Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

||.. Bebo Fan Club ||.. (Page 129)

Ishradivanluver IF-Sizzlerz
Ishradivanluver
Ishradivanluver

Joined: 11 January 2008
Posts: 16831

Posted: 26 May 2011 at 12:18pm | IP Logged
@zoobi: I never knw u were a fan of these stars too lol i only thought u liked bebo and sallu lol
 
@kabeer bhai: do u cook and help ur wife
 
Hey annie hw r u long tym
 

The following 1 member(s) liked the above post:

.............

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 26 May 2011 at 12:18pm | IP Logged
Originally posted by Kabeer.

For a second I read that as champagne, lol
I didn't know how to spell it LOL
But u get what i was saying Embarrassed
 
@I jst said seema, it reminded me about seema parihar ROFL
 
@Thanks Khajju - But its not true. LOL


Edited by ZoobiDoobi - 26 May 2011 at 12:18pm
............. IF-Sizzlerz
.............
.............

Joined: 19 June 2010
Posts: 10360

Posted: 26 May 2011 at 12:18pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by ..Angel..

Guess Who? Tongue
Goshhh...I haven't been here in ages! Hug
ruky dekh yeh aa gayi pakdo iss ko LOL
 
Hi Annie Hug Missed you. How did ur exams go?


Hmmm...you'll never be able to catch me! ;)

missed youuu tooo!
haha exams are going goood!
still got 9 left Ouch
two tommorow! Shocked

The following 1 member(s) liked the above post:

ZoobiDoobi

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 26 May 2011 at 12:19pm | IP Logged
I want a dress stitched like this but my mom will kill me with the backless back ROFL
 
 
bebospeaks:love love love.
 
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

Ishradivanluverruky786

Gujar IF-Rockerz
Gujar
Gujar

Joined: 20 October 2010
Posts: 8431

Posted: 26 May 2011 at 12:20pm | IP Logged
Yea I know what you meant Zubi, is your family Kashmiri by any chance? :)

Mariam: I do at times but I certainly help out in eating the food ;)

The following 2 member(s) liked the above post:

IshradivanluverZoobiDoobi

Ishradivanluver IF-Sizzlerz
Ishradivanluver
Ishradivanluver

Joined: 11 January 2008
Posts: 16831

Posted: 26 May 2011 at 12:20pm | IP Logged
Originally posted by koolgurl

Originally posted by _Mariam_

Originally posted by koolgurl

Originally posted by _Mariam_

@zoobi: we really appricateyour hard work too i liked chori chori as a film and yeah ur love for sallu LOL
 
Hey khaju and hameeda
hi marium khuda aur mohabbat end they both diedCry
 
I didnt watch the last epi yet but my poor hamad CryCry
i cant see him dying CryCry
ya i was having tears i m still sad Cry w8ting for season 2 n want them in season 2
they luk to gudSmile imran is in season 2 
 
is season 2 coming out didnt knw that wow imran is in season 2 will defo watch but if they died in this hw will season 2 story continue

The following 1 member(s) liked the above post:

ZoobiDoobi

ruky786 IF-Stunnerz
ruky786
ruky786

Joined: 12 August 2006
Posts: 39916

Posted: 26 May 2011 at 12:20pm | IP Logged
I am Kabeer from Azad KashmirCool

The following 2 member(s) liked the above post:

GujarZoobiDoobi

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 26 May 2011 at 12:21pm | IP Logged
Originally posted by ruky786

OH ZoobiBlushingyou looked hot in that saree
uff ji aap bas kijeay naa Blushing
 
@Mariam - i told u naa, i liked pretty much everyone except Dead LOL
 
Annie Aww u will do jst fine for the rest too. Missed u girl.

The following 3 member(s) liked the above post:

Ishradivanluver.............ruky786

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
The ROHIT BAKSHI FAN CLUB

2 3 4 5 6 7 ... 106 107

Author: Anitaisdabest   Replies: 853   Views: 87386

Anitaisdabest 853 87386 14 May 2018 at 1:35pm by Shaina_b
Mahesh Babu Fan Club~~*Dookudu gala*

2 3 4 5 6 7 ... 112 113

Author: Bazinga   Replies: 902   Views: 105800

Bazinga 902 105800 15 January 2016 at 2:09pm by -Priya-
Imran 'Unforgettable' Khan [Singer] Fan Club

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: Siddhi_   Replies: 142   Views: 41120

Siddhi_ 142 41120 19 May 2012 at 5:38am by Siddhi_
Rajeev Prachi Fan Club

2 3 4 5 6 7 ... 129 130

Author: sunaina02   Replies: 1032   Views: 109835

sunaina02 1032 109835 25 July 2011 at 6:58pm by ibelieveinpink
Bebo VS Kat

Author: fan_ksg(arman)   Replies: 4   Views: 1132

fan_ksg(arman) 4 1132 23 April 2008 at 8:53am by -chandni-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index