Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*~ Girlz Only CC~#12~ [IO] Under Con ~*~ (Page 9)

...Pwincess... IF-Sizzlerz
...Pwincess...
...Pwincess...

Joined: 04 July 2010
Posts: 10636

Posted: 26 May 2011 at 11:15am | IP Logged
Originally posted by ..Angel..

Nabiha...you'll rock the paper watch ;)
haha i can't wait to get it over with :P
btw i'll be remembering you when i do the paper ;) xx

 
me too
 
oh Annie will be doing this question nowLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.............

............. IF-Sizzlerz
.............
.............

Joined: 19 June 2010
Posts: 10360

Posted: 26 May 2011 at 11:16am | IP Logged
Originally posted by iheartChai

Originally posted by ..Angel..

Originally posted by ...Harshiti...

Originally posted by ..Angel..

Tongue

Hey Anniie...Loved your randomness in the other CCWinkLOL...sorry couldn't come and help you finish it!


haha you read the posts? Shocked
how embarrasiing LOLEmbarrassed




Embarrassing?  Nah, you were being creative


at one point i said My name is Anniee Ermm
don't know what i was thinking! Stern Smile

-Abigail- IF-Rockerz
-Abigail-
-Abigail-

Joined: 25 February 2011
Posts: 8230

Posted: 26 May 2011 at 11:16am | IP Logged
Nabiha and Anniie GOOD LUCK to both of you! Thumbs Up

when are your exams finishing?
Mine finish 2morrow!Embarrassed
Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 36158

Posted: 26 May 2011 at 11:17am | IP Logged
Originally posted by iheartChai

Originally posted by Xxcoolchick1xX

Why?????????


Is there a reason to give?

So you on PS? LOL
 
Sorry Grace that wasnt directed at u i have sum people talking about me Angry
 
 
iheartChai IF-Rockerz
iheartChai
iheartChai

Joined: 09 April 2010
Posts: 6985

Posted: 26 May 2011 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by Xxcoolchick1xX

Originally posted by iheartChai

Originally posted by Xxcoolchick1xX

Why?????????


Is there a reason to give?

So you on PS? LOL
 
Sorry Grace that wasnt directed at u i have sum people talking about me Angry
 
 


Oh I know who those 2 are Tongue

It's a little hard to hide the conversation LOL
Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 36158

Posted: 26 May 2011 at 11:20am | IP Logged
I know right if they really wanna talk why not PM or scrao?
-Sophiex Goldie
-Sophiex
-Sophiex

Joined: 23 May 2011
Posts: 1609

Posted: 26 May 2011 at 11:20am | IP Logged
Arre don't get angry
iheartChai IF-Rockerz
iheartChai
iheartChai

Joined: 09 April 2010
Posts: 6985

Posted: 26 May 2011 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by Xxcoolchick1xX

I know right if they really wanna talk why not PM or scrao?


So you played in the rain today?

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index