Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

ll*llBluebell Designzll*ll Update Pg-59 [CLOSED] (Page 6)

LifeOfTheParty IF-Stunnerz
LifeOfTheParty
LifeOfTheParty

Joined: 13 March 2011
Posts: 48672

Posted: 15 December 2011 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by *Harika*

Originally posted by love-mystery

Thanxxx... dear ... plzzz make morrre ian 

You need not say that..
I will...
cuz I love him alottt


ohhh same pinch love that Wink ... do pm what ever u do Wink plz

.pari. Goldie
.pari.
.pari.

Joined: 12 July 2011
Posts: 1826

Posted: 15 December 2011 at 12:30pm | IP Logged
I am on 6th page of ur shop...Angry hate me for being so..late

Harry i d't know ki tu etana acha siggies banete hai really got shocked to see ut shop i was expecting that you will aske me for banners but tujhe tho meri jaroot hi nahi teri shop tho lajavab hai love the banners yar...too good...

Inspired my me?? never thought that i can inspire someone to open to shop really means a lot...for me...<3 u love u for being my friend Hug love u more and more for mentioning my name first you know means a lot...for me,,,,,,,,,love u meri jaan...Hug

and you know just love ur copyrights yar...so...unique...amazing i am inspired by you to change my copyright LOL will find a new one...Wink From now one more addition to my inspirations list...Embarrassed

Now coming to update you know i am shocked really...d't know that you make such amazing stuff yar...

http://i.imgur.com/NrYow.jpg ---->main ne ese pahele kyu nahi dekha??? really...it is superb...Embarrassed

http://i.imgur.com/tC6Vx.gif----->this one to lajavab hai meri jaanu...perfect i say...Embarrassed

http://i.imgur.com/yzmsX.jpg...>ise dekh kar tho meri hoosh hi oodgai...how can this be so...cute...like suhana cute...Embarrassed


http://i.imgur.com/sgO3v.jpg...> blending is mind blowing yar...Day Dreaming

http://i.imgur.com/jftlU.jpg...> is ko tho kuch aur kehana hai?? d't have words to appreciate this...amazing yar...love everything you make...Embarrassed

You are open...so i have req...i need an avi for me doll vali...use pic something like this http://i694.photobucket.com/albums/vv309/vanessa_miming/sktmp6ZE5RXV422800_57406832.gif  or the one you like anything you like and the one you feel that suits me LOL just write Paritha /Pari/Paru anything ROFL lot of options for you...LOL

Love u meri harry Hug
update soon...varna,...will spam ur shop...ROFL


Edited by paritha - 17 December 2011 at 2:02am

The following 1 member(s) liked the above post:

SomerholicGirl

-Rimsha-sizzles IF-Dazzler
-Rimsha-sizzles
-Rimsha-sizzles

Joined: 30 August 2010
Posts: 3833

Posted: 15 December 2011 at 3:59pm | IP Logged
Hiii ClapClapClapAwesomeee Creation'sPartyloved each one of them...Amazing JobDancingKeep it up!!! *Hugzzz*Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

SomerholicGirl

pakhara IF-Rockerz
pakhara
pakhara

Chidiya Ghar Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 6221

Posted: 15 December 2011 at 4:17pm | IP Logged
COngo on your new shop!
And really pretty update!
Love these!





The following 1 member(s) liked the above post:

SomerholicGirl

ozzyie IF-Rockerz
ozzyie
ozzyie

Joined: 16 December 2010
Posts: 7755

Posted: 15 December 2011 at 6:59pm | IP Logged
congo Harika ...!!!!
beautiful and lovely update ...

The following 1 member(s) liked the above post:

SomerholicGirl

Bindani Groupbie
Bindani
Bindani

Joined: 27 April 2011
Posts: 96

Posted: 15 December 2011 at 7:15pm | IP Logged
It's amazin visiting ur shop..
Congrats,...

The following 1 member(s) liked the above post:

SomerholicGirl

Bhavanab IF-Sizzlerz
Bhavanab
Bhavanab

Joined: 31 March 2009
Posts: 24043

Posted: 15 December 2011 at 8:28pm | IP Logged
Congrats Haarika !!!! ... all the best !!! Mayb you new shop get loads and loads of success !!!

The following 1 member(s) liked the above post:

SomerholicGirl

SomerholicGirl IF-Rockerz
SomerholicGirl
SomerholicGirl

Joined: 22 February 2010
Posts: 9740

Posted: 15 December 2011 at 9:51pm | IP Logged
Originally posted by paritha

I am on 6th page of ur shop...Angry hate me for being so..late

ResDead


Atleast yeh reserved toh Jaldi edit karo...LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
|Amy's Magical Creations #5 Page-93[CLOSED]l

2 3 4 5 6 7 ... 89 90

Author: -KimSungHyun-   Replies: 714   Views: 58086

-KimSungHyun- 714 58086 29 June 2013 at 3:27pm by Bepannaah.
// Mockingbird - Update - Page 31 //

2 3 4 5 6 7 ... 30 31

Author: curledup   Replies: 243   Views: 12714

curledup 243 12714 04 May 2013 at 8:23pm by rainydays.
~ARStarZ#2~ Shop Closed

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: anu93   Replies: 1146   Views: 32889

anu93 1146 32889 29 March 2013 at 8:28am by chand1234
AP#2|CLOSED|NEXT SHOP LINK PG 152

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: pakhara   Replies: 1169   Views: 80345

pakhara 1169 80345 27 March 2013 at 10:02am by pakhara
luminous.arts:CLOSED|UpdP60.ReqListP69

2 3 4 5 6 7 ... 68 69

Author: luminous.   Replies: 547   Views: 36867

luminous. 547 36867 26 February 2013 at 3:22am by abditory.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index