Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Jenny's Gallery#17|C|Requests:pg 132,137, 143 (Page 29)

-Harshu- IF-Stunnerz
-Harshu-
-Harshu-

Joined: 27 May 2010
Posts: 30601

Posted: 26 December 2011 at 1:35am | IP Logged
Lovely sig Jenz <3

ruky786 IF-Stunnerz
ruky786
ruky786

Joined: 12 August 2006
Posts: 39916

Posted: 26 December 2011 at 1:39am | IP Logged
OMG MOHIT AND ARJUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Day Dreaming They look so dashing!
JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 26 December 2011 at 1:43am | IP Logged
Thank you all SO much for your comments.Embarrassed Means a lot to me!! The Mohit and Arjun sig was part of my preview, here's the big thing.Embarrassed I am gonna be having the next update on my favorite stuff, merged stuff. So far I have got good couples, but I am open to suggestions. In fact, I am willing to merge SaRun with others, too so PM away those pics or post a link to the couple;)

Feel free to use: DO NOT chori off text please people!

Ankita-Aditya:

Arjun-Sia:

Humse Hai Life Cast:

Raghav-Sia:

Sobti: uff:

SaRun:

JW:

Krystle: my fav out of the entire update:

Viren-Jeevika;

KW:

Karnvir Bohra:

Mohit: awww, what a sweet smile!!

Mohit-Arjun:

RiSu: POOJA... SCREAMMM!!!LOL

RM:

The following 29 member(s) liked the above post:

-aishuu-nm21Nonchalantchahaat.anne156S.H.I.E.L.D.* ~ Roshni ~ *-Pooja-pinky_blueskiesyulZsofiaaax.muffins2waffles.Kiran.Sabmeratu.-Faiza-Farzu-cant.be.assed.-Harshu-Sunshine GirlAS..-Fatima--Selcouth-ruky786serendipity.HeavenlyBliss.indiandoll89soundsofcedarBepannaah.-Swetha-

-aishuu- Senior Member
-aishuu-
-aishuu-

Joined: 06 November 2011
Posts: 438

Posted: 26 December 2011 at 1:53am | IP Logged
One word, You're KILLER maker <3
 I'm fan of you Jenz <3 YOU RULE.

Love Barun one, My mr HOT! using ^
SaRun stuff aree way CUTE.

I guess you said that u gonna make on Rati-Mohit? FINE <3

Can't wait for some Indira-Rishi sigs?

Love ya,
aisha

The following 1 member(s) liked the above post:

she_ratchet

she_ratchet IF-Rockerz
she_ratchet
she_ratchet

Joined: 19 June 2010
Posts: 6605

Posted: 26 December 2011 at 1:53am | IP Logged
Karnvir Bohra

^^^damn this boy.. HOT!! watching his new show on Life OK .. uff he is damn sexy

SCREAMMM risu!! so cute together<3
ruky786 IF-Stunnerz
ruky786
ruky786

Joined: 12 August 2006
Posts: 39916

Posted: 26 December 2011 at 1:57am | IP Logged
I LOVE the update :D damn it's so good!!!!!!



Ooof KW is looking so yummy!Day Dreaming



Aaah Mohit looking so dashing ;)



THIS ONE IS SOOO GOOD! ARGHHH I LOVE IT! Sorry I went into fan mode!LOL Day Dreaming so sharp!
JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 26 December 2011 at 1:57am | IP Logged
@ Aisho: Yes, def Mohit-Rati in the merged sigs, thanks to a friend who merged them and Indira-Rishi def in the next updates, need to make sigs on them.

Thank you Shilpa. LOVEHeart RiSu are HOT. waiting for the Arjun caps of RD in PR and then RiSu's stuff for sure;)

The following 1 member(s) liked the above post:

she_ratchet

she_ratchet IF-Rockerz
she_ratchet
she_ratchet

Joined: 19 June 2010
Posts: 6605

Posted: 26 December 2011 at 2:02am | IP Logged
RD is rocking PR dude.. kya laag raha hai banda ek daam rapchik chikna :) make some on ek main aur ek tu:)) <3 i just love your coloring and texts lol

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
PFR #8: Place For Requests - NEW

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: psawyer   Replies: 1180   Views: 92432

psawyer 1180 92432 04 July 2012 at 2:49pm by -Faiza-
DesireCreationz\\SK,Requests\\P114&115\\

2 3 4 5 6 7 ... 111 112

Author: Medha.   Replies: 888   Views: 58167

Medha. 888 58167 23 June 2012 at 8:18am by Medha.
!Khwabgha Creation Gallery # 1 - DONE!

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: -.Aphrodite.-   Replies: 1150   Views: 64725

-.Aphrodite.- 1150 64725 09 June 2012 at 12:45am by ..Enchanteur..
Yummilicious Gallery|O|Upd 128| New Gallery pg 142

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: x..Anki..x   Replies: 1162   Views: 59906

x..Anki..x 1162 59906 30 August 2011 at 6:13am by x..Anki..x
Jennys siggy shop

2

Author: JennyPenny   Replies: 10   Views: 2987

JennyPenny 10 2987 17 October 2005 at 6:52am by Sikh Kuri

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index