Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

Hailaaa iam dead!!! Kriyaansh <3 (Page 2)

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 86603

Posted: 25 May 2011 at 10:58am | IP Logged
piyuuu...HugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHug...

finally am here...

wht a freaaakin epi man today... Kriyaansh stole d show...n my heart too...Day DreamingLOL nw am officially a D3 fanatic...PartyPartyPartyPartyPartyParty...all credits goes to u for makin me watch this show...


i evn loved vicky-neha n swayam-sharon(d last talli scene n precap of theirs) adorable tooo...

bt d precap for our kriyaansh...hailaaa...SillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySilly... shit ab kal toh repeat epi hoga na...meanin v hv to w8 till mon...oh nooo...

nywz i loveeed todays epis to bitsss...

PS...vr d hell vr u?y ws ur phone off?AngryAngryAngry...hw badly i wantd to talk to u aftr tonites epi...bt u...ufff...so i shared my xcitement wid my other frnz who dnt evn watch d show...LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

CoffeeAddict100littledevilsMariaa.SGXSilentWishesX

100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 25 May 2011 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by radt

Today's episode was seriously something...Day Dreaming
I wonder how do I wait... till Monday???Ermm
Baahhh!!!!!!!!!!
I wanna see more...Blushing
I am loving neha-vicky too...
Esp the scene... vicky falls in the pool everytime he sees nehaROFL


i also love ViHa yaar!!! seriously vicky's reaction (pool wala) is just awesome...ROFL..man he is tooo cuteEmbarrassed...

i also hate to wait till monday!!! Cry par kya kare!!!Ouch

The following 3 member(s) liked the above post:

CoffeeAddictradtNikki_Titli

bulbul123 IF-Rockerz
bulbul123
bulbul123

Joined: 05 January 2008
Posts: 9194

Posted: 25 May 2011 at 11:01am | IP Logged
i totally agree with u it was amazing and sure adorable love them they are so cute
XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 25 May 2011 at 11:02am | IP Logged
It was an AMAZING episode. I feel like watching it again and again. I love Kriyaansh scenes so much! Damnn it was so deep and romantic Blushing Heart Reyy, gosh he is driving me crazy. How can this guy be so amazing and perfect? I LOVE the way he handled the situation. He was just u know being Reyaansh Singhania and I LOVE it! And Kriya knows Rey! I love the way today's scene progressed and Kriyaansh were damn awesome! Rey is caring, sweet, selfless and extra cute when it comes to Kriya! I am so in love with it. I am loving Kriya's character. She is real and I love the way she thought  about what people will think and everything. She is sensible and I love the way they said *sorry* This episode is one of the best. Wish it never ended. And the precap is killing me Heart I want more <3


The following 2 member(s) liked the above post:

radtNikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 86603

Posted: 25 May 2011 at 11:07am | IP Logged
nishi...today onli i came to knw frm aki ki u also a D3 fanatic...sorry i joind d gang late here...bt nw v gt one show aftr mjht...

to tell u al d truth...this show has created d similar xcitement n happiness in me d way MJHT had created in me...n this show is really makin me miss MJHT,,,d good old days...n mayb thts one more reason y i really loveee D3 other than main reasons...

The following 2 member(s) liked the above post:

100littledevilsXSilentWishesX

CoffeeAddict IF-Dazzler
CoffeeAddict
CoffeeAddict

Joined: 23 August 2009
Posts: 3553

Posted: 25 May 2011 at 11:09am | IP Logged
^^ Waiting for four days is a torture!!! Ouch

The following 3 member(s) liked the above post:

100littledevilsXSilentWishesXNikki_Titli

100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 25 May 2011 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by nikki028

piyuuu...Hug...

finally am here...

OMG u r here...luv u HugEmbarrassed

wht a freaaakin epi man today... Kriyaansh stole d show...n my heart too...Day DreamingLOL nw am officially a D3 fanatic...Party...all credits goes to u for makin me watch this show...

hehe...yay u should start ur famous posts here yaar. this forums needs a wake up call of nikki!!!Wink


i evn loved vicky-neha n swayam-sharon(d last talli scene n precap of theirs) adorable tooo...

hahaha...vicky is too cute yaar.. that pool wala scene is just ROFL swayam n sharon r cute too!!! i just hope after this party sharon acts less bitchy towards swayam!!!Embarrassed

bt d precap for our kriyaansh...hailaaa...Silly... shit ab kal toh repeat epi hoga na...meanin v hv to w8 till mon...oh nooo...

shit shit that precap...for one sec i felt DEJA VU...mayur pheli baar mohabbat scene...when in starting mayank leans over nupur.Blushing..same way rey leans over kriaBlushing...LOL.hell...i was dead when i saw that precapEmbarrassed

nywz i loveeed todays epis to bitsss...

me too yaar!!!Embarrassed

PS...vr d hell vr u?y ws ur phone off?AngryAngryAngry...hw badly i wantd to talk to u aftr tonites epi...bt u...ufff...so i shared my xcitement wid my other frnz who dnt evn watch d show...LOL

iam sorry yaar. meri battery chali gayi...i was too lazy to charge it...lmaoROFL atleast ur friends will give it a tryWinkLOL


The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 25 May 2011 at 11:12am | IP Logged
Originally posted by nikki028

nishi...today onli i came to knw frm aki ki u also a D3 fanatic...sorry i joind d gang late here...bt nw v gt one show aftr mjht...

to tell u al d truth...this show has created d similar xcitement n happiness in me d way MJHT had created in me...n this show is really makin me miss MJHT,,,d good old days...n mayb thts one more reason y i really loveee D3 other than main reasons...

Nikki di Hug HugHugcome on! hahah I am so so happy that u are here Hug DAMN I am so excited Nikki di Silly yeahh I know FINALLY something to look out for everyday!

yeahh I know! I am getting those goosebumps and excitement which I get on watching mjht. Yeahh same here Nikki di and I am so so happy ! I am excited that I found another D3 fanatic!

The following 2 member(s) liked the above post:

100littledevilsNikki_Titli

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index