Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: Tumhara Hoon Main Aur Tum Meri (Page 38)

.JustaDream IF-Stunnerz
.JustaDream
.JustaDream

Joined: 11 November 2008
Posts: 35679

Posted: 23 September 2011 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya



yooo i fell asleep before :| sorry :/
 
I knew it!! Its okayy dont be sorry
take loads rest :) :*

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 23 September 2011 at 12:59pm | IP Logged
btw, hey everyoneee! LOL
-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 23 September 2011 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by -Cherry-

Lol Poorni, i dont know what that means, but i like it, i've been just getting on with life :) Miss this place though, and damn the speed bothers me, but im trying to not let it lol
i know i really try to stay away from this place bt it keeps bothering me bt i am improving LOLit not active 24 as usualWinkLOLLOLi miss this place &  our talks tooCry
 
Awww baby, i've improved though haven't I? LOLLOL Please tell me i have. Awww i miss our convo's too, i haven't been on skype in abt 2 weeks or so LOLLOL
yes u have improve a lot becaz the 1st thing u do wen u wake up is to cme ol without eeven brushing ur teethLOLu r doing a good job bt i hear u r more CC sectionWink...i miss our convo a lot &  nori tells i am eating her brain LOL plz we need to skype badly

Hey riya &  rinkz :D
-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 23 September 2011 at 12:59pm | IP Logged
dill mill gayye-karan and shilpa
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 23 September 2011 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by angeldmg16

Originally posted by KaShbaby_Riya



yooo i fell asleep before :| sorry :/
 
I knew it!! Its okayy dont be sorry
take loads rest :) :*


you knew? haha! :P lol, i will <3
aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 92925

Posted: 23 September 2011 at 1:01pm | IP Logged
AM still here Noriii :PROFL
 
Poo...I Knw..DMG will b always special :D maybe thts why is taking time for them to cme bck ;) the shows r not wrth it maybe :P KaSh will cme bck with a dhamaka ;)
-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 23 September 2011 at 1:01pm | IP Logged
dill mill gayye-karanMonkey Emoticon Cici

The following 1 member(s) liked the above post:

aftermath..

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 23 September 2011 at 1:01pm | IP Logged
 
RINKIII, Damn your making me cry :( Miss them ;(

The following 1 member(s) liked the above post:

-Rinki-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Main Prem Ki Deewani Hoon

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

Author: .Prometheus.   Replies: 232   Views: 33569

.Prometheus. 232 33569 23 December 2011 at 6:00am by Faraan92
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30816

Aarohi.. 385 30816 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 31849

PuffinHypercity 537 31849 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 91981

unknowndesires. 1149 91981 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Siddhima/JeRan Unbreakable Bond:Main Sirf Tumhari Hoon

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: *Shruti*   Replies: 1202   Views: 43058

*Shruti* 1202 43058 28 July 2010 at 4:14am by uppaas

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index