Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

HB#69-"Games of Mind and Heart" (Page 73)

swarima Senior Member
swarima
swarima

Joined: 22 September 2011
Posts: 290

Posted: 25 September 2011 at 2:45am | IP Logged
Originally posted by iceprincesinluv

Originally posted by swarima

Originally posted by lakshyasss

Originally posted by swarima

Originally posted by iceprincesinluv

Originally posted by swarima

Originally posted by Ayesha066

Originally posted by swarima

Originally posted by Ayesha066

Originally posted by swarima

Originally posted by Ayesha066

Originally posted by swarima

Originally posted by abhayfan_dishu

Yes Swarima, this a chat room for PKYEK fans
k so what u guys talking..??Embarrassed
Dishu toks to only Chune hue members.. Dekho Bhao kha rai hai Reply karne me!!ROFL Aur ab bhag gyi!!LOL
hahah..OMG u guys r so funny..LOLLOLand her name is dishu ??
Yeah her name is Disha bt she only Say's us to call her Dishu.. LOLsisa usne kabi kaha toh nai mujhe.. ErmmBt maine ye soch liya ki usne mujhe aisa kaha hai..ROFL N evrybdy else also Cols her Dishu!!LOL
yeah becoz aromal talks about dishu,hema,rashu,peehu,seli and anu a lot Embarrassedthat y asked becoz i dont know her name..LOL
Hmm jab main aati thi toh aromal rehti hi nai thi..Ouch
Rash se milna hai toh mila deti hu..LOL
Hema di ko toh shayad abi tak jaan gyi hogi..LOL
Anu ko b.. Peehu ko toh tum janti hi ho..Embarrassed
And Nautanki(Seli) abi Dikh nai rai hai I'm waitin foor her!!Evil Smile
i have meet rashu,hema di,dishu and seli now peehu and anu r left to meet..i will be back after my food k dont go LOL

oye mujse hi koi baath karo...!! Cry
what ur name ??Embarrassed is ur name ice Wink
baraf...LOLice means baraf
 
kiara is her name
ohhh nice name i though ice was her name LOLsorry kiara di dont feel bad Embarrassed

its ohk yaar chill .. but seriously m still laffin here ... ICE..?
but i am really sorry di..i will not spoil ur name next timeCry

Looteri_Dulhan IF-Sizzlerz
Looteri_Dulhan
Looteri_Dulhan

Joined: 06 June 2011
Posts: 24530

Posted: 25 September 2011 at 2:45am | IP Logged
Originally posted by Ayesha066

Originally posted by vivoash

hello guys...Cool
AshuEvil Smile
kya hua???ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Ayesha066

Ayesha066 IF-Sizzlerz
Ayesha066
Ayesha066

Joined: 21 August 2010
Posts: 13711

Posted: 25 September 2011 at 2:46am | IP Logged
Originally posted by abhayfan_dishu

guys edit ur posts, quote size bahut lamba ho raha hai, dont exceed it more than 3
AA gyi.. LOL

@Swarima- abi dekhna ye sirf chune hue logo se baat karegi...LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

swarima..Bournville..

lakshyasss IF-Rockerz
lakshyasss
lakshyasss

Joined: 12 May 2011
Posts: 7223

Posted: 25 September 2011 at 2:46am | IP Logged
Originally posted by abhayfan_dishu

guys edit ur posts, quote size bahut lamba ho raha hai, dont exceed it more than 3
Smilehey dishu...we will take care
 
hey vivoish and rashu are u here...

The following 1 member(s) liked the above post:

..Bournville..

-Ara- IF-Sizzlerz
-Ara-
-Ara-

Joined: 06 August 2011
Posts: 14044

Posted: 25 September 2011 at 2:46am | IP Logged
Originally posted by Ayesha066

Originally posted by iceprincesinluv

Originally posted by Ayesha066

Originally posted by iceprincesinluv

Originally posted by Ayesha066

Originally posted by abhiora

can i enter??its been sooo long!!!!!
Tora jaan... Hw r u???Hug
Missed u soo much its been lik ages..Cry Miss our gang... wer we used to spam alot!!!Cry

AYESHA ..!! plan to spam still on..!!!??
Ermm yeah for another 20 minx then Studies..!!!LOL Harcore studiesCry

oye u studin .. me have casestudies to submit plus loads of studies to DO EXAMS cumin aur main din  raat bighdi hui bacchi ki tarah net par hoon..!!
Kal meko full Micro eco ka xam Dena hai aur meri haalat ye hai ki abi tak maine Buk nai chuyi hai!!!LOL

loz go and study den ..  fail hue to kahenge ki hum pyaari behno ne usko yaha forum par baandke rakha lolz..!!

The following 2 member(s) liked the above post:

Ayesha066..Bournville..

Ayesha066 IF-Sizzlerz
Ayesha066
Ayesha066

Joined: 21 August 2010
Posts: 13711

Posted: 25 September 2011 at 2:47am | IP Logged
Originally posted by vivoash

Originally posted by Ayesha066

Originally posted by vivoash

hello guys...Cool
AshuEvil Smile
kya hua???ROFL
Tum 1 ladki ho...Evil Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

Looteri_Dulhan..Bournville..

-Ara- IF-Sizzlerz
-Ara-
-Ara-

Joined: 06 August 2011
Posts: 14044

Posted: 25 September 2011 at 2:47am | IP Logged
Originally posted by abhiora

Originally posted by lakshyasss

abiora ure real name..i dont know

i m tora dear..Wink

hey tora..!! no offense but in  konkani tora means a piece of mongo pickle ,.. hey don't take seriously m nt dat gudd in dat lang just guessin Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

..tora.tangled...Bournville..

..Bournville.. IF-Stunnerz
..Bournville..
..Bournville..

Joined: 22 February 2011
Posts: 28974

Posted: 25 September 2011 at 2:47am | IP Logged
kya annie, main sabse baat karti hun. tum faltu mein mujhe badnaam mat karo.

The following 2 member(s) liked the above post:

Ayesha066Looteri_Dulhan

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index