Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

Why does Viren alway has to be.. (Page 3)

-Hoor- IF-Sizzlerz
-Hoor-
-Hoor-

Joined: 07 October 2006
Posts: 17942

Posted: 14 December 2011 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by -Predator-


Dil kyun ye mera shoor kare, ither nahi uther nahi, teri ore chale Embarrassed
ROFL
*no homo* - it's for Viren LOL


ROFL ROFL

Ofcourse its for Viren Heart ROFL

Meeph IF-Sizzlerz
Meeph
Meeph

Joined: 16 April 2008
Posts: 14579

Posted: 14 December 2011 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by fairy17

<font color="#9900cc">Meeph, remember to stay hopeful for our Viren/Asher to come? ;)</font>



Omg i can not wait!if seein it on tv makes me so happy,when
He'll come in real life ill definately pass out or give him such a goody grin that he'll run away:P
ravinaj Senior Member
ravinaj
ravinaj

Joined: 10 December 2009
Posts: 352

Posted: 14 December 2011 at 12:46pm | IP Logged
very cute scene btw them...i hope cv'ss keep on showing such romantic scene more often btw jeevika and viren...

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

Viren4ever Groupbie
Viren4ever
Viren4ever

Joined: 29 November 2011
Posts: 122

Posted: 14 December 2011 at 12:50pm | IP Logged
Viren was so adorable in today's epi and jeevika was gorgeous wanted to see them more and more can't get enough of them

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

meriyaar Goldie
meriyaar
meriyaar

Joined: 09 July 2009
Posts: 1109

Posted: 14 December 2011 at 2:50pm | IP Logged
haye main mar jawan Embarrassed
he is too damn cute i just love their shyness, they're so adorable!
Karan portrays Viren so well with all the shy looks and smiles it's sooo cute Smile
just love em to bits!

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

Virika-KryRan Senior Member
Virika-KryRan
Virika-KryRan

Joined: 13 October 2011
Posts: 455

Posted: 14 December 2011 at 3:06pm | IP Logged
Originally posted by -Hoor-

this CUTE? this ADORABLE? this CARING?

why? why? why? ErmmHeart

firstly fab post Hoor! secondly i asky myself this question, every second of every minute of every hour of everyday haha u can clearly see the effect KT is having on meEmbarrassedLOL


Aah, after watching today's episode i literally wanna give Viren a TIIGGHTT wali hug (not that i dont wanna do that always :P) Hug But seriously, hadh hai yaar. Which guy eats the whole bowl of pheeki kheer just to save his newly-wed wife from embarrassment? I mean seriously!? Stern Smile

i knowww yaar like who does that in today's age? awww that was sooo cute reactions from everyone else were hilarious i mean they would never expect viren to do that...but as we know viren to vaise aisa nahi lekin jeevika ke pyaar me everything is allowedLOL

Oh God. Viren is a guy whom every girl dreams of, hands down to that. And not that he is only caring nd rich.. he is epitome of good looks - ofcourse thanks to Karan Tacker for playing Viren so amazingly Heart
 
hayyeee exactly hope there are guys like viren out thereEmbarrassed if not then i suggest they start watching ek hazaaron and get lessons from viren...and totally agree KT is the epitome of good looks...the dude is just perfect i tell yaEmbarrassed

I can literally talk for hours nd days praising Tacker Embarrassed And Krystle, uff she is SO SO gorgeous! And this new post-wedding avatar looks too good on her. I think she is one of those very few telly ladies who looks good with that much of sindoor on her head Day Dreaming
 
i knowww can talk and talk about KT and not get tired...words khatam hojayenge but KT ke liye tareef nahiEmbarrassed snd KT and KD complement each other sooo well and defo loving jeevika's new avatar..very pretty

So a BIG thankyou to Tacker nd Krystle for playing Viren nd Jeevika, respectively.
They need to be praised nd encouraged always, so this is just my effort to make them realize how amazing these two are <3
 
well said there thank youKT and KD sooo sooo much for giving us virika! luv u alwaysEmbarrassed


The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

Innocent.angel IF-Sizzlerz
Innocent.angel
Innocent.angel

Joined: 31 October 2011
Posts: 10941

Posted: 14 December 2011 at 3:08pm | IP Logged
completely agree wid u he z tooo cuttee..

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

alaipayuthey IF-Rockerz
alaipayuthey
alaipayuthey

Joined: 16 February 2011
Posts: 5599

Posted: 14 December 2011 at 3:18pm | IP Logged
same feelings...ROFL
i am falling in love with viren...BlushingBlushing

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Viren Jeevika VM- Too late to Apologize Pg19

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: MariQuestFilms   Replies: 148   Views: 22892

MariQuestFilms 148 22892 17 October 2012 at 8:42am by TaaniReyfanatic
Viren-Jeevika wedding! offscreen snaps of cast

2 3

Author: Nonchalant   Replies: 23   Views: 10881

Nonchalant 23 10881 22 December 2011 at 1:57am by Bobbi.
Lucky Manvi... Bechara Viren

2 3

Author: ashred12   Replies: 16   Views: 3096

ashred12 16 3096 11 December 2011 at 10:12am by shahriddhi
If Viren Die ?

2

Author: ..Amira..   Replies: 12   Views: 2244

..Amira.. 12 2244 09 December 2011 at 3:53am by sonika_virman
TT- Viren Jeevika shaadi coverage and set pics

Author: Sarah4eva   Replies: 0   Views: 1711

Sarah4eva 0 1711 08 December 2011 at 12:49pm by Sarah4eva

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index