Pakistani Serials

India-Forums

   
Pakistani Serials
Pakistani Serials

*::.Humsafar AT.::* |Check Pg1 <3| (Page 60)

Ash_Smash IF-Rockerz
Ash_Smash
Ash_Smash

Joined: 22 April 2009
Posts: 9383

Posted: 25 September 2011 at 2:43pm | IP Logged
Originally posted by meepha

@Ash-smash

I logged in from my phone to ask is ur hubby like ashar?ROFL
 
LOL Ashar resemble my husband,he will like him, but that will make it difficult for meLOLEvil Smile.. Our story resembles to Humsafar,  not all, but some Wink 

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 25 September 2011 at 2:43pm | IP Logged
reeno add me to the members listtt
Meeph IF-Sizzlerz
Meeph
Meeph

Joined: 16 April 2008
Posts: 14579

Posted: 25 September 2011 at 2:44pm | IP Logged
@amna
was talking abt the GovernmentSilly

@reeno
Erm.i just read someone said i m to tell this to my hubby,i cudnt control so askedROFL
Ash_Smash IF-Rockerz
Ash_Smash
Ash_Smash

Joined: 22 April 2009
Posts: 9383

Posted: 25 September 2011 at 2:45pm | IP Logged
Originally posted by ana_kash

@amna,,misunderstandingss:(..i dont want thattt,,,
 
Ya, but then there is no drama na LOL Chill it wont be like in Indian drames, this will be in Pakistan style Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

lonelyshadow

lonelyshadow IF-Sizzlerz
lonelyshadow
lonelyshadow

Joined: 05 October 2010
Posts: 15263

Posted: 25 September 2011 at 2:46pm | IP Logged
Reeno, ash is married, we are talking about her husband lol
muneefah i'm gonna call you muni from now on :P I've just started my alevels so i don't have much work yaar :) Plus sunday's are for enjoying :P I study all day(in weekdays) Free periods bhe library mein guzarte hun :P

Meeph IF-Sizzlerz
Meeph
Meeph

Joined: 16 April 2008
Posts: 14579

Posted: 25 September 2011 at 2:46pm | IP Logged
Originally posted by Ash_Smash

Originally posted by meepha

@Ash-smash

I logged in from my phone to ask is ur hubby like ashar?ROFL
 
LOL Ashar resemble my husband,he will like him, but that will make it difficult for meLOLEvil Smile.. Our story resembles to Humsafar,  not all, but some Wink 

OMG!!!
ppl W r v watching Humsafar>>??

Y do u want someone to post the novel in English???

An experience shuda young Khirad is IF-in !!

Omg,Like plz thora thora tell...like thora thora





The following 2 member(s) liked the above post:

Ash_Smashlonelyshadow

serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52720

Posted: 25 September 2011 at 2:46pm | IP Logged
@ana: adding you :))
@Meephs: accha!! :P
LOL
ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 25 September 2011 at 2:47pm | IP Logged
@ash,,yaaa,thts whttt makes pakstani dramas stand apart,,,the storyline is always unique n different,,,somethng to remember for years to come...

The following 2 member(s) liked the above post:

Ash_Smashlonelyshadow

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
MAM Award show (check it out)

Author: pknaz   Replies: 3   Views: 743

pknaz 3 743 06 October 2008 at 11:26am by pknaz
Azaadi Special...come check it out :)

2 3 4 5

Author: OnlyHope   Replies: 37   Views: 3817

OnlyHope 37 3817 23 August 2008 at 12:49pm by nazeeei
GOTW: Guess karo.....check pg 4

2 3

Author: irtaza   Replies: 20   Views: 1967

irtaza 20 1967 20 March 2008 at 2:47pm by irtaza
*~Eid-ul-Adha Goodies~* Check it out!!

2

Author: OnlyHope   Replies: 15   Views: 1531

OnlyHope 15 1531 22 December 2007 at 2:04pm by RagMasta
wooh Ahsaas (check it out)

Author: pknaz   Replies: 9   Views: 1019

pknaz 9 1019 01 November 2007 at 2:00pm by maihjabin

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pakistani Serials Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index