Thendral

India-Forums

   
Thendral
Thendral

*~Thendral Galatta Chat Corner~* (Page 100)

Shemmo IF-Rockerz
Shemmo
Shemmo

Joined: 18 June 2010
Posts: 6909

Posted: 27 November 2011 at 1:08pm | IP Logged
Originally posted by Tanu.


Shammu darling...i got a question...can i ask uTongue

Yes ask Tanu akkaLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

TTfan

Nixkie IF-Rockerz
Nixkie
Nixkie

Joined: 25 October 2010
Posts: 5556

Posted: 27 November 2011 at 1:09pm | IP Logged
Shammmuuu...i had a scary thought few days agoConfused...guess what was it...after Dec 20...Gunthy was in full form to damage meOuch...if she decide to damage me which side is ShammuTongueROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

TTfanthilssQuelle-BelleShemmo

Shemmo IF-Rockerz
Shemmo
Shemmo

Joined: 18 June 2010
Posts: 6909

Posted: 27 November 2011 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by Tanu.

Shammmuuu...i had a scary thought few days agoConfused...guess what was it...after Dec 20...Gunthy was in full form to damage meOuch...if she decide to damage me which side is ShammuTongueROFL

OMG enna question ithu?? Im always your side.Big smile I wont support GunsssLOL
Okevaa?

The following 4 member(s) liked the above post:

TTfanNixkiethilssQuelle-Belle

Nixkie IF-Rockerz
Nixkie
Nixkie

Joined: 25 October 2010
Posts: 5556

Posted: 27 November 2011 at 1:13pm | IP Logged
Originally posted by Shamz.


OMG enna question ithu?? Im always your side.Big smile I wont support GunsssLOL
Okevaa?


YayyyPartyi love Shammu...i am happy now...haha but support Gunthy and get to know what's her damaging planning is, i am sure she will come full formTongue...i am so mean...i love you GunthyHug

The following 4 member(s) liked the above post:

TTfanthilssQuelle-BelleShemmo

Shemmo IF-Rockerz
Shemmo
Shemmo

Joined: 18 June 2010
Posts: 6909

Posted: 27 November 2011 at 1:15pm | IP Logged
Originally posted by Tanu.



YayyyPartyi love Shammu...i am happy now...haha but support Gunthy and get to know what's her damaging planning is, i am sure she will come full formTongue...i am so mean...i love you GunthyHug

Ohh Ohh antha mathiri panna solreengala?? So enna gaali pannanum nu mudive panniyachaa??ROFL joke...hahaha Tanss i heard Pei came at 6 am? She said anything about me?

The following 4 member(s) liked the above post:

TTfanNixkiethilssQuelle-Belle

Nixkie IF-Rockerz
Nixkie
Nixkie

Joined: 25 October 2010
Posts: 5556

Posted: 27 November 2011 at 1:23pm | IP Logged
Originally posted by Shamz.


Ohh Ohh antha mathiri panna solreengala?? So enna gaali pannanum nu mudive panniyachaa??ROFL joke...hahaha Tanss i heard Pei came at 6 am? She said anything about me?


Yes she asked me to hug you..., asked to make sure you praise her once a day with Aww'ing..., asked you eat pizza with folk and knife...,she said she will meet gunthy, ranu and akka soon and list rest of her requests on how to make Shammu as a complete pei fanTongue

The following 4 member(s) liked the above post:

TTfanthilssQuelle-BelleShemmo

Shemmo IF-Rockerz
Shemmo
Shemmo

Joined: 18 June 2010
Posts: 6909

Posted: 27 November 2011 at 1:46pm | IP Logged
Originally posted by Tanu.


Yes she asked me to hug you..., asked to make sure you praise her once a day with Aww'ing..., asked you eat pizza with folk and knife...,she said she will meet gunthy, ranu and akka soon and list rest of her requests on how to make Shammu as a complete pei fanTongue


Awww, so sweet of her. Say her that im in love with Thuls, so she should forget meROFL Im sorry i cant love herCryBig smile HAHAHAHA, complete pei fan ah? Nadakave Nadakadu, only after she goes to hellBig smile

The following 3 member(s) liked the above post:

TTfanNixkieQuelle-Belle

Quelle-Belle IF-Rockerz
Quelle-Belle
Quelle-Belle

Joined: 24 March 2010
Posts: 5043

Posted: 27 November 2011 at 2:18pm | IP Logged
@Smiles...LOL LOL...you thought it to be a spoon Shocked...first it was a pen and now it is a spoon. Poor girl what things she has to put in her mouth in your imaginations D'oh...sigh. Not only me but my siggy also gets damaged continuously D'oh ...how saaad Unhappy...sighhh...lol.

@Shammyyy...aama me and pei are in synch regarding the song Angry...rofl...but i dont care right now as i am listening to this the whole week end D'oh...i srsly don't know how many times i listened to that song.

Yooov Pei-lover...you support only Tanu Angry...IHU for this Evil Smile Hug. Hope you had a wonderful birthday today and now you got the licence to participate in all our discussions Tongue.

@Tanu darling HugHug...aama di aama...Pei aunty will meet me after meeting our birthday girl Angry. Don't worry i will damage you w/o telling anyone whenever i get the chance for it Evil Smile. Shammy won't get to know abt it.

So girls enjoy your time here on IF and have Pei aunty filled dreams Evil Smile Big smile.


Edited by Gunz. - 27 November 2011 at 2:19pm

The following 4 member(s) liked the above post:

TTfanNixkiethilssShemmo

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Thendral Picture Gallery-No Comments!!

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

Author: mellisai   Replies: 300   Views: 126314

mellisai 300 126314 11 January 2015 at 4:53pm by Smiles-20
Thendral Creations Corner

2 3 4 5 6 7 ... 62 63

Author: mellisai   Replies: 503   Views: 140793

mellisai 503 140793 01 June 2014 at 3:11pm by Smiles-20
*Thendral Cast Profile*

2 3

Author: Shemmo   Replies: 21   Views: 93576

Shemmo 21 93576 25 May 2012 at 2:21pm by Shemmo
Thendral Best Lines

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: Ranu.   Replies: 125   Views: 22336

Ranu. 125 22336 19 February 2012 at 12:13am by vjayam
WHERE IS THENDRAL???-Thendral team,pls do read this

2 3 4 5 6 7

Author: Hema_M   Replies: 49   Views: 14145

Hema_M 49 14145 28 October 2010 at 4:30am by sand14

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Thendral Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index