Navya

India-Forums

   
Navya
Navya

Realisations vs DreamsLove wins! (Page 58)

Noaddict IF-Dazzler
Noaddict
Noaddict

Joined: 27 July 2011
Posts: 4572

Posted: 16 December 2011 at 7:00am | IP Logged
Originally posted by -ritchelle-

@Nidhi- I was gonna write something like how we're all like humans left in a hot desert for too long, and the hug was like seeing a chilled can of Coca-Cola in front of us!  ROFL We've been thinking along the same lines! *edit* OMG, you gave the hug a 7 too? LOL, this is the third time our thoughts have matched! According to Jen, we both had the same reaction to Harsh's dialogues yesterday as well! Tongue LOL


ROFLROFL..Ritch...LOL..Harsh made me blast out laughing yesterday..I thought he will say "phir meri"ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

manjha.Farzi.

.Farzi. IF-Sizzlerz
.Farzi.
.Farzi.

Joined: 16 September 2011
Posts: 14680

Posted: 16 December 2011 at 7:01am | IP Logged
@Nidhi- My reaction was exactly the same! For a second I was like, "No freaking way dude, you can NOT wanna get married now!"  ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Noaddictmanjha

manjha IF-Rockerz
manjha
manjha

Joined: 06 August 2010
Posts: 6473

Posted: 16 December 2011 at 7:02am | IP Logged
Hey Nish and Madhu Hug
@ Nish, are you planning to enter BD's "how to become a loonie" course LOL Seems like DA's are about to graduate LOL LOL I havent gotten a chance to chit chat with you in a while Hug

@Madhu Hello shello Hug Kahan thi tum jaan Big smile I see you bhatkaoing on the behena phorum Tongue Aren't Virika amazing Day Dreaming Im toh fida over them after yesterday! 

@Ritch, Nidhi, Hello again Hug You girls seem to have a janam janam ka rishta LOL


Edited by Jen_IloveAR - 16 December 2011 at 7:02am

The following 2 member(s) liked the above post:

Noaddict.Farzi.

Noaddict IF-Dazzler
Noaddict
Noaddict

Joined: 27 July 2011
Posts: 4572

Posted: 16 December 2011 at 7:03am | IP Logged
Originally posted by -ritchelle-

@Nidhi- My reaction was exactly the same! For a second I was like, "No freaking way dude, you can NOT wanna get married now!"  ROFL

Waise sochne ki baat yeh hai ki..usko milegi kaun  ROFL

@Jen...HugBattery chargedLOL


Edited by Nidhi82 - 16 December 2011 at 7:03am

The following 2 member(s) liked the above post:

manjha.Farzi.

manjha IF-Rockerz
manjha
manjha

Joined: 06 August 2010
Posts: 6473

Posted: 16 December 2011 at 7:03am | IP Logged
Originally posted by Nidhi82

Originally posted by -ritchelle-

@Nidhi- My reaction was exactly the same! For a second I was like, "No freaking way dude, you can NOT wanna get married now!"  ROFL

Waise sochne ki baat yeh hai ki..usko milegi kaun  

@Jen...Hug

LMAO Harsh has his ball ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

madhu_sridhar.Farzi.

madhu_sridhar Goldie
madhu_sridhar
madhu_sridhar

Joined: 23 January 2011
Posts: 1182

Posted: 16 December 2011 at 7:04am | IP Logged
@ All : Ah...I was ermmm expecting a bhai - behen sorta hug...you know...thought it'd go down well with the mood of the forum *ahem ahem*...

@ Jen : hello ji Hug...been stalking me eh ?? LOL...I've sensed your presence and Pooja's too...and what is this I hear ?? Are you smitten by a certain dude named Karan Tacker ( saw one of your comments )...Virika aren't my brand of romance...buttt...yesterday's indigestion romance LOL...just had me going blushhhyyyBlushing...


Edited by madhu_sridhar - 16 December 2011 at 7:10am

The following 4 member(s) liked the above post:

Noaddictmanjhasoapliker.Farzi.

Noaddict IF-Dazzler
Noaddict
Noaddict

Joined: 27 July 2011
Posts: 4572

Posted: 16 December 2011 at 7:04am | IP Logged
Originally posted by Jen_IloveAR

Originally posted by Nidhi82

Originally posted by -ritchelle-

@Nidhi- My reaction was exactly the same! For a second I was like, "No freaking way dude, you can NOT wanna get married now!"  ROFL

Waise sochne ki baat yeh hai ki..usko milegi kaun  

@Jen...Hug

LMAO Harsh has his ball ROFL

ROFLROFLROFL

@Jen..Damn...IF playing up again..I am not able to like ur postsLOL


Edited by Nidhi82 - 16 December 2011 at 7:05am

The following 3 member(s) liked the above post:

madhu_sridharmanjha.Farzi.

.Farzi. IF-Sizzlerz
.Farzi.
.Farzi.

Joined: 16 September 2011
Posts: 14680

Posted: 16 December 2011 at 7:05am | IP Logged
@Jen- Hey babee! Hug  Yeah it seems as if we're thinking along the sames lines lately! LOL *edit* Oh, how could I forget his ball? Usne toh us ball ke saath jeene marne ki kasmein khaayi hai!
ROFLROFL
 
@Nidhi- Koi toh uske jaisi hyper hogi naa, jo BG mein khadi rehke khush hogi and floods her FB/twitter page with happy posts on how she got to shoot today! ROFL


Edited by -ritchelle- - 16 December 2011 at 7:06am

The following 3 member(s) liked the above post:

madhu_sridharNoaddictmanjha

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Rehan wins!!

2 3

Author: WinterIsComing   Replies: 20   Views: 1672

WinterIsComing 20 1672 18 September 2011 at 11:08am by manjha
Anant Wins!

2 3

Author: Khilonaa   Replies: 16   Views: 1735

Khilonaa 16 1735 03 June 2011 at 5:52pm by shenzz

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Navya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index