Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

EnigmaticAbhIya#56 YehSaathHaiKitnaHaseen... (Page 101)

Ms.Goody IF-Sizzlerz
Ms.Goody
Ms.Goody

Joined: 03 March 2010
Posts: 19192

Posted: 21 September 2011 at 12:05pm | IP Logged
Originally posted by PurpleFairy


Don't worry about that. PKYEK has apparently got a 15 month extension which is why they're taking the liberty to show crap again. In between when it had a sword hanging on it's head, it actually became amazing though we didn't have AP even then :P
@Red, thanks for that news *phew* Tongue
 
Pkyek is even nice now thou its not that interesting like it used to be but its nice with the new-abhiya-mishka-couple-track Embarrassed but they just need to edit some crap... unwanted forced scenes Ermm

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

Ms.Goody IF-Sizzlerz
Ms.Goody
Ms.Goody

Joined: 03 March 2010
Posts: 19192

Posted: 21 September 2011 at 12:06pm | IP Logged
Hey Supercool3
Crazy.Beautiful IF-Stunnerz
Crazy.Beautiful
Crazy.Beautiful

Joined: 02 November 2008
Posts: 35700

Posted: 21 September 2011 at 12:07pm | IP Logged
i just love plump

listen to this song. i think make gonna make a vm next sunday if i do get time

Taken by Plump

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 25960

Posted: 21 September 2011 at 12:09pm | IP Logged
Originally posted by supercool3

Neethi ! Well nice to meet you ! Smile
Exactly one year older ? That's new but interesting LOL
 
I live in Canada  ... yourself ?
 
 
Metz re-entry is going to be awesome! I was actually missing her, and Suku does a fab job in portraying both characters. And I'm guessing Metz is also having a make-over too Big smile

Nice to meet you too (:
Ya, as in month wiseLOL.LOL
I live in India (:
Yep, Suku's amazing. I couldn't believe both the characters were played by the same person! But she needs to get into Maithili's skin more. One could tell she wasn't very comfortable speaking pure hindi so even though her expressions were bang on but her dialogue delivery left me asking for moreEmbarrassed
I hope she gets a makeover. She can't wear Victorian gownsLOL.LOL

@Syria: True! AbhIya and Maithili have had the highest TRPs record in this show. After all, as Poco rightly says, no matter how many angles we get between AP, the ORIGINAL triangle will always be APM only and this show was mainly meant to focus on that which it did in it's initial months resulting in TRPs crossing even 1 (:


Edited by PurpleFairy - 21 September 2011 at 12:09pm
Crazy.Beautiful IF-Stunnerz
Crazy.Beautiful
Crazy.Beautiful

Joined: 02 November 2008
Posts: 35700

Posted: 21 September 2011 at 12:09pm | IP Logged
supercool. nice to meet u darling. Good to see old AP fans coming back. I am from U.S. We are neighbors.Infact Canada is 10 hrs from me.!LOL. got ur name mixed up.!ROFL

Edited by syria2014 - 21 September 2011 at 12:11pm
supercool3 IF-Veteran Member
supercool3
supercool3

Crazy Creatives Lead
Joined: 17 February 2010
Posts: 11660

Posted: 21 September 2011 at 12:09pm | IP Logged
Originally posted by SnowWhite1618

Hey Supercool3
Heyloz ! Big smile
You can call me Vithya or even V  
What's your name ?

The following 1 member(s) liked the above post:

Ms.Goody

Befikre IF-Stunnerz
Befikre
Befikre

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani 3rd Banner Contest Winner
Joined: 22 October 2010
Posts: 37817

Posted: 21 September 2011 at 12:10pm | IP Logged
Hey me back after giving chakma to my mumROFL 

Tomorrow is my holiday, so I can ishpam here all nightParty

Did anyone miss me???
.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 25960

Posted: 21 September 2011 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by SnowWhite1618


@Red, thanks for that news *phew* Tongue
 
Pkyek is even nice now thou its not that interesting like it used to be but its nice with the new-abhiya-mishka-couple-track Embarrassed but they just need to edit some crap... unwanted forced scenes Ermm

I have not been liking it much these past couple of weeks. Lol! It's high time they prioritise their stuff (:

The following 1 member(s) liked the above post:

Ms.Goody

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index