Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

An Escape Into Paradise: Discontinued. (Page 45)

..Maitree.. IF-Rockerz
..Maitree..
..Maitree..

Joined: 16 March 2009
Posts: 6464

Posted: 22 October 2011 at 6:11am | IP Logged
YOU ARE SO BADDD. You're online and haven't even read the prelude of my new mini FF yet. HMPH. Angry

SurrealFantasy Goldie
SurrealFantasy
SurrealFantasy

Joined: 11 July 2011
Posts: 1974

Posted: 22 October 2011 at 6:12am | IP Logged
Which Italian are you in??LOL
 
Even though I do not know it I know it better than you! LOL
 
Tipo means like, permesso means excuse me, che cazzo means W*F and ti odio means I hate you!
 
Like dude, seriously! Your Italian teacher needs help!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.

SurrealFantasy Goldie
SurrealFantasy
SurrealFantasy

Joined: 11 July 2011
Posts: 1974

Posted: 22 October 2011 at 6:15am | IP Logged
Originally posted by ..Maitree..

YOU ARE SO BADDD. You're online and haven't even read the prelude of my new mini FF yet. HMPH. Angry
 
What new FF? What prelude? What are you talking about??Stern Smile
 
I haven't checked the forum yet. Phone se online hoon.
 
Send me the link!!
 
cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 22 October 2011 at 6:15am | IP Logged
Originally posted by ..Maitree..

YOU ARE SO BADDD. You're online and haven't even read the prelude of my new mini FF yet. HMPH. Angry
I did! And i comment too! Approve
 
Bad Neha! LOL
..Maitree.. IF-Rockerz
..Maitree..
..Maitree..

Joined: 16 March 2009
Posts: 6464

Posted: 22 October 2011 at 6:17am | IP Logged

Your Phone doesn't show the PM kya? I sent you the PM :(

Okay now,whatever. Here you go

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1927054

GO AND READDD! NOW NOW NOW.

@Zarqaa : Go and check your reply on that thread :D

The following 1 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 22 October 2011 at 6:20am | IP Logged
Originally posted by SurrealFantasy

Which Italian are you in??LOL
 
Even though I do not know it I know it better than you! LOL
 
Tipo means like, permesso means excuse me, che cazzo means W*F and ti odio means I hate you!
 
Like dude, seriously! Your Italian teacher needs help!!LOL
I got no clue at all! Seriously! i just say what im learntLOL 
 
Btw i asked Do you have any animals? LMAO
 
Oooh i am so gonna use those now! Im gonna say che cazzo to my teacher and see her reaction LOL
 
Shocked You hate me?! Psshht yeah right! You cant hate me, im unhateable/ Loveable ApproveLOL
 
I think she does, we always used to think she was a crackhead now im sureErmm
 
And you are not better than me in Italian! You dont even understand this type of Italian so how are you better? :P

The following 1 member(s) liked the above post:

SurrealFantasy

SurrealFantasy Goldie
SurrealFantasy
SurrealFantasy

Joined: 11 July 2011
Posts: 1974

Posted: 22 October 2011 at 10:42am | IP Logged
Finally completed the chapter!
 
Read and comment people. And yeah, PMs will be sent later.
 
Bisous,
Neha

The following 1 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 22 October 2011 at 10:43am | IP Logged
Originally posted by SurrealFantasy

Finally completed the chapter!
 
Read and comment people. And yeah, PMs will be sent later.
 
Bisous,
Neha
ShockedAm i dreaming? lol
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

SurrealFantasy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ArHi SS! Escape Velocity [Completed]

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: RockBarbie   Replies: 1226   Views: 192030

RockBarbie 1226 192030 16 July 2015 at 11:59pm by mahrusweety
FF:IPKKND,First Hug and escape.Complete.

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Fazila~   Replies: 386   Views: 41680

Fazila~ 386 41680 07 February 2014 at 5:42pm by Fazila~
ArHi FF: Sweet Escape UPD 2/17/12 P31

2 3 4 5 6 7 ... 32 33

Author: malluangel   Replies: 263   Views: 41073

malluangel 263 41073 04 June 2012 at 3:52pm by Raadhni
^The Escape

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: radhikarani   Replies: 80   Views: 5582

radhikarani 80 5582 17 January 2012 at 9:53am by anu93
DISCONTINUED!!! FF IS DISCONTINUED

2

Author: Elana*   Replies: 13   Views: 3341

Elana* 13 3341 17 December 2008 at 6:24pm by AngelsHeaven

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index