvsmaan

hayyy mainu bhi pani puri chahidaaa
atleast you can eat it wheneverLOL
i don't have that luxuary hereCry
LOLLOL
 
my mum makes very nice ones..ghar aao mai khilati huWink
haha yummm
kaab aah sakti hoon?
my mom made it long time ago at home...am gonna tell her to make it again when she can
usually we just buy it from indian grocery store and make the pani at homeLOL
LOLLOLLOL
 
abhi aa jao?LOLLOLLOL
 
 
abhi toh mein kaam par hoon CryLOL
weekends par aah sakti hoon LOL
haan yaar come over on the weekend..pehle se batana..spl wali banwaungiEmbarrassed
Anu-Ananya IF-Dazzler

Joined: 29 April 2010
Posts: 4943

Posted: 10 January 2012 at 11:27am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
mrs.msk IF-Rockerz
mrs.msk
mrs.msk

Joined: 25 October 2010
Posts: 6947

Posted: 10 January 2012 at 11:32am | IP Logged
Originally posted by aashluvsmaan

Originally posted by mrs.msk

Originally posted by aashluvsmaan

Originally posted by mrs.msk

Originally posted by aashluvsmaan

Originally posted by mrs.msk

Originally posted by aashluvsmaan

hayyy mainu bhi pani puri chahidaaa
atleast you can eat it wheneverLOL
i don't have that luxuary hereCry
LOLLOL
 
my mum makes very nice ones..ghar aao mai khilati huWink
haha yummm
kaab aah sakti hoon?
my mom made it long time ago at home...am gonna tell her to make it again when she can
usually we just buy it from indian grocery store and make the pani at homeLOL
LOLLOLLOL
 
abhi aa jao?LOLLOLLOL
 
 
abhi toh mein kaam par hoon CryLOL
weekends par aah sakti hoon LOL
haan yaar come over on the weekend..pehle se batana..spl wali banwaungiEmbarrassed
haan toh phir weekend mein milte haiLOL
Tia-AFreeBird IF-Rockerz
Tia-AFreeBird
Tia-AFreeBird

Joined: 21 December 2011
Posts: 8940

Posted: 10 January 2012 at 11:38am | IP Logged
geet ne maan ki bolti n=bnd kar di bt she was r8...Clap
lvd it...Big smile
plz do pm me... plz plz...Smile
nd plz updt BM ND BQ...Big smile
mrs.msk IF-Rockerz
mrs.msk
mrs.msk

Joined: 25 October 2010
Posts: 6947

Posted: 10 January 2012 at 11:50am | IP Logged
Originally posted by parikashyap

geet ne maan ki bolti n=bnd kar di bt she was r8...Clap
lvd it...Big smile
plz do pm me... plz plz...Smile
nd plz updt BM ND BQ...Big smile
Thank you priya!
i updated bq today Embarrassed
i will send pm's 2marw
zaara2212 IF-Sizzlerz
zaara2212
zaara2212

Joined: 07 November 2010
Posts: 13657

Posted: 10 January 2012 at 12:02pm | IP Logged
hate this pammiAngry

hmm now what will maan do Shocked, but geet did speak out quite well hmmm
wajiha-1 IF-Rockerz
wajiha-1
wajiha-1

Joined: 28 August 2010
Posts: 6638

Posted: 10 January 2012 at 12:41pm | IP Logged
marvelous
awesome
do continue soon

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF.manneet-**ANIMOSITY** Thread 1 pt 16 new thread

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: FireSafireFiree   Replies: 1148   Views: 342072

FireSafireFiree 1148 342072 02 March 2013 at 4:33am by sushfiza
MG FF:Limitless -Thread 3- NEW THREAD LINK PG1

2 3 4 5 6 7 ... 131 132

Author: maan-ki-sanjana   Replies: 1055   Views: 160921

maan-ki-sanjana 1055 160921 03 November 2012 at 3:31am by Sona257
FF-M&G-**ANIMOSITY** THREAD 3- link to thread 4

2 3 4 5 6 7 ... 126 127

Author: FireSafireFiree   Replies: 1014   Views: 239560

FireSafireFiree 1014 239560 29 October 2011 at 6:54pm by maaneetfanatic
FF-Enigma- THREAD 7 (thread 8 link on 1st page)

2 3 4 5 6 7 ... 116 117

Author: FireSafireFiree   Replies: 933   Views: 170979

FireSafireFiree 933 170979 05 July 2011 at 3:55am by khwaishfan
Kahani Ghar Ghar Ki

Author: *Daddy's*Angel*   Replies: 0   Views: 827

*Daddy's*Angel* 0 827 03 November 2008 at 10:19pm by *Daddy's*Angel*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index