Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~SHilpa ANand [email protected]~ (Page 38)

-Zeeshan- IF-Sizzlerz
-Zeeshan-
-Zeeshan-

Joined: 29 June 2006
Posts: 20634

Posted: 25 May 2011 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by chocolatefreak

Zarqaaa and POO seriusly i just told poo zarqa the crime partner isnt here nd you jumped out ov nowhere!!! :O

Yashiii ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL Yesss the child producing factoryy, whos the teacher, produce atleast 5 kilo children nd keep ur hubby haapppyyy ROFLROFL
hahahaha i kno i thought i'll make a grand entrance ROFL



aab mai samjhaaa Population Problem kyun haiROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.cant.be.assed.-Ms.Muffin-

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 25 May 2011 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by chocolatefreak

Originally posted by zARqaa_X

heyy guys im zarqaa n im new to this fan club!
plz add me to the list :)
@rida btw rida im here!!Evil Smile
:O :O :O
Damn it! Zarqaaa!!!! :O I just told Poo u arent here!
i hate you bothhh! bhaar me jaao, no updates btw
and
OMGGGILYYY
Welcomeee Hug

now join kash heaven as well! :D
lol i know i saw it n i felt sorry for my crime partner poo so i thought y nt make her happy Tongue
trust me hunni with all the threats n chappal ur gonna get u will updateLOL 
thnk you n i will join heaven soon :)
ROFLROFLROFLu know u really made me happy dear love u EmbarrassedROFLROFL
i did it for mine yurs n BTLOO'S readers sakeROFL ROFL  i wid never leave a chance of scaring rida Tongue
-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by chocolatefreak

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by kasharti1

@POO AND RIDA: Go jump...I am a kid and team producing factory...chi chi chi! ROFL  ROFL  ROFL ROFL

woh mera dialogue  thaROFLROFLyes u r kid producing factoryROFLROFLROFLu like biology na good for uROFLROFL
Biology and biologyyy PARTNER(S)!!!ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
so whom did you decide for the reproduction experimenttt??
ROFL
ROFLyashi going 1st but u r her tr so u r showing us doing the experiment of reproductionROFLROFLROFL

yashi my dream always come true okROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.

FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19210

Posted: 25 May 2011 at 1:15pm | IP Logged
Originally posted by -Zeeshan-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by chocolatefreak

Zarqaaa and POO seriusly i just told poo zarqa the crime partner isnt here nd you jumped out ov nowhere!!! :O

Yashiii ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL Yesss the child producing factoryy, whos the teacher, produce atleast 5 kilo children nd keep ur hubby haapppyyy ROFLROFL
hahahaha i kno i thought i'll make a grand entrance ROFL



aab mai samjhaaa Population Problem kyun haiROFLROFL
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
ZEEE :D When should i murder you??? shilpa dis gave a msg nd u wnt let us read till 100th nd befre that yu will torture us wd a DECIMAL!!!!! :X
-Zeeshan- IF-Sizzlerz
-Zeeshan-
-Zeeshan-

Joined: 29 June 2006
Posts: 20634

Posted: 25 May 2011 at 1:16pm | IP Logged
Byee yashiii...Shona Care...!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 25 May 2011 at 1:16pm | IP Logged
[[/QUOTE] ROFLROFLROFLwe will drive her crazy i know we can r good in itROFLROFL u really coem to resue me dear &  she will not forget this shcokROFLROFLROFL

@bhabhi wat abhi did ?
[/QUOTE]
lol i kno in a couple of hours we made her update imagine how many chapters she'll update if we do tht to her for days ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.

FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19210

Posted: 25 May 2011 at 1:16pm | IP Logged
Yashiii bbbyeee
Luv Yaaa
studdyyy dhersaaara! :D
muaaah<3

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 1:16pm | IP Logged
Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by chocolatefreak

Originally posted by zARqaa_X

heyy guys im zarqaa n im new to this fan club!
plz add me to the list :)
@rida btw rida im here!!Evil Smile
:O :O :O
Damn it! Zarqaaa!!!! :O I just told Poo u arent here!
i hate you bothhh! bhaar me jaao, no updates btw
and
OMGGGILYYY
Welcomeee Hug

now join kash heaven as well! :D
lol i know i saw it n i felt sorry for my crime partner poo so i thought y nt make her happy Tongue
trust me hunni with all the threats n chappal ur gonna get u will updateLOL 
thnk you n i will join heaven soon :)
ROFLROFLROFLu know u really made me happy dear love u EmbarrassedROFLROFL
i did it for mine yurs n BTLOO'S readers sakeROFL ROFL  i wid never leave a chance of scaring rida Tongue
ROFLpoor readers kya kya karni padthi hai ek uodate ke liyeROFLROFLROFLwe scre her comign as ghots costumesROFLROFL

ridu i will catch u from heaven der running way don't benefitROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.FleetingWishes.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
STUNNING Shilpa Anand FC!!!

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: -Zeeshan-   Replies: 1140   Views: 67531

-Zeeshan- 1140 67531 22 December 2010 at 8:57am by Sunnipwincessx
Shilpa Anand aka RIDDHIMA Fanclub

Author: dhwani_angel   Replies: 3   Views: 5751

dhwani_angel 3 5751 10 July 2009 at 1:44am by _Ananya_
Shilpa Anand FC

2 3 4 5 6 7 ... 61 62

Author: beckytower   Replies: 491   Views: 31755

beckytower 491 31755 11 May 2009 at 8:47am by Sonii_Babii
Mayank Anand//Rahul from Dmg//GARDEN

Author: patroclus   Replies: 4   Views: 4503

patroclus 4 4503 01 March 2009 at 2:09am by AshiYuvi4life
~*~ PHOTW #4 - Shilpa Anand ~*~

2 3 4 5

Author: -dramaholic-   Replies: 36   Views: 6932

-dramaholic- 36 6932 17 February 2009 at 12:54am by .JustaDream

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index