Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

|Meant To Be #4|AR|SpecialPreview-Page 129|(12th May)|LAFUpdt-Pg130| (Page 32)

jiyaa_m IF-Sizzlerz
jiyaa_m
jiyaa_m

Joined: 16 October 2009
Posts: 14243

Posted: 31 December 2011 at 8:01am | IP Logged
i wnna see jelous ridz not armaan

nice part

update soon

..Maitree.. IF-Rockerz
..Maitree..
..Maitree..

Joined: 16 March 2009
Posts: 6464

Posted: 31 December 2011 at 8:02am | IP Logged
Yeah I gotta go too :| Party :P Read soon and comment,Okay?
Thanks..I REALLY hope Bhaggu jee Saves us! Love You...Will Miss You :) And I AGREE. REVISION IS DAMN BORING :\

The following 1 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.

..Maitree.. IF-Rockerz
..Maitree..
..Maitree..

Joined: 16 March 2009
Posts: 6464

Posted: 31 December 2011 at 8:03am | IP Logged
Originally posted by jiyaa_m

i wnna see jelous ridz not armaan

nice part

update soon

Woh bhi ho jayega ;) Dun worry! LOL  Step By StepLOL
cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 31 December 2011 at 8:03am | IP Logged
Aw okay Bye <3
 
I will read and TRY to comment hehe
 
Love you <333
Medha. IF-Sizzlerz
Medha.
Medha.

Joined: 03 September 2010
Posts: 19011

Posted: 31 December 2011 at 8:07am | IP Logged
OMIGOSH!  You updated! Big smile  I love you! Big smile Hug  Ok, so I'm gonna give you a BIGG comment here, because you're my MMJ.  Ok? Heart

Oh.  My.  Freaking.  KaJen.  You, HAVE, to be kidding me!  Rahul toh kitna bada kameena nikla yaar!  How could he just leave like that! Shocked Angry  Dude!  Muskaan's pregnant now!  And no one knows where that douchebag is!  Ugh!  I swear, if he comes in front of me, I'll MURDER him!  Kutta, kameena! Angry  But I feel terrible for Muskaan.  She has to go through so much. Cry  That moron better come back.  I want Muskaan to slap him in front of everyone!  Please MMJ.  Meri yeh wish poori kar dena. :)

Awww... MMJ.  I'm in LOVE with the Sid in this FF!  Sacchi mucchi!  He's A-D-O-R-A-B-L-E! Day Dreaming  He called Armaan at 7 in the morning only to ask him about the date? LOL  And oye hoye.  Armaan... Day Dreaming  Mere sapnon ka raaj kumar... mera hero... Day Dreaming  *AHEM AHEM*  Back to reality.  So wow!  It's Sid's birthday!  Let's see what Armaan does here! Big smile  

Oye hoye!  Armaan was missing Riddhima. Big smile  Haha!  And I swear, sometimes I feel like hitting Armaan.  'We can't be together, we can't be together'.  DHAKAN!  Does he realize that they're Meant To Be?  Lol.  I had to say that. :)  But seriously.  If only guys could be sensible enough... Trust me.  Boys mein mera 4 years ka experience hain. LOL   Lol!  Don't ask. LOL  

OH SHITT!  Arjun matlab Riddhima's first crush!? Shocked  MMJ.  You're gonna gimme a heart attack one day!  WHY DID YOU BRING HIM BACK IN THE STORY! Shocked  But anyways.  Jealousy's good.  Wait.  Armaan IS gonna be jealous right? Ermm  Lol.  Anyways.  I loved how AR worked together.  The magic was there! Big smile LOL  I've lost my head completely. LOL  Dude.  OF COURSE PEOPLE ARE GONNA LOVE ARMAAN!  Why?  Because he's Armaan! LOL  

Hey Krishna!  I'm gonna hit Armaan for real one day.  I mean, Riddhima's gonna be trying to lighten the mood and he's gonna bring back old memories!  Gadha! Shocked  Anyways.  I love Sid here.  I just love their convo here!  It was soo cute!  Haha!  Sid wants to take revenge on Armaan for forgetting is birthday? LOL  He's soo cute.  

YESSS!  ARMAAN JEALOUS THA!  ARMAAN JEALOUS THA! Dancing  Haha!  I'm sooo happy!  Armaan's jealous!  Yippa!  Yipaa!  Yippaa!  I can't wait to see what happens now!  I want more of this jealousy MMJ! Big smile  Haha!  And the ending was the BEST!  I loved it a lot! Big smile  

Sighh... so?  Leaving now?  Mtch.  Damn I'll miss you yaar. Hug  It felt soo good to have you back after such long time and now you're leaving again. :(  You know what?  Tell your mom-dad to get you iPod Touch or a phone or something.  We can talk ALL DAY! Big smile  Seriously!  Come back soon MMJ and obviously we'll miss you!  Best of luck for your Pre-Boards and Boards.  I know you'll do VERY good. :)  Come back soon MMJ. :) Hug

Love ya,
Medzi. 


Edited by -KaJenAbhiya- - 31 December 2011 at 8:33am
AR_LOVER IF-Rockerz
AR_LOVER
AR_LOVER

Joined: 17 April 2010
Posts: 6209

Posted: 31 December 2011 at 8:22am | IP Logged
awesome part
cont soon
-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 31 December 2011 at 9:06am | IP Logged
Maitree I have to go and study like you.Cry
Cant comment but I just wanna say I loved the part.
And Happy New Year to you too.
And all the best to us.Cry
caprigurl IF-Sizzlerz
caprigurl
caprigurl

Joined: 22 March 2009
Posts: 16564

Posted: 31 December 2011 at 9:26am | IP Logged
Love happens only once
Well I loved this part <3

Res :)

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Secrets du coeur ||Swaron FF|| Update page 21

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: OneLove_S.W   Replies: 160   Views: 27737

OneLove_S.W 160 27737 01 July 2014 at 8:20am by nature2
REMOVED Note Page 42 and Page 44

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

Author: gypsy   Replies: 346   Views: 39252

gypsy 346 39252 09 January 2012 at 11:50pm by ssshh
AR OS Love Blossoms PAGE 3 || Note PAGE 7

2 3 4 5 6 7

Author: angelic_angel   Replies: 54   Views: 40716

angelic_angel 54 40716 12 May 2011 at 11:08am by swamii92
A Walk On The Beach..-AR[New Page Link: Page 150]

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Munchkin.   Replies: 1174   Views: 185458

Munchkin. 1174 185458 10 April 2011 at 8:10am by Riddss
-Lost AR- Part 1 Page 1 Note: Page 4 7/31/2009

2 3 4

Author: Veiledbeauty   Replies: 29   Views: 21118

Veiledbeauty 29 21118 31 July 2009 at 8:04pm by Veiledbeauty

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index