Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

not Leaving 4rm GF & IF See page no.8 (Page 5)

GCrck IF-Dazzler
GCrck
GCrck

Joined: 21 July 2011
Posts: 3931

Posted: 14 December 2011 at 11:18am | IP Logged
DONT GET SEPARATED GUYS..
I AM ALREADY HALF DEAD AFTER GEET END...
PLEASE DONT GO ANYWHERE
WE HAV TO FIGHT TO BRING OUR GURTI BACK...

The following 1 member(s) liked the above post:

Killer_DeviL

9staroneserials IF-Dazzler
9staroneserials
9staroneserials

Joined: 15 October 2010
Posts: 3207

Posted: 14 December 2011 at 11:22am | IP Logged
NoOOPlz plz plzCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCryDont say that... i dont know u too well...But every GF member has a special place in ma heart...After Geet serial, GF has becum ma life...I cant live without GF...& if Gf members arent there only...then wats d use...The frum wont remain active then...Plz keep refreshing ur Maaneet memories & keep makin posts ...I dont want a lock on GFCryCryCryCryCryDont go plz...I will remind u Meera's dialogue...Strangers always want ur gud...bcoz they dont know u...So, plz listen to me plzzzCry

The following 1 member(s) liked the above post:

Killer_DeviL

Shez.Ishra09 IF-Dazzler
Shez.Ishra09
Shez.Ishra09

Joined: 29 October 2010
Posts: 4640

Posted: 14 December 2011 at 11:32am | IP Logged
whattt???
saniya why r u leaving IF?????
plzzz dont do...
i will miss u a lottt.. :(((
plzz stay naa..
maneet to gaye ab tu to na jaa naa..CryCry

The following 2 member(s) liked the above post:

9staroneserialsKiller_DeviL

Killer_DeviL IF-Sizzlerz
Killer_DeviL
Killer_DeviL

Joined: 16 November 2010
Posts: 23970

Posted: 15 December 2011 at 12:26am | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by saniya456

Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by saniya456

Originally posted by jaspreetm2815

Nooo You Can't Leave Angry Tu kahi nai jaye gee sunna?

Please Don't GoooCry

Maaneet/Gurti and GHSP ke Yaado Keh leye toh rukkk ja please jaan

ohhh yrrrCryCryplz dnt angry jaanCryCry
but m missing maaneet yr i cant believe it geet ending 2niteCryCry


tuje kya lagta hain main jee pahu gee maaneet/gurti and ghsp keh benna Crynooo jaan i can't live without maaneet but main kahi nai jahu gee cuz muje jaha reh kar Gurti ko TOP peh rakhna hain Embarrassedaur Humara GF Open Rakhna Hain Cry please tu kahi maat ja pleaseCry
OMG really hum GF open rakh skte hain or guti ko b top pe rakh skte  hain?Embarrassed



Hain jaan Keyon nai ofcourse hum Gurti Ko hamesha TOP peh rakh saktye hain and Humaraa GF ve Open he raye gaBig smile main tuje pm karti hu okLOL
okkkSmile
Killer_DeviL IF-Sizzlerz
Killer_DeviL
Killer_DeviL

Joined: 16 November 2010
Posts: 23970

Posted: 15 December 2011 at 12:29am | IP Logged
Originally posted by tanya_100

Originally posted by saniya456

Originally posted by tanya_100

hey sanu how can u go n leave ur sis aloneAngry
pls don't go yaarCry
awww sorry sisCryCry
i  luv u...Cry
u r the best jeevika diSmile
hmmm...ab kabhi mat bolna ki tum mujhe chod kar jaogi hunCry
i luv u 2 my best manvi sisSmile
ohhh luv luv u luv u luv so muchSmile
Killer_DeviL IF-Sizzlerz
Killer_DeviL
Killer_DeviL

Joined: 16 November 2010
Posts: 23970

Posted: 15 December 2011 at 12:30am | IP Logged
Originally posted by luv_DD

mujhe epi ka writen update padh kar rona aaraha hai. .
Plz tum jane ki baat mat karna. .
okkk dii okkkSmileab nhi krungi sorryCry
Killer_DeviL IF-Sizzlerz
Killer_DeviL
Killer_DeviL

Joined: 16 November 2010
Posts: 23970

Posted: 15 December 2011 at 12:33am | IP Logged
Originally posted by geetsweet

heeyy choti... hum sab ko chod kar chali chathi ho kya...
 
don't u wan't maaneet come back soon as season 2...???
 
hw can u give up so easly...????
 
my chotti is nt like... my chutti is sooo bahudhur... my chotti is sooo strong tat she will make her part f role to get her GHSP season 2 very soon...
 
hw can u do thz to us...??
 
soo chutti HALLA BOL...
no...i want maneet come bck soon as Season 2CryCry
i'll waiting 4 seasn 2Cry
Killer_DeviL IF-Sizzlerz
Killer_DeviL
Killer_DeviL

Joined: 16 November 2010
Posts: 23970

Posted: 15 December 2011 at 12:35am | IP Logged
Originally posted by GCsfan

DONT GET SEPARATED GUYS..
I AM ALREADY HALF DEAD AFTER GEET END...
PLEASE DONT GO ANYWHERE
WE HAV TO FIGHT TO BRING OUR GURTI BACK...
i a already half dead tooDead
okkk m here be alwaysSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

GCrck

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
bye guys. leaving for some days

Author: GCrck   Replies: 8   Views: 695

GCrck 8 695 19 November 2011 at 5:32am by GCrck
Maan's dose to Geet before leaving for London..hmm

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: bobby13rocks   Replies: 120   Views: 9232

bobby13rocks 120 9232 10 November 2011 at 10:28am by DDbiggestfan
i m leaving

Author: maaneetworld   Replies: 5   Views: 447

maaneetworld 5 447 09 November 2011 at 7:57am by quit
Gurmeet leaving LOL

2 3 4

Author: anisaf   Replies: 28   Views: 3180

anisaf 28 3180 29 October 2011 at 5:27am by ssch
Gurmeet's NOT leaving I repeat NOT leaving!

2 3 4 5

Author: maybe-just   Replies: 38   Views: 6138

maybe-just 38 6138 02 August 2010 at 12:33am by -SilverAngel-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index